:: ECONOMY :: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ :: ECONOMY :: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
:: ECONOMY :: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 17



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

 
23.02.2024 13:24
Автор: Гриценко Катерина Сергіївна, асистент кафедри загальної і клінічної епідеміології та біобезпеки з курсом мікробіології та вірусології, Одеський національний медичний університет; Мельник Ольга Анатоліївна, кандидат медичних наук, асистент кафедри загальної і клінічної епідеміології та біобезпеки з курсом мікробіології та вірусології, Одеський національний медичний університет
[3. Педагогічні науки;]

ORCID: 0009-0007-6847-3807 Гриценко К.С.

ORCID: 0000-0002-3919-5189 Мельник О.А.

Якісна освіта - це основна компонента, завдяки якій кожна людина розвивається та самореалізується в своїй професійній діяльності. На жаль, в нинішніх реаліях, ні студенти ні викладачі не можуть насолоджуватись в повній мірі спілкуванням в аудиторіях, адже більшість занять в силу різних обставин доводиться проводити дистанційно. Події, що відбуваються у нашій країні в останні роки значно стимулюють попит на дистанційні технології в навчанні.

Дистанційне навчання – одна із форм здобуття знань, яка виникла і удосконалюється разом із розвитком інтернет-технологій. Головна мета дистанційної форми навчання – це насамперед забезпечити безпечне навчальне та робоче середовище для всіх учасників освітнього процесу. [1, с. 281]. На сьогоднішній день для неї характерні чіткі ознаки, принципи і певні методичні напрацювання, адже сучасний рівень розвитку комп’ютерної техніки та різноманітних програмних забезпечень розкриває широкі можливості для підвищення ефективності навчання. [2, с. 67]. Перехід закладів вищої освіти на дистанційне навчання надав поштовх до стрімкого розвитку та експрес освоєння новітніх технологій в освіті, зокрема розробка онлайн-платформ для навчання. [3, с. 56]. Однак, не маючи очікуваного зворотного зв’язку між учасниками занять, втрачається зацікавленість з боку студента в отриманні знань та з боку викладача в їх подачі. В такій ситуації мета викладача – не дати здобувачу вищої освіти втрати інтерес, як до навчання так і до майбутньої професії, що дуже важливо в галузі медицини. 

Викладання медичних дисциплін настільки особливе, що раніше навіть важко було уявити їх проведення в дистанційному форматі. [3, с. 56]. Проте зараз, говорячи про медичну освіту ми розуміємо, що відсутність в ній інноваційних методів – це крок в минуле. В сучасних умовах, навчання має бути активним процесом, в якому здобувачі освіти та викладачі повинні працювати разом, щоб зробити процес обміну знаннями ефективним та легким для розуміння. [4, с.268]..

Набутий досвід використання новітніх технологій показав, що сучасні методи навчання дають можливість навчити здобувачів ефективно і продуктивно мислити та своєчасно приймати рішення, [5, с.15]. Однак, для цього необхідно щоб під час навчання викладач сприяв розвитку аналітичних підходів та критичного мислення, а здобувачі мали можливість використовувати отримані знання й навички для досягнення своїх професійних цілей, маючи при цьому різні стилі навчання й можливість зворотного зв'язку з викладачем для обговорення навчального матеріалу. [4, с. 268]..

Подача матеріалів в дистанційному форматі відбувається або в режимі реального часу тобто синхронно, або асинхронно – коли здобувачі в зручний для них час працюють з навчальними матеріалами без участі викладача. [1, с.281]. У сучасній науково-методичній літературі, виділяють п'ять різних типів сучасних методів викладання й навчання, які використовуються в різних країнах [4, с.268]. Кожен з цих методів має переваги та недоліки.

Порівняльна характеристика сучасних методів викладання і навчання [4, с. 269; 2, с. 71]




Підводячи підсумки, ми розуміємо, що живемо в період розвитку технологій, і те що вчора нам здавалось неможливим, сьогодні це вже сприймається за належне. Так було і з дистанційним навчанням в медицині. Але в дистанційному навчанні: є свої плюси для викладачів вдосконалити навички користування сучасними технологіями та впроваджувати їх в навчання. Для здобувачів вищої освіти – це самоорганізованісь та відповідальність за власне навчання.

Список літератури:

1. Павленкова О.С., Каськова Л.Ф., Амосова Л.І., Янко Н.В., Садовскі М.О. Актуальні методи навчання у дистанційному форматі спілкування. Актуальні проблеми сучасної медицини. 2023, Т.23, вип.4 (84). С. 281-283

2. Остропольська Є.В., Березовський Д.О., Хорошайло О.С. Інноваційні методики навчання студентів закладів вищої освіти в умовах дистанційної форми начання. IT synergy.  2022, вип.1 (2). С. 63-75

3. Квасько О.Ю., Кондаурова А.Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей. ISSN 1681-2751. Медична освіта. 2021. №4. С. 56-60

4. Сілкова О.В., Макаренко В.І., Макаренко О.В. Сучасні методики навчання й викладання в медичній освіті. матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 268-270

5. Гай Л.А., Сухін Ю.В., Венгер В.Ф., Муксен Сайед, Сердюк В.В. Сучасні методи викладання медичних дисциплін у вищій школі. ISSN 1681-2751. Медична освіта. 2016. №1. С. 15-18



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ-ОЛІГОФРЕНОПЕДАГОГІВ
31.01.2024 21:39
КЛАСИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА В ІСТОРІЇ ЖІНОЧОЇ ОСВІТИ ПОЛТАВЩИНИ (1818-2024 РР.)
22.02.2024 13:04
ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПРИ ВИВЧЕННІ МОЛЕКУЛЯРНОЇ БІОЛОГІЇ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ
21.02.2024 19:13
РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
21.02.2024 10:09
РЕАЛІЗАЦІЯ STEM-ПРОЄКТІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
20.02.2024 19:16
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
19.02.2024 17:59
POSSIBILITIES OF APPLICATION OF IMMERSIVE TECHNOLOGIES IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF MEDICAL STUDENTS AT CLINICAL DEPARTMENTS
16.02.2024 17:05
СУТНІСТЬ І ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
16.02.2024 16:54
ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ТА ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНИХ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
10.02.2024 13:17
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ
07.02.2024 15:24




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.227 сек. / Mysql: 1425 (0.18 сек.)