:: ECONOMY :: ІНТЕГРАЦІЯ ГРАМАТИКИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В НАВЧАЛЬНИХ КУРСАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ :: ECONOMY :: ІНТЕГРАЦІЯ ГРАМАТИКИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В НАВЧАЛЬНИХ КУРСАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
:: ECONOMY :: ІНТЕГРАЦІЯ ГРАМАТИКИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В НАВЧАЛЬНИХ КУРСАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
 
UA  PL  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 46

Термін подання матеріалів

19 листопада 2025

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ІНТЕГРАЦІЯ ГРАМАТИКИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В НАВЧАЛЬНИХ КУРСАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ

 
22.10.2025 12:11
Автор: Деркач Юлія Ярославівна, кандидат педагогічних наук, доцент, Львівський національний університет імені Івана Франка
[3. Педагогічні науки;]

У сучасній методиці навчання англійської мови для студентів педагогічних спеціальностей дедалі більшої ваги набуває інтеграція мовних і літературних компонентів. Такий підхід сприяє не лише засвоєнню граматичних структур, а й формуванню комунікативної, соціокультурної та естетичної компетентностей майбутніх учителів [1].

Інтеграція граматики та літератури передбачає взаємопроникнення мовного аналізу й художнього сприйняття текстів. На відміну від традиційного розділення цих компонентів, інтегрований підхід дозволяє формувати у студентів глибше розуміння функціонування мовних одиниць у реальних контекстах [2]. Теоретичні засади інтегрованого навчання спираються на положення комунікативно-діяльнісного підходу, який розглядає мову як засіб пізнання культури й передачі досвіду. Літературний текст у цьому контексті стає ресурсом для розвитку не лише мовної, а й емоційно-ціннісної сфери студентів [3]. 

Активна комунікація сприяє практиці живого використання мови, збільшує мотивацію студентів до навчання, а як результат до впровадження сучасних методів у майбутній роботі. 

Практична реалізація інтеграції може включати аналіз граматичних явищ на прикладі автентичних уривків з творів англійських письменників (наприклад, використання часів дієслова у творах Ч.Діккенса або умовних конструкцій у поезії В. Шекспіра). Також слушно використовувати твори дитячої літератури,які допомагають зрозуміти на своїх прикладах мовні конструкції та практикувати їх.  

Такі завдання стимулюють критичне мислення, формують здатність до міжпредметних зв’язків і розвивають мовленнєву креативність [4].

Особливе значення має застосування інтегрованих технологій навчання — створення навчальних проєктів, виконання рольових ігор, літературних дебатів, які поєднують мовну, граматичну та літературну підготовку. Цифрові ресурси (зокрема платформи British Council, BBC Learning English, Lit2Go) дозволяють урізноманітнити методи роботи з текстом і підвищити мотивацію студентів [5].

Отже, інтеграція граматики та літератури в курсі англійської мови забезпечує цілісний розвиток професійної компетентності майбутніх педагогів, поєднуючи мовну точність, культурну обізнаність і педагогічну рефлексію. Такий підхід відповідає сучасним вимогам освіти, зорієнтованої на особистісний і творчий розвиток здобувача освіти [6]. Оскільки цей процес допомагає підготувати конкурентно спроможного працівника педагогічної галузі. 

Список літератури:

1. Байрам, М. Teaching and Assessing Intercultural Communicative Competence. Multilingual Matters, 2018.

2. Лазар, Г. Literature and Language Teaching: A Guide for Teachers and Trainers. Cambridge University Press, 2005.

3. Картер, Р., Маккарті, М. Vocabulary and Grammar: Theoretical Perspectives. Routledge, 2017.

4. Дафф, А., Мейлі, А. Literature. Oxford University Press, 2007

5. British Council. Teaching English Resources [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.britishcouncil.org/. (дата звернення: 19.10.2025).

6. Мейлі, А. Literature in Language Teaching: A Scheme for Teacher Education. Cambridge University Press, 2020.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ
22.10.2025 13:42
ІНТЕГРАЦІЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ
22.10.2025 12:38
ОСВІТА ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ
20.10.2025 14:19
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ КАРТ ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
20.10.2025 11:43
СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ У ТРАНСФОРМАЦІЯХ ПОКОЛІНЬ: ВИКЛИКИ ДЛЯ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ
20.10.2025 11:20
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ
20.10.2025 10:51
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ МЕНТОРСТВА: ДОВІРА, ПІДТРИМКА ТА РОЗВИТОК СТУДЕНТА
17.10.2025 15:25




© 2010-2025 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.103 сек. / Mysql: 1891 (0.088 сек.)