:: ECONOMY :: МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА

 
23.11.2021 20:30
Автор: Сотула В.В., студентка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
[Економічне спрямування]

Інноваційна діяльність є однією з найпоширеніших економічних форм інвестиційної діяльності. Сьогодення диктує орієнтири на забезпечення інноваційного розвитку країни, тому на сучасному етапі інноваційна діяльність займає особливе місце в економічній діяльності України. 

У науковій літературі фахівці дають наступне визначення інноваційний маркетинг: «комплексне використання принципів і методів маркетингу з метою створення на підприємствах необхідних умов для пошуку продуктивних змін, їхнього здійснення, поширення й комерціалізації» [1, 2]. Узагальнюючи, можна сказати, що інноваційний маркетинг направлений на досягнення ефективності інновацій та на реалізацію потенціалу, які спрямовано на внутрішні й зовнішні потреби, які є базою для створення значного ступеня доступності інновацій для споживачів.

Підприємства здебільшого як механізм формування інноваційного маркетингу використовують товари-новинки, але при невдалому використанні товари-новинки зазнають певного переліку невдач, а саме:

- недостатньо видимі переваги товару-новинки,

- невдалий час презентування товару, 

- нехтування маркетинговими дослідженнями. 

До переліку невдач товарів-новинок також можна віднести проблеми та труднощі, за яких досягнення поставлених параметрів товару не будуть виконані в повному обсязі.

Для ефективної інноваційної товарної маркетингової політики керівникам потрібно додержуватись певної методики процесу створення товару. Механізм формування інноваційного маркетингу представлено на рис. 1.



Рис. 1. Механізм формування інноваційного маркетингу підприємства [2]

Таким чином, використання запропонованого механізму формування інноваційного маркетингу підприємств допомагає збільшенню ефективності маркетингової діяльності підприємств, оскільки являє собою злагоджену послідовність розробки та реалізації новацій та інновацій.

Список використаних джерел:

1. Звягінцева О.Б. Проблеми і перспективи ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком. Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2011. 644 с.

2. Механізація формування та впровадження інноваційного маркетингу підприємств. URL: http://magazine.faaf.org.ua/mehanizm-formuvannya-ta-vprovadzhennya-innovaciynogo-marketingu-pidpriemstv.html

________________ 

Науковий керівник: Гакова Міра Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародного менеджменту, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРВИННИЙ ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРНИХ ЗАПАСІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО БІЗНЕСУ
26.11.2021 20:44
ГЛОБАЛЬНИЙ ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ В ВИМІРЮВАННІ ІНКЛЮЗИВНОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
26.11.2021 20:36
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРИБУТКУ
25.11.2021 21:41
СУЧАСНІ КОНТРОЛЬНІ МЕХАНІЗМИ В СИСТЕМІ КАЗНАЧЕЙСТВА
25.11.2021 21:22
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ
25.11.2021 21:13
ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
25.11.2021 13:18
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
25.11.2021 13:10
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
25.11.2021 12:51
ОСОБЛИВОСТІ І ПРИЧИНИ БАР’ЄРІВ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ
24.11.2021 22:20
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ВАРТА МУЗИКА СВОЄЇ ЦІНИ?
24.11.2021 22:04




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.228 сек. / Mysql: 1396 (0.171 сек.)