:: ECONOMY :: РОЗВИТОК СТАРТАПІВ У СФЕРІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ :: ECONOMY :: РОЗВИТОК СТАРТАПІВ У СФЕРІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
:: ECONOMY :: РОЗВИТОК СТАРТАПІВ У СФЕРІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
 
UA  PL  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 43

Термін подання матеріалів

15 липня 2025

До початку конференції залишилось днів 15



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЗВИТОК СТАРТАПІВ У СФЕРІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ

 
17.06.2025 11:55
Автор: Карбань Аліна Олександрівна, здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, спеціальність 073 – Менеджмент, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків, Україна
[1. Економічні науки;]

У сучасних умовах глобалізації та цифрової трансформації світової економіки стартапи стали ключовим інструментом впровадження інновацій та активного включення підприємств у міжнародну торгівлю. Вони забезпечують гнучкість, інноваційність і здатність швидко адаптуватися до змін зовнішнього середовища.

Цифрова економіка створює нові можливості для формування ринково-орієнтованих бізнес-моделей. Водночас посилюється конкуренція, що вимагає стратегічного планування стартапів, особливо у міжнародному контексті. Ефективна реалізація стартап-проєктів залежить від здатності підприємств інтегрувати новітні технології, аналізувати ринкові потреби та гнучко адаптуватися до вимог глобального ринку.

На прикладі ПрАТ «Корпорація ФЕД», що працює на ринку безпілотних літальних апаратів (БПЛА), досліджено специфіку стартап-діяльності в інноваційно орієнтованій галузі. Компанія активно впроваджує інновації та формує ефективну бізнес-модель, орієнтовану на міжнародний ринок.

Основними викликами для стартапів у сфері міжнародної торгівлі є нестабільність зовнішнього середовища, складність у доступі до фінансування, необхідність постійного технологічного оновлення та забезпечення високої якості продукції відповідно до міжнародних стандартів.

Для підтримки розвитку стартапів у сфері міжнародної торгівлі запропоновано: вдосконалення механізмів державної підтримки інноваційного підприємництва, розвиток екосистем стартапів, залучення інвестицій через міжнародні партнерства, а також створення умов для інтеграції наукових розробок у бізнес-середовище.

Таким чином, розвиток стартапів у сфері міжнародної торгівлі має стратегічне значення для інноваційного прориву національної економіки та її ефективної інтеграції у глобальні ринки.

Література

1. A New Perspective in the Evolution of Innovation Models Through Literature Review [Електронний ресурс] / Bedoya-Villa Mauricio, Zapata-Molina César, Baeza-Abadie Steve та ін.] // International Journal of Membrane Science and Technology. — 2023. — URL:  https://www.semanticscholar.org/paper/A-New-Perspective-in-the-Evolution-of-Innovation-Bedoya-Villa-Zapata-Molina/e81f97a4b2dadcbc9fa18fb7ef7f6671c602ccc9 (дата звернення: 17.05.2025).  

2. Anhelko, I. V., Oryshchyn, I. S., Popadynets, N. M., Zhuravel, Yu. V. and Nezveshchuk-Kohut, T. S. (2020), Theoretical and methodological principles of tourist attractiveness of territories. Socio-economic problems of the modern period of Ukraine, vol. 143(3), pp. 43–47. https://doi.org/10.36818/2071-4653- 2020-3-6.  

___________________________

Науковий керівник: Лісений Євген Володимирович, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та підприємництва, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків, Україна



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ПОКРАЩЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ ІНДУСТРІЇ: ОГЛЯД СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ
27.06.2025 19:14
ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ LEAN LOGISTICS У ПРОЕКТУВАННІ ЕФЕКТИВНИХ ЛОГІСТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ
27.06.2025 18:45
UNVEILING THE BEHAVIOURAL LENS: CULTURAL AND PSYCHOLOGICAL INFLUENCES ON FINANCIAL DECISION-MAKING
23.06.2025 19:33
АНАЛІТИЧНА ПОБУДОВА ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ФОНДОВИХ ІНДЕКСІВ
23.06.2025 13:51
АНАЛІЗ ГЕНДЕРНОЇ РІВНОСТІ В ПОКАЗНИКАХ ЕКОНОМІЧНОЇ АКТИВНОСТІ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ
23.06.2025 13:44
ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОГРАМ ПІДТРИМКИ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ ВІД ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
20.06.2025 23:37
СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ В УКРАЇНІ
20.06.2025 19:06
ОБЛІК ДЕБІТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ ВЕЛИКИХ ПІДПРИЄМСТВ: ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ
17.06.2025 13:47
ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ ТА МЕТОДИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ: ПЕРСПЕКТИВИ БУХГАЛТЕРІЇ ТА ОПОДАТКУВАННЯ
17.06.2025 13:35
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК ІТАЛІЇ У XXI СТОЛІТТІ: ТЕНДЕНЦІЇ, ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
17.06.2025 12:17




© 2010-2025 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.225 сек. / Mysql: 1775 (0.176 сек.)