|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
|
Відображено [1-9] з 9 |
Сторінки:
1
|
|
| |
|
ПОРІВНЯННЯ ТРАДИЦІЙНОГО ТА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Брадулов Павло Олександрович, аспірант кафедри маркетингу, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
|
| 29.10.2018 22:13 |
| |
| |
|
СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Дубина Віталій Олександрович, студент факультету менеджменту та маркетингу, спеціальності - економіка підприємства, Національного технічного університету України «Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського»,
|
| 18.10.2018 21:14 |
| |
| |
|
МАРКЕТИНГ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ: СУТНІСТЬ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ КОНЦЕПЦІЙ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Проскурніна Надія Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри
міжнародної економіки та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця
|
| 29.10.2018 20:39 |
| |
| |
|
МАРКЕТИНГОВА КОМУНIКАЦIЙНА ПОЛIТИКА АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Тараєвcька Леcя Cтепанiвна, доцент кафедри менеджменту i адмiнicтрування, Івано-Франкiвcький нацiональний технiчний унiверcитет нафти i газу;
Боднарчук Хриcтина Юрiївна, магістр кафедри менеджменту адмiнicтрування, Iвано-Франкiвcький нацiональний технiчний унiверcитет нафти i газу
|
| 28.10.2018 19:40 |
| |
| |
|
РЕІНЖИНІРИНГ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ КОМПАНІЇ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Шашко Вікторія Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Донбаська державна машинобудівна академія;
Таранюк Альона Миколаївна, студентка, Донбаська державна машинобудівна академія
|
| 29.10.2018 09:04 |
| |
|
Відображено [1-9] з 9 |
Сторінки:
1
|
|
|
|