:: ECONOMY :: ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ ВЕДУЧОГО У ПІДГОТОВЦІ АВТОРСЬКОГО ТЕЛЕПРОЄКТУ :: ECONOMY :: ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ ВЕДУЧОГО У ПІДГОТОВЦІ АВТОРСЬКОГО ТЕЛЕПРОЄКТУ
:: ECONOMY :: ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ ВЕДУЧОГО У ПІДГОТОВЦІ АВТОРСЬКОГО ТЕЛЕПРОЄКТУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ ВЕДУЧОГО У ПІДГОТОВЦІ АВТОРСЬКОГО ТЕЛЕПРОЄКТУ

 
24.11.2022 19:30
Автор: Коваль Богдан Сергійович, магістрант факультету філології та журналістики, Волинський національний університет імені Лесі Українки; Рожило Марія Андріївна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент, Волинський національний університет імені Лесі Українки
[17. Соціальні комунікації;]

ORCID: 0000-0001-5112-9822 Mariia Rozhylo 

Професія телеведучого від початку ХХ століття зазнала суттєвих змін. Серед найважливішого – змінились завдання медійника: людина, що перебуває в кадрі, повинна бути конвергентною, адже вона не лише обличчя тої чи тої програми, але й той, хто її створює, тобто автор. Актуальність теми зумовлена потребою вивчити процес створення авторських програм та окреслити значення телевізійного ведучого (як автора проєкту). Мета – з’ясувати роль ведучого у підготовці авторської телепередачі.

Авторська програма на телебаченні – телевізійна програма, концептуально розроблена та реалізована як авторський проєкт – від оригінального задуму до керівництва та контролю на всіх етапах колективного програмно-телевізійного виробництва [1]. В основі авторської телевізійної програми лежить оригінальний авторський задум проєкту. Зміст випусків залежить від обраної теми та формату телепередачі, дотримання етичних стандартів журналістики. В авторській програмі цінується нестандартна та компетентна інтерпретація фактів, що залежить від обізнаності й таланту автора, уміння оперативно реагувати на події, представляти героя, організовувати дискусію, імпровізувати.

Із початком незалежності України авторські телепроєкти представили О. Герасим’юк, К. Гнатенко, М. Вересень, О. Ткаченко, Ю. Макаров та ін. До розвитку цього телевізійного формату долучилися також І. Пелих, А. Куликов, Т. Щербатюк, Т. Цимбал, А. Безулик, Д. Гордон, К. Стогній, інші знані українські медіапостаті. Розрізняють такі види авторських програм: 1) інформаційно-аналітична («Факти тижня з Оксаною Соколовою», «ТСН тиждень»); 2) публіцистична («Шустер live» Савіка Шустера, «Люди. Hard Talk» Наталії Влащенко); 3) розважально-ігрова («Світське життя з Катериною Осадчою», «Світ навиворіт з Дмитром Комаровим»).

Авторською телевізійна програма вважається тоді, коли початкова ідея її створення та концепція надходить безпосередньо від ведучого програми:  ведучий самостійно виносить на розгляд редакції вже сформовану ідею телепрограми; більшу частину концепції телевізійної програми пропонує саме її вже заздалегідь обраний редакцією ведучий програми, яка ще не була розроблена та обговорена. В інших випадках, якщо ведучого обирають під вже сформовану концепцію програми або автором ідеї виступає хтось із редакції, авторською така програма вважатися не може.

Д. Мой та М. Ордольфф, аналізуючи можливості та межі для тележурналістів, зауважують, що «відеожурналіст може ліквідувати фізичну відстань між іноді громіздкою знімальною групою та дійовими особами. Ця близькість часто дозволяє відеожурналістові створювати особливу емоційність у своїх кадрах» [2, с. 189].

Отже, завдання ведучого авторського телепроєкту – бути посередником між глядачем та гостем програми, зуміти вловити те, що буде цікаве аудиторії, але не забувати про важливе: показати гостя програми таким, яким він є насправді. Автор-ведучий є творцем концепції програми, яку втілює в оптимальному телевізійному форматі, доцільному, з огляду на завдання телекомпанії і запити аудиторії. Здебільшого, концепцію і формат програми, яку пропонує автор, переглядають на засіданні творчих груп телеканалів, аби переконатися, що проєкт збезпечить каналу високі рейтинги, фінансову вигоду.

Список використаних джерел

1. Довженко О. Як підготуватись до інтерв’ю. 2018. URL: https://medialab.online/news/questions/

2. Мой Д., Ордольфф М. Телевізійна журналістика / за заг. ред. В. Ф. Іванова; Пер. з нім. В. Климченка.  Київ: Академія української преси, Центр вільної преси, 2019. 234 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.182 сек. / Mysql: 1425 (0.14 сек.)