:: ECONOMY :: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ФУНКЦІОНУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ :: ECONOMY :: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ФУНКЦІОНУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
:: ECONOMY :: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ФУНКЦІОНУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ФУНКЦІОНУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

 
06.10.2013 12:10
Автор: Шевель К.В., студентка Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі
[Секція 8. Світова економіка та міжнародні відносини;]
Після переходу від адміністративно-командної економіки до ринкової, перед Україною постала низка важких завдань з приводу реформування усіх ланок політичної, економічної, соціальної та культурної сфер. Одним з таким важких завдань було створення нової соціальної системи захисту населення.
Найкращим шляхом впровадження змін стало,запозичення досвіду іноземних країн,зокрема, країн Європи. Так, наприклад, в Україні не було «Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань»,а діяв лише Закон України «Про охорону праці».
В цьому законі було приписано усі випадки а також форми відшкодування виплат, які здійснювалися підприємцем або керівником підприємства. А вже після створення Фонду виплати здійснюються за рахунок бюджету а також інвестицій до Фонду. Саме таке нововведення і є досвід запозичений у Німеччині.
Центральне місце в німецькій системі соціального захисту займає соціальне страхування. Близько 90% населення приймає участь в системі забезпечення соціального страхування, до державний програм входять програми з пенсійного забезпечення, охороно здоровя, виплати по безробіттю, виплати пов’язані з нещасними випадками на виробництві, а також забезпечення соціальної допомоги. Ключовим завданням держави у цій системі є створення  правової  основи та законодавчої бази  і здійснює правовий нагляд і перевірки діяльності органів соціального захисту.
Німецька система соціального страхування діє на основі шести основних принципів, а саме [3]:
1) Принцип обов’язкового страхування
2) Принцип фінансування за рахунок внесків – система соціального страхування фінансується за рахунок внесків страхувальників і застрахованих осіб;
3) Принцип солідарності – означає що в незалежності від сум страхових внесків всі особи є застрахованими однаково;
4) Принцип самоврядування – один із ключових принципів, що передбачає функціонування фондів за системою власного самоврядування, а також, що вони є відповідальними за совї дії у повній мірі;
5) Принцип вільного руху – передбачає собою право вільного переміщення у просторі Європейського Союзу в незалежності від місця роботи;
6) Принцип еквівалентності– цей принцип означає що виплати під час настання страхового випадку є еквівалентними до тих, якими були внески до моменту настання випадку. Саме у Німеччині це відносять до нарахування пенсії.
Фінансування системи соціального захисту в Німеччині здійснюється з внесків застрахованих осіб найманої праці та роботодавців  або за рахунок коштів державного бюджету, а також може бути фінансування за двома цими джерелами.Гарантом виконання соціальних зобов’язань виступає держава, перерозподіляючи частину коштів на покриття видатків у вигляді державних дотацій.
Внески застрахованих формуються з:
- Медичне страхування
- Пенсійне страхування
- Страхування на випадок безробіття
- Страхування від нещасного випадку
- Догляд за хворими




Висновки: Впровадження іноземного досвіду в Україні відбувається поступовими кроками, що мають на меті вдосконалення системи соціального страхування. Ключовим стало запозичення досвіду Німеччини, з основними принципами а також встановленою системою страхування, у реформуванні. Так досвід створення Фонду  соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Україні, мав на меті забезпечення страхування та виплат з боку держави, а не лише роботодавця, таким чином роботодавець стає відповідальним перед фондом, відповідно перед державою.

Список використаних джерел:
1. Germany Trade & Invest [Електронний ресурс]:http://www.gtai.de
2. Internations[Електронний ресурс]: http://www.internations.org/
3. Deutschesozialversicherung – Соціальне страхування Німеччини [Електронний ресурс]: http://www.deutsche-sozialversicherung.de/en/index.html
4. Федерація професійних спілок України,Національна профспілкова доповідь Президенту України В.Ф.Януковичу «Праця в Україні; необхідність якісних змін для суспільної ефективності та гідного життя»,- Київ 2010 рік.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЄВРОЗОНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
07.10.2013 21:45
РОЛЬ МФО В КРЕДИТУВАННІ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
05.10.2013 11:25




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.228 сек. / Mysql: 1396 (0.174 сек.)