:: ECONOMY ::  :: Світ економічної науки. Випуск 3 (27.04.2018) :: ECONOMY ::  :: Світ економічної науки. Випуск 3 (27.04.2018)
:: ECONOMY ::  :: Світ економічної науки. Випуск 3 (27.04.2018)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 51



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Світ економічної науки. Випуск 3 (27.04.2018)

Відображено [21-21] з 21 Сторінки: 1 2 
 
ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стойкова Єлизавета Сергіївна, студентка 3 курсу напряму підготовки «Міжнародна економіка» Університету Державної фіскальної служби України, м. Ірпінь; Сидорко Наталя Леонідівна, старший викладач кафедри економіки підприємства Університету Державної фіскальної служби України
27.04.2018 12:13
 
Відображено [21-21] з 21 Сторінки: 1 2 



© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.245 сек. / Mysql: 705 (0.211 сек.)