:: ECONOMY :: КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС В УПРАВЛІННІ ТУРИСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ :: ECONOMY :: КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС В УПРАВЛІННІ ТУРИСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
:: ECONOMY :: КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС В УПРАВЛІННІ ТУРИСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 27



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС В УПРАВЛІННІ ТУРИСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

 
15.12.2016 21:03
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Озерова Наталя Юріївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Комунікацію визначають як спілкування або обмін інформацією між двома або більш людьми. Під цим поняттям можна розуміти ефективне управління туристичною фірмою, яка забезпечує конкурентоспроможність підприємства на ринку туристичних послуг, а так само допомагає чітко формулювати мету підприємства, розробляти план і проводити роботу по виконанню запланованих заходів [1].

Для туристичної діяльності, яка постійно пов'язана роботою з клієнтами, комунікаційні здібності працівників туристичної фірми вкрай необхідні. Від того, на скільки ефективно проходить робота з клієнтами, залежить результативність по реалізації туристичного продукту, якості обслуговування та роботи з постачальниками послуг, необхідних в туристичному бізнесі (заклад харчування, розміщення, транспорт і розваги). 

У всіх туристичних організаціях комунікаційний процес здійснюється трьома основними потоками: зверху вниз, знизу вгору і по горизонталі. Кожен з напрямків передбачає зв'язок між співробітниками, що знаходяться на різних посадах і тому значно відрізняються один від одного своїми цілями, характером інформації, методами. Подібні процеси властиві туристичним підприємствам всіх видів, але на Україні в основному представлені малі і середні туристичні підприємства. Невелика кількість співробітників підприємства обумовлює своєрідну специфіку комунікаційного процесу в управлінні і має позитивні сторони [2]. Це визначається тим, що співробітники фірми виконують ряд суміщених функцій, невелика кількість персоналу дозволяє виключити конфліктні ситуації, які відбуваються при великій кількості працівників на підприємстві та виконання ними вузько спрямованих функцій в роботі. 

Комунікаційний процес зверху вниз і знизу вгору, або так званий вертикальний процес, здійснюється в основному між керівником вищих рівнів і нижчим. Передача поставлених завдань, управлінських рішень, змін в технологіях і процедури оформлення здійснюються зверху вниз. А інформація про реалізацію туристичного продукту, надання послуг туристам, про виниклі проблеми і складнощі надається, навпаки, від нижчої ланки до вищої. Горизонтальні потоки комунікації в основному характерні для середніх і великих туристичних фірм, оскільки зв'язки здійснюються між окремими підрозділами туристичної фірми і забезпечують їх загальну взаємодію і узгодженість в діях, що дуже важливо при роботі з постачальниками послуг, необхідних в туристичному бізнесі [3].

Оскільки туристична діяльність відноситься до сфери надання послуг, то велике значення в горизонтальних і вертикальних комунікаціях, або при спілкуванні з клієнтами, набувають комунікаційні бар'єри [3]. До основних комунікаційним бар'єрів відносяться: сприйняття, семантичні бар'єри, невербальні бар'єри, неякісний зворотний зв'язок і невміння слухати. Бар'єр сприйняття – це особистісна вибірковість одержуваних джерел інформації і не завжди правильна оцінка результатів. Семантичні бар'єр – виникає при усній або письмовій формі спілкування, основна проблема - це невірне трактування значення окремих слів або виразів. Невербальний бар'єр – це форма усного спілкування і супроводжується при цьому мімікою і жестами, вони мають несвідому основу і висловлюють різні емоції людей при спілкуванні. Невміння слухати - одне з найгірших якостей в сфері послуг, оскільки дуже часто заважає роботі з клієнтами. Неякісний зворотний зв'язок – це реакція на різного виду інформацію, цей зв'язок дуже важливий, оскільки дозволяє встановити правильність прийнятого управлінського рішення. 

Сучасні інформаційні технології (комп'ютери, мобільний зв'язок, соціальні мережі та інше) дають можливість спілкування людей в будь-якому місці і в будь-який зручний час, при цьому не порушуючи тимчасових рамок ділового спілкування. 

В даний час туристичний бізнес перетворився в цілодобову діяльність, що дозволяє проводити спілкування з різними куточками земної кулі, незалежно від різниці часових поясів, поліпшуючи якість послуг, що надаються, та підвищити їх надійність і збільшити кількість клієнтів, які користуються послугами туристичного підприємства.




Список використаних джерел:

1. Кіптенко В. К. Менеджмент туризму : підручник / В. К. Кіптенко. – К. : Знання, 2010. – 502 с.

2. Дрокина Н.И. Концептуальная модель принятия управленческих решений в коммуникационном процессе на туристическом предприятии / Н.И. Дрокина // Вісник ДІТБ. – 2009. – № 13. – С. 46–52.

3. Чoрненькая Н. В. Організація туристичної індустрії: Навчальний посібник / Н. В. Чoрненькая. – К. : Атіка, 2006. – 264 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТОВАРУ НА ПРИКЛАДІ ТМ «ROSHEN»
29.11.2016 18:08
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
23.12.2016 14:05
ОЦІНКА РІВНЯ ІННОВАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
18.12.2016 12:03
НАПРЯМИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ АДРЕСНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ НАСЕЛЕННЯ В УКРАЇНІ
18.12.2016 12:01
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ ПРОМИСЛОВОСТІ РЕГІОНУ
18.12.2016 11:59
УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ РОЗВИТКОМ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
18.12.2016 11:46
СТИМУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНУ
18.12.2016 11:39
НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА РЕГІОНУ
18.12.2016 11:34
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ В УМОВАХ КРИЗИ
18.12.2016 11:30
МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАШИНОБУДІВНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ
18.12.2016 11:26




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.203 сек. / Mysql: 1367 (0.157 сек.)