:: ECONOMY :: ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ БРЕНДОВОГО КАПІТАЛУ :: ECONOMY :: ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ БРЕНДОВОГО КАПІТАЛУ
:: ECONOMY :: ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ БРЕНДОВОГО КАПІТАЛУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 18



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ БРЕНДОВОГО КАПІТАЛУ

 
03.10.2015 13:19
Автор: Юрчак Едуард Володимирович, аспірант кафедри маркетингу та реклами, Київський національний Торговельно-економічний університет, м. Київ, Україна
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Широко поширене припущення, що асоціації, викликані брендом, або придбані їм атрибути є цінністю бренда. Однак опис бренда є основою сили бренда, але ніяк не визначає його.

Високий рівень поінформованості майже завжди обумовлений розміром бренда, його всюдисутністю й масштабами діяльності по його просуванню. Така поінформованість практично нічого не говорить про «силу бренда» у змісті споживчої прихильності до нього або переваги на його користь. 

У певному вимірі відносини є прямим підходом до основної ідеї, яку необхідно виміряти, - відносної переваги, «бажаємості» або прихильності споживача до бренда, - відокремивши її попередньо від таких «зовнішніх» факторів як ціна або розподіл товару. Позначена сила бренда пов'язана переважно з відношенням споживачів до товарів певного бренда. Виділимо вісім критеріїв (показників), що сприяють визначенню споживчої цінності брендового капіталу: 

1) опис бренда: 

- поінформованість про бренд; 

- розуміння позиції бренда; 

- частка рекламного впливу; 

2) сила бренда: 

- прихильність бренду; 

- роль бренда в залученні нових покупців; 

- частка ринку; 

3) цінність бренда: 

- додаткові цінності, які забезпечує бренд споживачу; 

- цінова премія. 

Додаткові цінності являють собою найважливішу частину визначення бренда. Вони відіграють важливу роль у прийнятті практично кожного рішення про покупку. Ці достоїнства важливі не менше функціональних переваг, заради яких купується товар. Споживча цінність брендового капіталу складається із трьох верств, або оболонок: 

1) ядро продукту - продукт або послуга, що володіють певними функціональними споживчими властивостями необхідної якості в необхідному асортименті й за відповідною ціною; 

2) оболонка фізичної взаємодії із клієнтами - способи доставки продукту до клієнтів і взаємодії з ними в процесі його продажу й обслуговування; 

3) оболонка ментальної взаємодії із клієнтами - способи просування й позиціонування продукту й компанії, створення й підтримки необхідного уявлення про їх у клієнта. 

Якщо прийняти, що стратегія продажів є способом задоволення потреб клієнтів для досягнення цілей бізнесу, то споживча цінність описує результат її реалізації. Споживча цінність описує бренд (продукт/послугу) - функціональне ядро, що перебуває ще у двох оболонках: чим далі від ядра, тим більш нематеріальний характер носить така оболонка. Але тільки сукупність всіх оболонок, синхронізованих між собою, забезпечує найбільш повне задоволення потреби клієнта й робить продукцію підприємства привабливою для клієнтів.

З погляду власника торговельної марки рівень цінності брендового капіталу для споживача дозволяє товару бути більше конкурентоспроможним або навіть більш дорогим у порівнянні з товаром, що не володіє особливими якостями для покупця. 

При цьому слід зазначити, що оцінка вартості бренда, що проводиться для включення в бухгалтерський баланс, відрізняється від оцінки, даної бренду певним покупцем. Остання, як правило, непостійна й змінюється залежно від вихідних передумов і поточної ситуації. Вона не відображає сприйняття сили бренда споживачем у конкретний момент часу [2, c.210]. 

Процес формування цінності брендового капіталу, націлений на поліпшення його ринкової позиції в довгостроковій перспективі, носить комплексний характер, тобто цінність генерується по двох напрямкам: для споживача й для власника бренда [1, c.112]. Забезпечити формування більш високого рівня сприйманої споживачами цінності брендового капіталу можна за допомогою системи заходів, у числі яких: 

1) підвищення сприйманого рівня якості товару; 

2) зміцнення іміджу бренда; 

3) підвищення поінформованості про бренд і збільшення числа лояльних покупців; 

4) інше. 

Дані заходи підприємства можуть підвищити цінність бренда. 

Таким чином, під цінністю брендового капіталу розуміється набір функціональних і емоційних цінностей, що представляють загальну цінність як для підприємства, так і для споживача. В основі успішного здійснення діяльності підприємства на ринку лежить періодичний і своєчасний моніторинг вартості приналежного йому бренда. У зв'язку із цим важливим завданням є впровадження в маркетингову діяльність системи оцінки вартості бренда, що надає можливість обліку таких факторів цінності бренда, як його ринковий потенціал (потенціал доходів, витрат, розвитку й перехресних продажів) і, що більш важливе, споживчий ресурсний потенціал (потенціал іміджу, лояльності, співвідношення якість-ціна й інформаційний потенціал).




Список використаної літератури:

1. Горбунов С.В. Ресторан: от одного до сети. Опыт построения и управления / С.В. Горбунов. – М.: Издательство «Ресторанные ведомости», 2012. – 184 с.

2. Перция В. Анатомия бренда / В. Перция, Л.Мамлеева. – М.: Издательство: Вершина, 2006.  - 288 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ У МЕНЕДЖМЕНТІ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
21.09.2015 17:40
ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В СИСТЕМЕ МЕНЕДЖМЕНТА ПРЕДПРИЯТИЙ
21.09.2015 17:06
ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КРИТИЧНОГО ЛАНЦЮГА ДЛЯ ПЛАНУВАННЯ ПРОЕКТІВ В ІТ-СФЕРІ
07.10.2015 16:37
ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМИ САПР НА ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
07.10.2015 14:52
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ЕНЕЙ МОТОРС»
03.10.2015 13:30
МЕТОДИ ОЦІНКИ РІВНЯ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ
01.10.2015 16:40




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.269 сек. / Mysql: 1396 (0.205 сек.)