:: ECONOMY :: АНАЛІЗ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ «КЛІЄНТ – БАНК» :: ECONOMY :: АНАЛІЗ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ «КЛІЄНТ – БАНК»
:: ECONOMY :: АНАЛІЗ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ «КЛІЄНТ – БАНК»
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 22



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

АНАЛІЗ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ «КЛІЄНТ – БАНК»

 
08.10.2011 12:49
Автор: Мудра Роксолана Романівна, студентка економічного факультету Львівського Національного університету ім. Івана Франка
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;]
У період зростаючої конкуренції комерційні банки намагаються якнайкраще задовольняти потреби своїх клієнтів і цим самим сприяють розширенню спектра банківських послуг, різноманітних систем для співпраці з клієнтами. Продуктом банківської конкуренції стала система «Клієнт-Банк».
Система «Клієнт-Банк» – це програмно-апаратний комплекс, який забезпечує підготовку і обмін між клієнтами та банком електронними фінансовими документами, інформаційними матеріалами. Конфіденційність обміну забезпечується засобами криптозахисту, електронно-цифрові підписи [1]. Таку систему сьогодні використовують такі банки України як Райффайзен Банк Аваль, Ощадбанк, Укрексімбанк, ПриватБанк, Укрсоцбанк, ОТП Банк, Сведбанк, Фінанси і Кредит, Альфа-Банк та багато інших.
Система "Клієнт-Банк" належить до систем віддаленого банківського обслуговування та складається з двох складових: банківського та клієнтського робочого місця. Крім неї сюди входять Інтернет-банкінг та телебанкінг [1].
Основною функцією "Клієнт-Банку" є надання можливості підприємству проводити платежі зі свого поточного рахунка в банку, не відвідуючи банку, з офісу підприємства. Система «Клієнт-Банк» надає можливості [2]:
 – протягом операційного дня банку відправляти платежі на списання;
 – одержувати поточну інформацію та виписки про рух коштів на рахунку;
 – при необхідності, одержувати повідомлення про нарахування на рахунок коштів із платіжної системи S. W. I. F. T.;
 – одержувати курси валют Національного банку України.
Програмне забезпечення, яке встановлюється банком, дозволяє клієнтам працювати як з рахунками в національній, так і в іноземній валюті,а також [2]:
 – вести довідник контрагентів клієнта та призначень платежу;
 – «зв’язувати» систему «Клієнт-Банк» із програмним забезпеченням  бухгалтерії підприємства – клієнта;
 – перевіряти можливість існування по МФО поточного рахунку;
 – роздруковувати документи і виписки з системи «Клієнт-Банк»;
 – відкрити чи закрити рахунок у системі «Клієнт-Банк» каналами зв’язку;
 – вести автоматичну нумерацію документів, що відправляються тощо.
Отже, система "Клієнт-Банк" має переваги, що є корисними як банкам, так і клієнтам,а тому є перспективним сектором для співпраці. Серед основних сильних сторін потрібно виділити [3]:
 – зручність – у "Клієнт-Банку" автоматизовано підготовку таких документів, як платіжне доручення, меморіальний ордер, заява на переказ валюти. Вигляд електронних документів, що відображені в інтерфейсі користувача, максимально наближено до паперових, що спрощує користування системою;
 – оперативність – при користуванні "Клієнт-Банком" зростає швидкість проходження платежів;
 – мобільність – користування "Клієнт-Банком" робить спілкування з банком необмеженим у часі, оскільки технічні можливості більшості програмних комплексів дозволяють цілодобово співпрацювати.
Тому варто зазначити, що використання системи "Клієнт-Банк" дозволяє банкам економити грошові кошти на нових відділеннях банку і оплаті праці робітникам банку, а клієнтові – непотрібно відвідувати банк, а можна всі операції з своїм рахунком проводити не виходячи з офісу, що дозволяє економити свій дорогоцінний час.

Список використаної літератури:
1. Страхарчук А.Я. Інформаційні системи і технології в банках: [навч. посібник] / А.Я.Страхарчук, В.П.Страхарчук. – К.:Знання, 2010. – 515с.
2. Брітченко І.Г. Інтегровані банківські послуги та конкурентоспроможність банківської системи: [монографія] / І.Г.Брітченко, О.М. Момот. – Полтава: РВВ ПУСКУ, 2008. – 315с.
3. Лютий І.О. Банківський маркетинг: [підручник] / І.О.Лютий, О.О.Солодка. – К.: Видавництво: ЦУЛ, 2009. – 776с.

E-mail: Roksolana2405@gmail.com

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В БАНКІВСЬКІЙ СИСТЕМІ УКРАЇНИ
29.09.2011 12:58
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ У КОНТЕКСТІ СВІТОВОЇ ФІНАНСОВОЇ КРИЗИ
13.10.2011 19:15
ІНФОРМАЦІЙНІ РИЗИКИ В БАНКІВСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
12.10.2011 18:30
ПЕРСПЕКТИВНІ ВИДИ КРЕДИТНИХ ПОСЛУГ БАНКІВ
12.10.2011 18:00
РОЗПОДІЛ ВИДАТКІВ НА ЗАКЛАДИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
09.09.2011 17:01
АНАЛІЗ ВИДАТКІВ НА РОЗВИТОК ВУЗІВСЬКОЇ НАУКИ
09.09.2011 16:42
СТАБІЛЬНІСТЬ РОЗВИТКУ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ ЯК ОСНОВА КРЕДИТНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУБ'ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
07.10.2011 18:09
ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ МФО НА ФІНАНСОВИХ РИНКАХ
07.10.2011 16:59




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.222 сек. / Mysql: 1396 (0.177 сек.)