:: ECONOMY :: ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ В НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ :: ECONOMY :: ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ В НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
:: ECONOMY :: ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ В НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ В НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ

 
23.06.2022 15:09
Автор: Максимова Світлана Іллівна, студентка механіко-математичного факультету, Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського
[3. Педагогічні науки;]

Під творчими завданнями розуміють вид навчальної діяльності, у якій учні самостійно й цілеспрямовано здобувають та засвоюють нові знання, набувають уміння та навички, за допомогою минулого досвіду. З дидактичної точки зору вони є логічно взаємопов’язаними між собою завданнями які надаються учням у певній послідовності, від простого до складного.

Такі завдання можуть мати різний зміст та форму, але вони об’єднані необхідністю творчого, нестандартного підходу до їхнього розв’язання. В процесі якого учні самостійного створюють нове, раніше для них невідоме.

Незважаючи на те, що важливо використовувати творчі завдання для формування пізнавального інтересу учнів, на практиці їх рідко застосовують, насамперед через бракування таких завдань у шкільних підручниках.

Розглянемо деякі види творчих завдань:

• Складання математичних задач з певної тематики. Наприклад екологічні, економічні тощо. Такі завдання сприяють формуванню життєвих компетентностей. 

• Складання віршованих мнемонічних правил, які допомагають запам’ятовувати деякі математичні формули та правила.

• Ребуси, загадки, анаграми. Вони розвивають кмітливість, фантазію та вміння зіставляти, порівнювати різні предмети і явища.

• Складання опорних конспектів матеріалу з одної або декількох тем. Також можливе додавання креативних малюнків.

• Створення завдань або опитування, для оцінювання учнями один одного.

• Задачі-жарти та задачі-головоломки. Для їхнього розв'язання потрібно більше винахідливості, кмітливості. Вони вчать критично сприймати умову задачі та ілюструвати її.

• Написання твору на математичну тему. Такий твір відображає досвід учнів, їхнє вміння спостерігати, уявляти, систематизувати, фантазувати, пов’язувати вивчені теми з реальним життям.

• Дидактичні ігри. Гра дає можливість зосередити увагу дітей на тривалий час та спонукати їх самостійно шукати розв’язки нестандартних завдань.

• Мейкерство (створення чогось своїми руками). Наприклад під час вивчення стереометрії можна запропонувати учням самостійно зробити з картону просторові фігури та їхні комбінації.

• Завдання на дослідження. Наприклад дослідження функції, знаходження кількості коренів нерівності залежно від значення параметра тощо.

• Навчальні проєкти. Можна запропонувати учням в кінці вивчення розділу підготувати навчальний проєкт, наприклад з метою показати зв’язок математики з іншими науками, або випадки застосування математичних знань у повсякденному житті. [1]

Використання творчих завдань урізноманітнює уроки математики, але більшість з них вимагає багато часу на виконання, тому доцільно пропонувати їх на домашнє завдання. Адже така домашня робота не за «трафаретом», сприяє розвитку самостійності та креативності учнів.

Отже, використання творчих завдань у навчанні математики сприяють впевненості учнів у тому, що вони не тільки успішно засвоюють теоретичну частину матеріалу з математики, а й створюють щось нове, використовують отримані знання на практиці. Це прищеплює учням потребу в постійному пошуку нових знань, за допомогою самоосвіти й розширює їхній кругозір.

Список використаних джерел:

1. Як зробити навчання математики цікавим і продуктивним. НУШ: URL: https://nus.org.ua/view/yak-zrobyty-navchannya-matematyky-tsikavym-i-produktyvnym/ (дата звернення: 22.06.2022)



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
PECULARITIES OF ASSESSING FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS’ STRATEGIC COMPETENCE IN SPOKEN INTERACTION
23.06.2022 15:25
РОЗВИТОК МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
09.06.2022 17:23
ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТІХ ЮРИСТІВ-МІЖНАРОДНИКІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ ФРАНЦІЇ НА ПРИКЛАДІ НАВЧАЛЬНИХ СУДІВ
09.06.2022 17:10




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.204 сек. / Mysql: 1396 (0.161 сек.)