:: ECONOMY :: БАР’ЄРИ ПРИ ВИВЕДЕННІ ОНЛАЙН ПРОДУКТУ НА НОВИЙ РИНОК :: ECONOMY :: БАР’ЄРИ ПРИ ВИВЕДЕННІ ОНЛАЙН ПРОДУКТУ НА НОВИЙ РИНОК
:: ECONOMY :: БАР’ЄРИ ПРИ ВИВЕДЕННІ ОНЛАЙН ПРОДУКТУ НА НОВИЙ РИНОК
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 27



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

БАР’ЄРИ ПРИ ВИВЕДЕННІ ОНЛАЙН ПРОДУКТУ НА НОВИЙ РИНОК

 
18.04.2019 15:13
Автор: Миронюк Катерина Валеріївна, магістр
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Анотація до доповіді

Завданням даної доповіді є спроба з’ясувати з якими саме бар’єрами, нюансами та аспектами може зіштовхнутися компанія, коли виводить новий онлайн продукт на ринок. Звичайно, від помилок не застрахований жодний бізнес, але першочерговим завданням бізнесмена є мінімізувати їх кількість та подальші втрати.

Існує безліч перешкод з якими може  зіштовхнутися компанія при просуванні нового продукту на ринок. Залежать вони від багатьох причин. Про фактори, що породжують помилки, ви можете дізнатися з цієї доповіді. 

ВСТУП

В період зміни ринкових умов змінюються і ключові фактори успіху компанії. Якщо раніше провідні положення займали компанії, які виробляли товар або надавали послуги кращої якості, то тепер лідери ринку - гнучкі компанії, здатні швидко реагувати на зміну запитів покупців, появу нових технологій і дій конкурентів. Успіх компанії безпосередньо залежить від того, наскільки вона успішно виходить на ринок з новою пропозицією, впроваджує новий продукт, створює нові послуги.

Щорічно на ринок надходить мільйони нових онлайн пропозицій. За даними статистики лише третина з них проходить стадію народження і «доживає» до стадії зростання [1].

Провідна роль маркетингу в системі поширення і збуту товару визнана вже давно. Однак багато хто забуває про те, що в компетенцію маркетингу входить так само визначення того, що повинна робити компанія, щоб успішно існувати на ринку. І чим більше витрати на маркетинг на етапі розробки нової пропозиції, тим вища ймовірність його прийняття споживачем.

Незважаючи на великий досвід успіху виведення нової пропозиції і невдач нових товарів на українському і міжнародних ринках, немає таких рекомендацій, дотримання яких гарантує визнання нового товару споживачем. Це складний процес, на який впливають як умови зовнішньої, так і внутрішнього середовища компанії. До уваги необхідно приймати не тільки існуючу ситуацію, а й перспективи розвитку ринку (впливи макро і мікроекономіки, політичної ситуації, зміни способу життя і т.д.) [2].

Збільшити частку ринку з поточним продуктовим портфелем компанії часто буває неможливо. Саме тому більшість компаній вдаються до стратегії завоювання нових ринків, охоплення нового сегмента споживачів. Тому, тема виведення нового продукту на ринок (не залежно від галузі та розмірів компанії), формування нової пропозиції є завжди актуальною.

МЕТОДОЛОГІЯ ВИВЕДЕННЯ НОВОГО ОНЛАЙН ПРОДУКТУ НА МАРКЕТИНГОВИЙ РИНОК.

1. Поняття «новий продукт» і його основні відмінності у онлайн сфері.

В існуючих умовах економіки компаніям для утримання положення на ринку, збереження прибутковості бізнесу все частіше доводиться вдаватися до освоєння нових ринків, пошуку нових рішень і створення нових продуктів. Щоб ці заходи закінчилися успіхом, необхідно чітке уявлення про механізми, проблеми і методи виведення нового продукту на ринок. 

Для цього необхідно сформувати чітке уявлення про те, що є новим продуктом і як відрізнити якісно нова пропозиція від адаптації або удосконалення вже існуючого пропозиції.

До “нового продукту” можна віднести матеріальний чи нематеріальний виріб, що надходить на ринок уперше [4]. Концепція нового продукту базується на необхідності задовольняти потреби ринку у новий спосіб. Також новим продуктом ми називаємо помітну відмінність, що якісно відрізняє товар від раніше відомих аналогів. Для онлайн продуктів такою відмінністю може бути швидкість обробки інформації, якість програмного забеспечення, нові функції. 

Під час виводу продукту на онлайн ринок, слід звертати увагу на основних конкурентів що вже присутні на ринку, потреби споживачів і як наслідок виділяти основні переваги новітньої пропозиції, що якісно виділяють товар або послугу на ринку.

2. Основні перешкоди при виведенні нового продукту на онлайн ринок 

До нових онлайн ринків можна віднести: адаптацію сайту на іноземну мову для розширення зони покриття компанії; робота з новою цільовою аудиторією; створення нової для компанії пропозиції; тощо. Після того, як компанія вирішила у якому напрямку розвиватися, варто звернути увагу на такі деталі онлайн просування як:

• вік сайтів компаній-конкурентів у обраній сфері;

• типи контенту які показує пошукова система, за цільовими пошуковими запитами;

• кількість та якість гіпер-посилань на основну та внутрішні сторінки сайтів конкурентів;

• вартість реклами та подальшого просування у ніші;

• ціни конкурентів на ринку.

Ці ознаки є основними пунктами на які слід звертати увагу при аналізі нового ринку. Зважаючи на те, за якими пунктами сайт компанії може витримати конкуренцію, а за якими може програти, потрібно корегувати стратегію виходу на ринок. 

3. Методи визначення конкурентоспроможності і можливі перепони

Як відомо, в маркетингу є чотири типи ринку (табл. 1)




Якщо продукт або програмне забезпечення важко відтворити, як у випадку з будівництвом космічних кораблів або подіями, що фінансуються урядом, онлайн-ринки, як правило, є або олігополістичними, або монополістичними [3].

Ваше завдання дослідження конкурента - визначити, чи є ринок конкурентоспроможним, і що потрібно для його входу.

Найбільшим бар'єром у цій частині буде якість продукції на ринку та їхні цінові пункти. Якщо бюджет не є проблемою, ви можете чекати 5 років і більше, щоб продукт став прибутковим. Якщо ні, то необхідно з'ясувати ціну до запуску виробництва. У випадку, коли продукт не є унікальним, набагато вищі ціни в порівнянні з ринком не приведуть жодних клієнтів, а всі витрачені гроші та ресурси будуть змарновані. Щоб уникнути цього, автор рекомендує визначити, чи має ринок, на який ви збираєтеся ввійти:

• більше п'яти продавців / онлайн-продуктів;

• потенціал для економічних прибутків – чи може новий продукт досягти рентабельності інвестицій менш ніж за три роки;

• низьку кількість близьких замінників - чи є незайняті ділянки на ринку у випадку існування ряду компаній з однаковою пропозицією;

• низьку конкуренцію - два або більше веб-сайтів на першій сторінці пошукової системи, які почали просування протягом останнього року.

Навіть з високим рекламним бюджетом ці питання необхідно враховувати, оскільки вони заощадять ваш час і гроші. При виході на новий ринок завдання полягає в тому, щоб ідентифікувати відповідний попит і розробити пропозицію, яка його задовольнить.

ВИСНОВОК

Останнім часом ключові фактори успіху компанії на ринку набули значних змін. Можна з точністю сказати, що важливим для загального успіху підприємства є успіх впровадження “нового продукту”. Тема виведення продукту на ринок й досі залишається актуальною. 

Потрібно звертати увагу на деталі ринку певної ніші, яку ви обрали для себе. Наступним важливим пунктом є дослідження конкурентоспроможності, яке надалі дасть вам уяву про недоліки та переваги вашого продукту та про дії, які потрібно виконати аби збільшити свої шанси на успіх у цілому. Щоб визначити конкурентоспроможність вашої продукції - потрібно пильно дослідити головних конкурентів онлайн ринку. 

Під час впровадження чогось нового ви не можете гарантувати собі успіх лише безсумнівною якістю товару. Головне завдання - це аналіз ринку, конкурентів, помилок, похибок та перешкод. Без чіткої аналітичної роботи та розуміння своєї справи, ваші шанси на успіх є мізерними. 

Список використаної літератури та посилань:

1. The statistics portal. E-commerce worldwide - Statistics & Facts December 13, 2018. - Режим доступу: https://www.statista.com/topics/871/online-shopping/, (дата звернення 10.04.2019) 

2. Швед Т.В., Біла І.С. ЕКОНОМІКА І СУСПІЛЬСТВО «Оцінка конкурентоспроможності підприємства» Випуск # 8 / 2017

3. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: Підручник для ВНЗ- М: ВАТ Вид-во "Економіка". 2017.- с. 281.

4. Бемовський К. 101 Гарна ідея як створити досконалий бізнес (Серія: «Практичний менеджмент»): навчальний посібник / К. бемовский, Б. Стреттон. - М .: Стандарти та якість, - 2016 року.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
SOME ASPECTS OF INTERCONNECTION OF MANAGEMENT AND MARKETING IN CONTEMPORARY ECONOMICS
17.04.2019 15:35




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.175 сек. / Mysql: 1367 (0.135 сек.)