:: ECONOMY :: ВПЛИВ ПОКОЛІННЯ ЗУМЕРІВ НА ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ ЗВО У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ :: ECONOMY :: ВПЛИВ ПОКОЛІННЯ ЗУМЕРІВ НА ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ ЗВО У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
:: ECONOMY :: ВПЛИВ ПОКОЛІННЯ ЗУМЕРІВ НА ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ ЗВО У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 17



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВПЛИВ ПОКОЛІННЯ ЗУМЕРІВ НА ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ ЗВО У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

 
20.01.2024 21:56
Автор: Пазич Аліна Павлівна, магістрант кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет, м. Київ, Україна
[1. Економічні науки;]

Стрімкий розвиток онлайн-середовища позначається на появі нових підходів та критеріїв до просування послуг, в тому числі закладів вищої освіти. Заохочення абітурієнтів в соцмережах чи підтримка лояльності існуючих студентів контентом університету сприяє адаптивності в конкурентному середовищі як на міжнародному, так і вітчизняному ринку. Контент має відповідати простору, де існує споживач, це стосується і ЗВО.

Теорія поколінь Штрауса-Гоува - це важлива складова для побудови маркетингової стратегії та вибору інноваційних підходів, вона враховує потреби, переконання, цінності груп споживачів, об’єднаних за поколінням [1, с. 60–63]. Згідно з даною теорією, покоління Z (Generation Z), які також відомі як «зумери» - це споживачі, народжені між 1997 і 2012 роками. Представники даного покоління виросли в епоху технологічного прогресу і розвитку соціальних медіа, що також відображається в їхньому навчальному середовищі. Зумери «живуть» в соцмережах, спілкуються, виражають свою думку, обмінюються враженнями та діляться частинкою свого життя. Майже 9 із кожних 10 споживачів покоління Z (88%) користуються платформою YouTube, а також: 76% використовують Instagram і 68% TikTok [6]. 

Покоління зумерів - це основні споживачі та творці відеоконтенту в соцмережах, вони задають тренди в відеомаркетингу [2, с. 70]. Одним із важливих каналів комунікації виступають короткі відео в соціальних мережах. Найбільш популярними платформами, які спеціалізуються на короткому відеоконтенті є ютюб шортс (Youtube Shorts), рілс (відео Reels в Instagram) та відео в TikTok. Створення відповідного контенту дозволяє алгоритмам платформ просувати відео на потенційно зацікавлену аудиторію. Також важливо регулярно та своєчасно розміщувати контент для підтримки залучення студентів. Згідно з дослідженням McKinsey, молодому поколінню характерний пошук правди, справедливості, саме тому сторінка університету чи факультету має позиціонуватися як надійне джерело інформації [5]. На відмінно від міленіалів покоління зумерів більш практично та матеріалістично ставляться до своїх рішень. Для абітурієнтів слід висвітлювати довгострокову цінність програми навчання, використовуючи стислу форму, якісні та кількісні переваги, наприклад, у вигляді інфографіки в постах Instagram [4]. 

Інфлюенсери в соцмережах мають неабиякий вплив на зумерів, понад 60% використовує Instagram під час пошуку нових брендів, товарів і послуг [3]. На сьогодні кількість підписників їм не так важлива, впливати на молодь можуть навіть наноінфлюенсери (до 1000 підписників) та мікроінфлюенсери (1000-50000 підписників). Контент інфлюенсера має відповідати цінностям зумерів, щоб викликати в них довіру. Залучення лідерів думок до гостьових лекцій, практичних вебінарів чи освітніх заходів сприятиме не лише збагаченню цінним досвідом для студентів, але і допоможе освітній установі залучити ширшу аудиторію.

Під час планування контенту в соцмережах слід розуміти цілі, які переслідує ЗВО. Вищі навчальні заклади повинні вміти продемонструвати в соцмережах, що їхня політика віддзеркалює прагнення до різноманітності, справедливості та інклюзії, а значить відображає головні цінності потенційних студентів.

Список літератури:

1. Онищенко А. С. Покоління як соціологічна категорія. Наукові праці. соціологія. 2014. Т. 234, № 222. С. 60–63.

2. Семенюк С. Б. Відеомаркетинг в діяльності закладів вищої освіти. Маркетинг і цифрові технології. 2019. Т. 3, № 1. С. 70.

3. Fields A. How to market to gen Z in 2024 the right way. Webfx. URL: https://www.webfx.com/blog/marketing/gen-z-marketing/. 

4. Higher education marketing strategies for generation Z. Becker-Digital. URL: https://www.becker-digital.com/blog/higher-education-marketing-generation-z.

5. What is gen Z?. McKinsey Company. URL: https://www.mckinsey.com/featured-insights/mckinsey-explainers/what-is-gen-z.

6. What social media does gen Z use. Oberlo. URL: https://www.oberlo.com/statistics/what-social-media-does-gen-z-use.

_________________________

Науковий керівник: Богачова Ася Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет, Україна



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У ВІЙСЬКОВИЙ ЧАС
26.01.2024 15:53
ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ ДОСТАТНОСТІ КАПІТАЛУ БАНКУ
26.01.2024 15:28
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ БЮДЖЕТУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ МІСТА В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
26.01.2024 12:33
МЕТОДИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БІЗНЕС-СТРУКТУРИ
25.01.2024 13:40
ОБ’ЄДНАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ЕКОНОМІЧНЕ РІШЕННЯ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
24.01.2024 22:27
ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ ГРОШОВИХ ПОТОКІВ ПІДПРИЄМСТВ
23.01.2024 17:33
ВПРОВАДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗМІН В МЕДИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ЯК СКЛАДОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
23.01.2024 14:24
БІЗНЕС ТА ІНВЕСТИЦІЇ В УКРАЇНІ В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ
23.01.2024 14:06
МІЖНАРОДНИЙ ЛОГІСТИЧНИЙ СЕРВІС
22.01.2024 18:40
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВЕКСЕЛЬНОГО ОБОРОТУ В УКРАЇНІ
22.01.2024 16:54




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.202 сек. / Mysql: 1425 (0.156 сек.)