:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ У МЕНЕДЖМЕНТІ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ :: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ У МЕНЕДЖМЕНТІ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ У МЕНЕДЖМЕНТІ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 18



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ У МЕНЕДЖМЕНТІ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

 
21.09.2015 17:40
Автор: Островська Ольга Василівна, студентка Національного авіаційного університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Управління ризиком – це невід'ємна частина загального управління будь-яким підприємством, що прагне вижити і виконати свою місію. Серед всієї сукупності ризиків діяльності підприємства домінуючим ризиком є ризик діяльності персоналу, оскільки трудові ресурси є головними ресурсами діяльності підприємства[2].

Зазначимо, що процес управління кадровими ризиками в загальному вигляді складається з наступних етапів:

- ідентифікація ризиків (визначення потенційних видів кадрових ризиків).

- формалізація кадрових ризиків;

- формування системи методів управління ризиками (розробка конкретних заходів і технологій, що дозволяють мінімізувати рівень кадрових ризиків)[1].

Досліджено, що в умовах ринкової економіки управління людським капіталом – це критичний фактор. В успішному  функціонуванні організації важливу роль відіграють знання і інтелектуальна власність, а також зв’язки з постачальниками і покупцями. Тому управління людським капіталом можна порівняти з управлінням матеріальними активами і запасами. Сьогодні більше 80% функціонуючих організацій не відносяться до державного сектору, відповідно, їх діяльність не регламентується чіткими інструкціями в галузі роботи з персоналом і повністю здійснюється за ініціативою власників, акціонерів, які несуть відповідальність за результати діяльності, що зумовлює активізацію ризикових ситуацій. Збереження ключового персоналу – вищих керівників, високопродуктивних маркетологів, кваліфікованих спеціалістів та інших осіб, які приймають важливі рішення – це зона особливого ризику для будь-якої організації.

Визначимо ще один аспект впливу ризиків персоналу на організацію – це втрата «знань» в організації при звільненні працівників, на навчання якого були витрачені кошти у вигляді тренінгів, семінарів, конференцій тощо.

Звичайно, фінансові витрати компанії можна відшкодувати, вказавши завчасно даний пункт в індивідуальному трудовому договорі для працівника чи додатковому договорі на навчання. Однак в межах поняття «знання організації» компанія втрачає, так як нові знання зникають разом з кваліфікованим спеціалістом. 

Можна запропонувати наступний варіант мінімізації ризиків втрати інформації і збитків в разі звільнення працівника, який пройшов навчання за рахунок організації.

Кожний співробітник після проходження тренінга чи семінару повинен провести презентацію прослуханого курсу для співробітників свого відділу і написати короткий звіт про курс  з точки зору важливості отриманої інформації для організації. Таким чином, це стимулює працівника більш активно брати участь в семінарі, тому що йому буде потрібно донести отриману інформацію  своїм колегам. 

В результаті проведеного дослідження можна зробити такі висновки, що управлінню ризиками на підприємстві повинна приділятися особлива увага. Оскільки володіючи найбільш сучасними системами управління ризиками персоналу, неможливо запобігти зародженню і розвитку всіх ризиків в організації. Не маючи ефективних програм для оцінки і управління ризиками, в разі негативного розвитку  непередбачуваних ситуацій, компанія може зазнати краху. 




Список використаних джерел:

1. Куликова Е.Е. Управление рисками: инновационный аспект/ Е.Е. Куликова. –М.: Бератор-Паблишинг, 2010. — 203 с.

2. Старостіна А.О., Кравченко В.А. Ризик-менеджмент: теорія та практика/ А.О.Старостіна. - К.: ІВЦ Видавництво Політехніка, 2004. - 200 с.

_____________________

Науковий керівник: Остапенко Тетяна Геннадіївна, кандидат економічних наук, доцент, Національний авіаційний університет

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В СИСТЕМЕ МЕНЕДЖМЕНТА ПРЕДПРИЯТИЙ
21.09.2015 17:06
ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КРИТИЧНОГО ЛАНЦЮГА ДЛЯ ПЛАНУВАННЯ ПРОЕКТІВ В ІТ-СФЕРІ
07.10.2015 16:37
ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМИ САПР НА ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
07.10.2015 14:52
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ЕНЕЙ МОТОРС»
03.10.2015 13:30
ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ БРЕНДОВОГО КАПІТАЛУ
03.10.2015 13:19
МЕТОДИ ОЦІНКИ РІВНЯ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ
01.10.2015 16:40




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.309 сек. / Mysql: 1396 (0.252 сек.)