:: ECONOMY :: ВИЗНАЧЕННЯ МЕТОДІВ, ЯКІ ЗАЗВИЧАЙ ВИКОРИСТАНІ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ШКІЛЬНОГО РОЗДІЛУ :: ECONOMY :: ВИЗНАЧЕННЯ МЕТОДІВ, ЯКІ ЗАЗВИЧАЙ ВИКОРИСТАНІ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ШКІЛЬНОГО РОЗДІЛУ
:: ECONOMY :: ВИЗНАЧЕННЯ МЕТОДІВ, ЯКІ ЗАЗВИЧАЙ ВИКОРИСТАНІ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ШКІЛЬНОГО РОЗДІЛУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВИЗНАЧЕННЯ МЕТОДІВ, ЯКІ ЗАЗВИЧАЙ ВИКОРИСТАНІ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ШКІЛЬНОГО РОЗДІЛУ "ГЛОБАЛЬНА МЕРЕЖА ІНТЕРНЕТ ТА ЇЇ МОЖЛИВОСТІ"

 
27.09.2023 00:13
Автор: Ткачук Іванна Володимирівна, магістр, Волинський національний університет ім. Лесі Українки
[3. Педагогічні науки;]

У сучасному світі Інтернет став неодмінною складовою нашого повсякденного життя. Розуміння роботи та можливостей глобальної мережі є важливою частиною освіти, і ця тема широко вивчається в школах. Ось кілька методів, які зазвичай використовуються для вивчення розділу "Глобальна мережа Інтернет та її можливості" у шкільному навчальному процесі.

1. Лекції та дискусії: вчителі проводять лекції, роз'яснюючи основні поняття та історію розвитку Інтернету. Дискусії під час лекцій сприяють розвитку критичного мислення учнів і створюють можливість для обміну думками.

2. Використання мультимедійних засобів: використання відео, анімацій, графіків та візуалізацій допомагає учням краще уявити роботу Інтернету та його інфраструктуру.

3. Дослідницькі проекти: учні можуть працювати над дослідницькими проектами, вивчаючи конкретні аспекти Інтернету, такі як безпека, вплив на суспільство, технологічний розвиток і т. д.

4. Практичні завдання: учні можуть навчатися використовувати різні веб-сервіси та інструменти через практичні завдання, такі як створення власних веб-сайтів, ведення блогів або вивчення основ кібербезпеки.

5. Гостьові лекції та екскурсії: запрошення гостей з індустрії Інтернету або проведення віртуальних екскурсій у технологічні компанії допомагає учням побачити практичні застосування їхніх знань.

6. Етика та безпека в Інтернеті: обговорення питань етики в Інтернеті та заходів безпеки є необхідними, щоб учні зрозуміли важливість відповідального використання Інтернету.

7. Порівняльний аналіз: вивчення різних соціальних мереж, пошукових систем та інтернет-сервісів допомагає учням порівняти їхні функції та визначити специфіку кожного сервісу.

8. Вивчення впливу Інтернету на суспільство: учні можуть досліджувати, як Інтернет впливає на культуру, економіку, засоби масової інформації та інші аспекти сучасного суспільства.

Застосування цих методів у шкільному навчанні допомагає учням краще зрозуміти і використовувати глобальну мережу Інтернет та її можливості в сучасному світі. Навчання цієї теми допомагає підготувати учнів до успішного функціонування у цифровому суспільстві.

Список використаних джерел:

1. Бондаренко, О. О., & Петренко, Т. В. (2018). Інтернет-освіта як складова інформаційної грамотності молоді. «Науковий вісник НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психолого-педагогічні науки», (3), 19-24.

2. Горошкіна, Л. Ю. (2016). Освітні можливості Інтернет-технологій в українській школі. «Педагогічна освіта: теорія і практика», (4), 76-80.

3. Дідковська, Т. В., & Костіна, І. Ю. (2020). Роль Інтернет-освіти в формуванні інформаційної культури старшокласників. «Науковий вісник Національного гуманітарного університету. Серія Педагогіка і психологія», (46), 58-62.

4. Кузьмінська, Н. О. (2019). Використання Інтернет-ресурсів у навчальному процесі з інформатики. «Інформаційні технології і засоби навчання», 70(1), 188-199.

5. Новікова, Л. В. (2017). Методи та засоби використання Інтернет-технологій у навчальному процесі з інформатики. «Інформаційні технології і засоби навчання», 61(2), 101-112.

_____________________________________________________________________________


Науковий керівник: Чепрасова Тетяна Іванівна, кандидат педагогічних наук, доцент, Волинський національний університет ім. Лесі Українки



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ВИБІРКОВОГО МОДУЛЯ ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА
30.09.2023 16:14
PROFESSIONALLY-ORIENTED TEACHING OF ENGLISH: CHALLENGES AND TRENDS (OWN PRACTICAL EXPERIENCE)
29.08.2023 13:29
PROJECT ACTIVITIES IN TECHNOLOGICAL EDUCATION
28.09.2023 09:12
TIME-MANGEMENT AS ONE OF THE KEY COMPONENTS OF SOFT SKILLS (OWN PRACTICAL EXPERIENCE)
28.08.2023 16:44
МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СУСПІЛЬСТВІ» НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В СТАРШИХ КЛАСАХ
27.09.2023 19:02
ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОТЕРАПІЇ У РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
27.09.2023 18:51
НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ БАЗОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
27.09.2023 12:42
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН ЦИКЛУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРАМ-ПОЛІТОЛОГАМ: ТРАДИЦІЙНІ ТА ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ
27.09.2023 00:47
МЕТОДИЧНА РОБОТА СУПРОВОДУ СІМЕЙ ДІТЕЙ З ООП В ІНКЛЮЗИВНОМУ ПРОСТОРІ
26.09.2023 19:48
ВДОСКОНАЛЕННЯ АНГЛОМОВНИХ НАВИЧОК УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ДЖАЗОВИХ РИМІВОК
26.09.2023 13:01




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.166 сек. / Mysql: 1425 (0.127 сек.)