:: ECONOMY :: ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ :: ECONOMY :: ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ
:: ECONOMY :: ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 21

Термін подання матеріалів

26 березня 2020

До початку конференції залишилось днів 29



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ

 
20.12.2017 17:25
Автор: Нємець Олександра Анатоліївна, студентка кафедри обліку та оподаткування, Миколаївський національній університет імені В.О. Сухоминського
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Розкрито суть та значення малого бізнесу в умовах ринкової економіки, надані рекомендації щодо перспектив розвитку малого підприємництва у сфері інноваційної діяльності (енергозбереження, освоєння альтернативної енергетики, виробництва конкурентоспроможних товарів та послуг, імпортозаміщення).

Малий бізнес є важливою рисою будь-якої ринкової  системи, без чого така економіка і суспільство в цілому не можуть не тільки розвиватися, але навіть й існувати. Великий капітал, безумовно, визначає рівень науково-технічного і виробничого потенціалу, але основою розвитку країн з ринковою системою господарювання є мале підприємництво як найбільш масова, динамічна та гнучка форма ділового життя. Саме в секторі малого підприємництва створюється і функціонує чимала маса національних ресурсів, яка є важелем середовищем для середнього та великого підприємництва. В сучасній науковій літературі розвитку  малого бізнесу в кризовій ситуації приділяють науковці значну увагу. Теоретичні та методичні аспекти проблеми, що досліджується, висвітлили в працях такі вчені-економісти: Андрющенко Г.О., Буряк П.Ю., Варналій З.С., Микитюк О.І., Соломенко О.Є., Подольна В.В. та ін. Враховуючи існуючі дослідження з цієї проблематики, слід зазначити, що питання формування дієвого механізму забезпечення інвестиційних процесів Малого бізнесу недостатньо висвітлено у вітчизняній науковій літературі.  малого бізнесу є самостійна, систематична господарська діяльність малих підприємств будь-якої форми власності та громадян- підприємців (фізичних осіб), яка проводиться на власний ризик з метою отримання прибутку. Практично, це будь-яка діяльність (виробнича, комерційна, фінансова, страхова тощо) зазначених суб’єктів господарювання, що спрямована на реалізацію власного економічного інтересу [1].  Пріоритетного значення на регіональному (місцевому) рівні має отримати стимулювання  малого підприємництва до розвитку інноваційної діяльності (у т. ч. у сфері енергозбереження, освоєння альтернативної енергетики, виробництва конкурентоспроможних товарів та послуг, імпортозаміщення).  Тому роль та функції малого бізнесу з  загальноекономічних позицій полягають не тільки у тому, що вони є одними з найважливіших дійових факторів економічного розвитку суспільства, яке опирається на ринкові методи господарювання. Його важливою функцією є сприяння соціально-політичній стабільності суспільства, тобто він відкриває простір вільному вибору шляхів і методів роботи на користь суспільства та забезпечення власного добробуту.

Список використаних джерел:

1. Балабанов, И. Т. Основы финансового менеджмента / И. Т. Балабанов. – М. : Финансы и статистика, 2010. – 340 с. 

2. Андрющенко, Г. О. Малі підприємства: критерії визначення / Г. О. Андрющенко // Формування ринкових відносин. – 2012. – № 10. – С. 14–19.

3. Біловус, Г. Мале підприємництво в Україні: сучасний стан та проблеми розвитку / Г. Біловус // Регіональна економіка. – 2015. – №4. – С. 86–92.

_______________________________

Науковий керівник: Соболєва Ірина Валеріївна, викладач кафедри обліку і оподаткування, Миколаївський національній університет імені В.О. Сухоминського 



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ВАРТІСТЮ ТОВ «АСКОР КОМПАНІ»
24.12.2017 17:37
ПОТЕНЦІАЛ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ
18.12.2017 18:43
РОЛЬ ВЗАЄМОДІЇ ДЕРЖАВНОГО ТА ПРИВАТНОГО СЕКТОРІВ У РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
15.12.2017 19:56
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ
10.01.2018 10:48
СТАН НАУКОВОЇ РОЗРОБКИ ПРОБЛЕМИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
06.03.2018 15:06




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.155 сек. / Mysql: 651 (0.114 сек.)