:: ECONOMY ::  ЗНАЧЕННЯ МЕТОДІВ МОТИВАЦІЇ ДЛЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ :: ECONOMY ::  ЗНАЧЕННЯ МЕТОДІВ МОТИВАЦІЇ ДЛЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ
:: ECONOMY ::  ЗНАЧЕННЯ МЕТОДІВ МОТИВАЦІЇ ДЛЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ
 
   
       

Світ наукових досліджень. Випуск 9

Термін подання матеріалів

26 травня 2022

До початку конференції залишилось днів 6



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЗНАЧЕННЯ МЕТОДІВ МОТИВАЦІЇ ДЛЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ

 
17.02.2020 16:59
Автор: Гур'янова Вікторія Сергіївна, студентка Криворізького факультету Запорізького національного університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

В останній час основна увага приділяється людському фактору, так як сутність і ефективність бізнесу визначають люди. Грамотний менеджмент в даній області формує сприятливе середовище, в якому реалізується трудовий потенціал, розвиваються здібності кожного працівника, люди отримують задоволення від виконаної роботи і суспільного визнання своїх і колективних досягнень [1]. 

Для того, щоб викликати зацікавленість працюючих до праці, необхідно їх певним чином мотивувати. 

Відтак, мотивація – важливий компонент організації будь-якого виробництва і суспільства в цілому. 

У сучасних умовах проблемою мотивації є те, що на підприємствах їй не приділяють належної уваги. Хоча пріоритетним завданням соціальної політики України є збереження і відтворення трудового потенціалу, тому дана тема є досить актуальною. 

Розгляд мотивації трудової діяльності більшість українських науковців здійснюють у трьох аспектах: як результат взаємодії об'єктивних і суб'єктивних факторів; як процес становлення усвідомлених причин трудової діяльності; як властивість особистості працівника [2].

Дослідження мотивації праці є передумовою розробки та впровадження на підприємствах України ефективних стимулюючих систем, що враховують різноманітні інтереси працівників, раціонально поєднують у собі методи матеріального і морального заохочення й забезпечують ефективну діяльність працівників в інтересах підприємства. На практиці застосовують безліч методів мотивації персоналу та їх комбінації, одними з найбільш поширених є:

- економічні методи управління, ґрунтуються на матеріальному заохоченні: заробітна плата, премії, надбавки і т.п., що дозволяють контролювати виконання плану робіт та покращувати якість роботи;

- адміністративно-правові методи, засновані на директивних вказівках; головною метою є гармонізація робочих зусиль трудового колективу для виконання поставлених цілей;

- соціально-психологічні методи, вживаються з метою підвищення соціальної активності співробітників. 

Соціально-психологічні методи поділяють на три основні групи:

- соціальні, що регулюють відносини трудового колективу шляхом визначення і координації інтересів і цілей індивідуумів або команди загалом;

- соціально-психологічні, що забезпечують соціальні потреби людини, формують організаційну культуру спілкування, регулюють поведінку індивідів та міжособистісних стосунків колективу; 

- психологічні, що регулюють відносини між індивідами шляхом раціонального підбору та розстановки персоналу за посадами (вік, характер, індивідуальне ставлення до праці). 

Отже, методи мотивації є провідними аспектами, що мають безпосередній вплив на практику трудової діяльності, а їх повноцінне виконання спроможне суттєво впливати на трудову активність персоналу. Тому для кінцевого успіху велике значення має збіг цілей працівника та підприємства.

Список використаних джерел:

1. Гакова М.В. Концептуальні підходи до управління персоналом підприємств готельно-ресторанного господарства. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2014. Вип. 4 (66). С.130-134.

2. Дьолог Т.І. Управління мотивацією у вітчизняних підприємствах: мотиваційний механізм, мотиваційні фактори і критерії ефективності мотивації. Економіка та держава. 2013. №10. С.16-18. 

_______________

Науковий керівник: Гакова Міра Володимирівна, викладач Криворізького факультету Запорізького національного університету



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТУ НА СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
18.02.2020 17:21
INNOVATIONS IN HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
14.02.2020 15:56




© 2010-2022 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.281 сек. / Mysql: 812 (0.237 сек.)