:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ГАЛУЗІ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ОРГАНІЗАЦІЮ ОБЛІКУ ВИТРАТ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЗВ’ЯЗКУ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ГАЛУЗІ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ОРГАНІЗАЦІЮ ОБЛІКУ ВИТРАТ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЗВ’ЯЗКУ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ГАЛУЗІ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ОРГАНІЗАЦІЮ ОБЛІКУ ВИТРАТ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЗВ’ЯЗКУ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 50



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ГАЛУЗІ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ОРГАНІЗАЦІЮ ОБЛІКУ ВИТРАТ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЗВ’ЯЗКУ

 
17.02.2013 17:27
Автор: Кобець Оксана Іванівна, студентка Національного університету “Львівська політехніка”
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;]
Галузь зв’язку є однією з основних галузей економіки країни й в умовах бурхливого розвитку науки і техніки безпосередньо впливає як на розвиток державної сфери економіки, так і на успіх приватних підприємств. Ринок послуг зв‘язку ровивається на конкурентних засадах, що проявляється у збільшенні кількість нових послуг. Галузь зв’язку поділяється на два сегменти: електрозв'язок та поштовий зв'язок. На рис.1. наведено основні напрями галузі зв’язку.



Рис. 1. Основні напрями галузі зв’язку
Для підприємства зв’язку необхідним є визначення особливостей галузі, що впливають на організацію та методику обліку витрат.
Продукцією в галузі зв’язку є послуги пов’язані з розповсюдженням та отриманням інформації. Першою особливістю є нематеріальний характер кінцевого продукту, що вказує на відсутність у виробничому процесі сировини й матеріалів, що в сукупності впливає на структуру виробничих витрат підприємств зв’язку [1, c. 65].
Наступною особливістю є суміщення у часі  процесу надання та споживання послуг зв’язку. Особливо чітко це спостерігається у телефонному зв’язку, де процес передавання телефонної інформації і процес надання послуг відбувається за участі споживача. Тому кінцевий результат надання послуг не може зберігатися на складі, а також вилучатися або надходити до сфери обігу для реалізації.
Одна із особливостей зв’язку полягає в тому, що процес передавання інформації завжди двосторонній, тобто відбувається між відправником і власником інформації. Оскільки передавання інформації виникає між абонентами, що знаходяться в різних населених пунктах, то виникає необхідність у створенні надійної і розгалуженої мережі зв’язку. В процесі обміну інформацією одночасно беруть участь декілька підприємств зв’язку, що вказує на незакінченість виробничого процесу в межах одного [2, c. 34].
 Отже, галузь зв’язку характеризується значним рівнем проникнення на український ринок та швидкими темпами зростання. Вивчення особливостей є важливим етапом для підприємства, оскільки визначення витрат та організація їх обліку здійснюється виходячи із специфіки галузі.

Список використаних джерел:
1. Захарченко А. А. Управління витратами в галузі зв’язку: навч. посіб. / А. А. Захарченко,  І. В. Яцкевич, Ю. О. Жадинова, К. В. Захарченко. – 2-е вид., доп. та перер. – Одеса: ВМВ, 2012. - 300 с.
2. Методика та програма розрахунку витрат на послуги поштового зв’язку / Н. О. Князєва, Л. В. Кузнецова, С. І. Діденко, Н. М. Стужнева. – К: УДППЗ “Укрпошта”, 2003. – 50 с.


допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МЕТОДИЧНІ СУПЕРЕЧНОСТІ СТОСОВНО АСПЕКТІВ ОБЛІКУ НЕОБОРОТНИХ АКТИВІВ, УТРИМУВАНИХ ДЛЯ ПРОДАЖУ, В УМОВАХ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОБЛІКОВОЇ ПРАКТИКИ
19.02.2013 13:37
ОБЛІК ТОРГІВЕЛЬНОЇ МАРКИ
19.02.2013 13:23
ОБЛІК ВИТРАТ ТА БЮДЖЕТУВАННЯ НА АВТОДОРОЖНЬОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
17.02.2013 17:37




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.397 сек. / Mysql: 706 (0.357 сек.)