:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ МЕТОДІВ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ТА НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ У ВИЩИХ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ :: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ МЕТОДІВ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ТА НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ У ВИЩИХ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ
:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ МЕТОДІВ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ТА НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ У ВИЩИХ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ
 
UA  PL  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 41

Термін подання матеріалів

28 травня 2025

До початку конференції залишилось днів 29



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ МЕТОДІВ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ТА НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ У ВИЩИХ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ

 
19.03.2025 16:08
Автор: Захаренко Володимир Олександрович, кандидат технічних наук, доцент кафедри інженерії програмного забезпечення Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»; Носиков Олександр Сергійович, аспірант кафедри інженерії програмного забезпечення Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
[2. Інформаційні системи і технології;]

ORCID: 0009-0003-1713-4558 Захаренко В.О.

Завданням дослідження [1] є ідентифікація найбільш перспективних методів візуалізації, які можуть сприяти підвищенню розуміння, структури та змісту освітніх програм студентами та викладачами, покращенню планування навчального процесу, а також полегшенню адаптації програм до змінних вимог освітніх стандартів та потреб ринку праці. Метою дослідження є аналіз існуючих методів візуалізації освітніх програм в університеті для виявлення їх ефективності, сфер застосування та внеску у покращення якості освітнього процесу. Методом дослідження є аналіз з послідовним виявленням найбільш впливових ознак методів, що вивчаються на кінцевий результат подання даних.

Візуалізація даних незамінна для досліджень, аналізу та подання даних завдяки таким перевагам як покращене розуміння з боку аудиторії, ефективне спілкування та спрощення спільної роботи в команді, виявлення закономірностей та аномалій поданого матеріалу, більш вагома підтримка прийняття рішень, доступність та проведення ітеративного аналізу поданого матеріалу. Оскільки успішність становлення спеціаліста у будь-якій галузі пов'язана з орієнтацією студентів у існуючих освітніх програмах для різних рівнів підготовки. В процесі дослідження проаналізовані приклади застосування методів візуалізації освітніх програм у вже виконаних наукових дослідженнях [2-8]. Оскільки методи візуалізації можуть відігравати ключову роль на всіх етапах життєвого циклу освітньої програми, починаючи від проектування та розробки до її безпосереднього використання, досліджені методи візуалізації дозволяють структурувати навчальні програми, графічно відображати розгортання освітньої програми в часі, наочно відображати, як навчальні модулі та курси співвідносяться з освітніми стандартами та цілями, надавати різноманітні звіти та аналітичні дані, виявляти прогалини та визначати галузі для покращення, інтегрувати зовнішні освітні ресурси та матеріали, організовувати спільну роботу у реальному часі, адаптувати інтерфейс та подання даних під конкретні потреби студентів, викладачів та інших заінтересованих осіб. Результатом дослідження, на основі проведеного аналізу, є запропоновані рекомендації щодо вибору та інтеграції методів візуалізації до освітніх програм вищих освітніх закладів.

Використання методів візуалізації освітніх програм може значно покращити процес її розробки та забезпечити більш ефективні результати: організувати інформацію про зміст освітньої програми, виділити ключові елементи та зв'язки між ними; зрозуміти взаємозв'язки між різними компонентами програми, уникаючи дублювання та неузгодженості; порівнювати різні навчальні програми, виявляти подібності та відмінності, а також оцінювати їх ефективність; отримувати викладачам та розробникам зворотний зв'язок від студентів та інших зацікавлених сторін, що дозволяє покращувати програми та адаптувати їх до потреб користувачів; сприяти чіткішому розумінню, ефективнішої розробки та успішної реалізації освітніх цілей.

Список літератури:

1. Захаренко В.О., Носиков О. С. Дослідження та аналіз методів візуалізації освітніх програм та навчальних планів у вищих освітніх закладах [Текст] // Відкриті інформаційні та комп’ютерні інтегровані технології. – 2024.

- No 100. - С. 131-143. doi:10.32620/oikit.2024.100.11 

2. Siirtola, H., Raiha, K.-J., Surakka, V.: Interactive Curriculum Visualization. In: 2013 17th International Conference on Information Visualisation. pp. 108–117. IEEE, London, United Kingdom (2013). https://doi.org/10.1109/IV.2013.13.

3. Bian, J., Ji, Y.: Research on the Teaching of Visual Communication Design Based on Digital Technology. Wireless Communications and Mobile Computing. 2021, 1–11 (2021). https://doi.org/10.1155/2021/8304861.

4. Lengler, R., Eppler, M.J.: Towards a periodic table of visualization methods of management. In: Proceedings of the IASTED International Conference on Graphics and Visualization in Engineering. pp. 83–88. ACTA Press, USA (2007).

5. Blasco Soplon, L., Minguillón Alfonso, J., Melenchón Maldonado, J.: CURRICULUM VISUALIZATION BASED ON SUBJECT COMPETENCES. In: ICERI2014 Proceedings. pp. 1439–1445. IATED, Seville, Spain (2014).

6. Azad, B., Zablith, F.: How digital visualizations shape strategy work on the frontlines. Long Range Planning. 54, 101990 (2021). https://doi.org/10.1016/j.lrp.2020.101990.

7. Cc2020 Task Force: Computing Curricula 2020: Paradigms for Global Computing Education. ACM, New York, NY, USA (2020). https://doi.org/10.1145/3467967.

8. Takada, S., Cuadros-Vargas, E., Impagliazzo, J., Gordon, S., Marshall, L., Topi, H., Van Der Veer, G., Waguespack, L.: Toward the visual understanding of computing curricula. Educ Inf Technol. 25, 4231–4270 (2020). https://doi.org/10.1007/s10639-020-10127-1.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЗВ’ЯЗОК МІЖ ЗАДАЧАМИ ПОБУДОВИ ОПТИМАЛЬНИХ ПАРАЛЕЛЬНИХ ФОРМ АЛГОРИТМІВ ТА УПОРЯДКУВАННЯ ВЕРШИН ОРГРАФІВ
26.03.2025 00:27
ANALYSIS OF INFORMATION SEARCH IN WEB LIBRARIES OF FICTION
25.03.2025 23:54
ЗВЕДЕННЯ ЗАДАЧ УПОРЯДКУВАННЯ ВЕРШИН ОРГРАФІВ ДО ЗАДАЧ ПРО МАКСИМАЛЬНИЙ ПОТІК У СПЕЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
25.03.2025 02:13
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN CYBER THREAT DETECTION AND PREVENTION SYSTEMS: MODERN METHODS AND DEVELOPMENT PROSPECTS
25.03.2025 00:33
ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ BIG DATA ДЛЯ АНАЛІЗУ КІБЕРЗАГРОЗ
11.03.2025 17:20




© 2010-2025 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.228 сек. / Mysql: 1717 (0.177 сек.)