:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ 3-Д ДРУКУ :: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ 3-Д ДРУКУ
:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ 3-Д ДРУКУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ 3-Д ДРУКУ

 
22.12.2021 20:57
Автор: Тихоненко Антон Валерійович, студент, Механіко-машинобудівний інститут, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
[Економічне спрямування]

З кожним роком перспективи 3Д-друку стають все більш позитивними - кожен звіт, опублікований за останнє десятиліття, досліджує його потенціал, але не бере до уваги як 3Д друк трансформував частину виробничого процесу.

Сьогодні адитивні технології застосовують у широкій області з різними існуючими методами. Доступність матеріалів для 3Д друку з роками неухильно зростала, по суті майже будь який матеріал можна повторно піддати затвердінню – це є безумовно перевагою цієї технології. Але вже зараз через зростання конкуренції виникає фактичне зниження вартості друку. Крім того АТ має високу гнучкість за рахунок, того що окрім витратних матеріалів і власне АТ-машини, необхідна лише 3д модель. Відносно низькі фіксовані витрати на принтера і налаштування в поєднанні з економічною доцільністю виробництва невеликих партій, потенційно дозволить скоротити місцеве виробництво [1]. Як результат перевага виробництва в країнах з низькою заробітньою платою може змінитися в довгостроковій перспективі що означає зникнення залежності від місця перебування 3Д поліграфії.

Також стверджуюється, що успішна експлуатація сучасного виробництва може бути реалізована за допомогою узгодженої бізнес-стратегії, яка регулярно адаптується до зміни в технологіях та попиті. Тобто фірмам потрібні скоординовані рішення щодо її витратного ланцюга (робота маркетингу, виробництва, логістики) для оптимізації свого прибутку в умовах швидкої зміни бізнес середовища.

Такі приклади бізнесу, як логістична компанія UPS або La Poste [2], яка почала пропозиції 3Д поліграфічних послуг базують свою модель на основі використання мультипродукту. Отже компанія здатна контролювати набір рішень у маркетингу, дизайні, виробництві, розробці та організації при зіткненні з параметрами, пов'язаними з попитом на продукт, експлуатаційними витратами, капітальні витрати та час. 

Загалом прибуток підприємства виходить з його загального операційного прибутку за вирахуванням постійних витрат, які складаються з витрат на налаштування принтерів, дизайн продукту та капітальні витрати. 

Гнучкість «функції прибутку» включає наступне:

- Попит зростає із зниженням цін і вищою якістю.

- Попит зменшується зі збільшенням часу на виконання замовлення.

- Середній рівень оборотних коштів пропорційний попиту і антипропорційний до кількості установок

- Кожен редизайн або вдосконалення продукту спричиняє витрати на проектування та додаткові витрати на налаштування

Як результат використання адитивних технологій дало можливість фірмам виготовляти продукцію без великих витрат та вільно поділяти сфери виробництва.




Рис. 1 Ринкова ціна та прибуток виробників продукту без/з АТ

Дана модель Рис.1 показує наочний приклад впливу АТ на структуру ринку. Оскільки граничні витрати фірми з АТ більші ніж зі звичайними гнучкими системами, тому що цей учасник може охопити весь простір продукту при виході на ринок і стикається лише з одноразовими непоправними витратами на необхідні ресурси для друку і тд. Головний стимул для створення компанії з технологією АТ може стати можливість отримати одноразовий прибуток який перевищуватиме безповоротні витрати виходу на ринок [2].

Таким чином вплив на ринок, як і передбачалось: риночна ціна зменшується, Оскільки граничні витрати з АТ збільшується, а ті компанії що залишаються зі звичайними технологіями –залишається лідером витрат на ринку 3д друку [3]. 

Висновки: впровадження адитивних технологій у виробленні продуктів, дають змогу не стояти на місці бізнесу і завжди бути економічно активним учасником на ринку, адже в будь який час має можливість адаптуватись під зміни, що звісно стало можливо лише недавно після розвитку 3Д технологій .

Список використаних джерел: 

1. Top 3D Printing Challenges (And How to Overcome Them) https://www.jabil.com/blog/overcoming-top-3d-printing-challenges.html

2. Economic Perspectives on 3D Printing, Prof. Dr Frank T.Piller , Prof. Dr Daniel Wentzel, 2015 - 100p.

3. Discover 15 Great 3D Printing Business Ideas, https://www.sculpteo.com/en/3d-learning-hub/3d-printing-business/15-3d-printing-business-ideas/



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СТРАТЕГІЧНІ ПРІОРИТЕТИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
23.12.2021 19:44
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ЦИФРОВІЗАЦІЄЮ ДЕРЖАВНИХ ПОСЛУГ
23.12.2021 19:39
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
23.12.2021 19:32
ОСОБЛИВОСТІ ФІНАНСУВАННЯ СТАРТАПІВ В УКРАЇНІ
23.12.2021 15:57
НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТОВ«VegaPlast»
23.12.2021 08:50
СТАНОВЛЕННЯ НЕОІНСТИТУЦІОНАЛІЗМУ ТА ВИКОРИСТАННЯ МЕДІААНАЛІЗУ, ЯК ОДНОГО З АЛЬТЕРНАТИВНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ У ЦЬОМУ НАПРЯМКУ
23.12.2021 08:39
АНАЛІЗ МАЙНА ТА ДЖЕРЕЛ ЙОГО УТВОРЕННЯ ХІМІЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПАТ «ДНІПРОАЗОТ»
22.12.2021 21:21
ФОРМИ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗОВНІШНІ РИНКИ
22.12.2021 20:47
ЗОВНІШНІ ТА ВНУТРІШНІ ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ПОКАЗНИКИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ХІМІЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
22.12.2021 20:40
ОСОБЛИВОСТІ ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ
22.12.2021 20:22




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.228 сек. / Mysql: 1396 (0.178 сек.)