:: ECONOMY :: МОНІТОРИНГ ЕНЕРГОСПОЖИВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ :: ECONOMY :: МОНІТОРИНГ ЕНЕРГОСПОЖИВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ
:: ECONOMY :: МОНІТОРИНГ ЕНЕРГОСПОЖИВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 17



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МОНІТОРИНГ ЕНЕРГОСПОЖИВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ

 
19.03.2023 00:09
Автор: Нєженцев Олексій Борисович, кандидат технічних наук, доцент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»
[26. Технічні науки;]


Об'єкти підвищеної небезпеки (вантажопідйомні крани, ліфти, підйомники і т.д.) в порівнянні з іншим промисловим устаткуванням мають дуже низькі енергетичні показники (ККД, втрати енергії, cosφ та ін.) тобто є найменш ефективними за енергоспоживанням машинами. Це обумовлено як використанням  застарілих систем управління електроприводів, неоптимальними режимами роботи механізмів, так і незадовільним технічним станом підйомно-транспортного обладнання. В першу чергу це стосується вантажопідйомних кранів, з яких більше 80% відпрацювали нормативний термін, але залишаються в експлуатації в даний час. Оскільки темпи оновлення парку об'єктів підвищеної небезпеки значно нижче за темпи зростання числа машин із простроченими нормативними термінами експлуатації, то з кожним роком вказана проблема загострюватиметься. 

Пропонується розроблена система моніторингу енергоспоживання об'єктів підвищеної небезпеки (на прикладі вантажопідйомних кранів) з урахуванням нормативних вимог безпечної експлуатації. Система моніторингу базується на встановленому нами функціональному зв'язку між змінами втрат енергії при експлуатації вантажопідйомних кранів і їх технічним станом. В процесі експлуатації кранів суттєво змінюються: стан підкранових колій, ходових коліс, гальм, канатних блоків, барабанів, вузлів тертя в механізмах, опір ізоляції та стан обмоток електродвигунів і релейно-контакторної апаратури, в'язкість і ін. властивості робочих рідин і т.д. Внаслідок цього в процесі експлуатації змінюються енергетичні показники кранів і насамперед - втрати енергії.

З метою проведення досліджень по підвищенню енергетичних показників кранових електроприводів, зниження динамічних навантажень і підвищення продуктивності кранів розроблені математичні моделі, які враховують перехідні процеси в кранових електроприводах, коливання металоконструкції, розгойдування вантажу і представляють сукупність нелінійних интегро-диференціальних рівнянь. Для вирішення останніх розроблено пакет комп'ютерних прикладних програм, що дозволяє досліджувати і оптимізувати різні процеси розгону і гальмування механізмів пересування кранів, підйому вантажів (зокрема: багатоступінчатий пуск по нелінійних характеристиках, пуск при частотному регулюванні, гальмування противключенням, електродинамічне гальмування, гальмування колодковим гальмом і ін.).

Проведені дослідження дозволили встановити міру впливу різних факторів на параметри енергоспоживання і продуктивності вантажопідйомних кранів. Залежності між величинами енергоспоживання і параметрами, які характеризують технічний стан вантажопідйомних кранів, встановлено за допомогою теорії планування експерименту. На основі багатофакторного аналізу визначені шляхи зниження втрат енергії в механізмах вантажопідйомних кранів. 

Вимірювання необхідних параметрів в процесі моніторингу енергоспоживання вантажопідйомних машин на підприємствах доцільно здійснювати в періоди проведення часткового або повного технічного огляду. Для зручності накопичення, обробки і аналізу результатів моніторингу вантажопідйомних кранів, а також довідково-статистичній інформації розроблено автоматизований програмний комплекс. Його використання суттєво полегшує систематизацію інформації, яка накопичується в результаті проведених експертних обстежень вантажопідйомних кранів, і дозволяє виконувати аналіз зміни їх технічного стану і втрат енергії при експлуатації.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЗРОБКА АВТОМАТИЗОВАНОГО СМАРТ КОМПЛЕКСУ ВИЗНАЧЕННЯ ЗАХВОРЮВАНЬ ОРГАНІВ ДИХАННЯ ЗА АКУСТИЧНИМИ ШУМАМИ
17.03.2023 12:13
НЕОБХІДНІСТЬ ПІДСИЛЕННЯ ФУНДАМЕНТІВ ПРИ ЗМІНІ НАВАНТАЖЕНЬ
16.03.2023 12:49
ДОСЛІДЖЕННЯ ІСНУЮЧИХ ФУНДАМЕНТІВ ПРИ НАДБУДОВІ МАНСАРДНОГО ПОВЕРХУ
16.03.2023 12:40
РОЗРОБКА МАЛОПОТУЖНОГО НАГРІВАЛЬНОГО ПРИСТРОЮ ЗДАТНОГО ПРАЦЮВАТИ НА РІЗНИХ ВИДАХ ПАЛИВА
16.03.2023 12:27
ВІДНОВЛЕННЯ РОБОТИ ПІСЛЯ КІБЕРАТАКИ: ПІДХОДИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
15.03.2023 21:55
ДОСЛІДЖЕННЯ РОБОТИ ФЕРМИ ПОКРИТТЯ ПРИ РУЙНАЦІЇ
15.03.2023 19:46
ПИТАННЯ ОПТИМАЛЬНОГО КОНСТРУКТИВНОГО РІШЕННЯ ФУНДАМЕНТУ БУДІВЛІ
15.03.2023 19:16
ПИТАННЯ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ БУДІВЕЛЬ
15.03.2023 18:42
РАЦІОНАЛЬНЕ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ ЯК ПОТУЖНИЙ РЕЗЕРВ ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
15.03.2023 17:28
PECULIARITIES OF LABOR PROTECTION IN FARMS
15.03.2023 12:56




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.338 сек. / Mysql: 1541 (0.262 сек.)