:: ECONOMY ::  :: Світ економічної науки. Випуск 3 (27.04.2018) :: ECONOMY ::  :: Світ економічної науки. Випуск 3 (27.04.2018)
:: ECONOMY ::  :: Світ економічної науки. Випуск 3 (27.04.2018)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 4



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Світ економічної науки. Випуск 3 (27.04.2018)

Відображено [21-21] з 21 Сторінки: 1 2 
 
ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стойкова Єлизавета Сергіївна, студентка 3 курсу напряму підготовки «Міжнародна економіка» Університету Державної фіскальної служби України, м. Ірпінь; Сидорко Наталя Леонідівна, старший викладач кафедри економіки підприємства Університету Державної фіскальної служби України
27.04.2018 12:13
 
Відображено [21-21] з 21 Сторінки: 1 2 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.212 сек. / Mysql: 1395 (0.166 сек.)