:: ECONOMY :: ВИДИ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХНІ ОСОБЛИВОСТІ У СУЧАСНОМУ СВІТІ :: ECONOMY :: ВИДИ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХНІ ОСОБЛИВОСТІ У СУЧАСНОМУ СВІТІ
:: ECONOMY :: ВИДИ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХНІ ОСОБЛИВОСТІ У СУЧАСНОМУ СВІТІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 15



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВИДИ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХНІ ОСОБЛИВОСТІ У СУЧАСНОМУ СВІТІ

 
02.10.2022 01:14
Автор: Пазюра Наталія Вячеславівна, здобувач вищої освіти, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»; Воржакова Юлія Петрівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
[1. Економічні науки;]

Бізнес-комунікації – це процес обміну інформацією всередині та за межами компанії. Ефективність бізнес-комунікацій полягає у взаємодії співробітників між собою та керівництвом задля досягнення цілей підприємства. Світу притаманна мінливість, але незважаючи на це підтримання бізнес-комунікацій на належному рівні не втрачає своєї важливості.

Комунікації є невід’ємною частиною не лише повсякденного життя. Налагодження довіри, попередження й вирішення конфліктів та підвищення залученості за допомогою комунікації у діловій та політичній сферах має таке ж фундаментальне значення. Розуміння аспектів бізнес-комунікації на базових рівнях допоможе налагодити процес передачі інформації в незалежності від ситуації, поставленої мети та природи відносин суб’єктів комунікації. Таким чином бізнес-комунікації можна розділити на 4 основні види: висхідні (upward), низхідні (downward), латеральні (lateral) та зовнішні (external) комунікації, чиї особливості повинні братись до уваги [1].

Висхідна бізнес-комунцікація (upward) –це форма вертикальної комунікації, яка виникає, коли інформація або зворотній зв’язок передаються від підлеглих до керівництва. Це дозволяє тим, хто стоїть вище за ієрархією, знати, що думають і відчувають їхні співробітники, і отримати цінні знання про проблеми в організації. Прикладами висхідної бізнес-комунікації є передача інформації від співробітника до менеджера та від менеджера до керівництва. 

За допомогою висхідної бізнес-комунікації налагоджується зв’язок між різними рівнями компанії, виявляються проблеми, створюється організаційна культура, орієнтована на відкритість. Але такому виду спілкування в компанії перешкоджає розуміння співробітниками їхнього положення в ієрархії, що може негативно вплинути на їхню відкритість. У такому разі керівництво має заохочувати та демонструвати відкрите спілкування, вимагаючи зворотного зв’язку та регулярно підтримуючи контакт із співробітниками [2].

Низхідна бізнес-комунікація (downward) – обмін інформацією від верхівки організації до нижчих рівнів організаційної структури. Прикладом є передача інформації менеджеру від керівництва. Низхідна бізнес-комунікація забезпечує поширення інформації щодо цілей компанії, принципів, допомагає делегувати обов’язки між підлеглими напряму. Але організаційна ієрархія може перешкоджати ефективній низхідній комунікації, оскільки передача повідомлень «зверху вниз» відбувається повільно. Через це керівництву необхідно знайти баланс між висхідною та низхідною бізнес-комунікаціями, аби забезпечити повне та ефективне поширення необхідної інформації у компанії.

Латеральна бізнес-комунікація (lateral) – вид ділової комунікації, який виникає, коли люди спілкуються між підрозділами або з колегами еквівалентного статусу всередині організації. Метою латерального спілкування в організації є сприяння співпраці та координації: воно зменшує конкуренцію між відділами та підвищує згуртованість команди, що є ефективним для вирішення проблем і конфліктів. Але варто враховувати, що зменшення конкуренції повинне досягатись також і за контролю керівництва [3].

Зовнішня бізнес-комунікація (external) – потік інформації зсередини організації до осіб за межами організації, прикладом є комунікація між двома організаціями або країнами, якщо це стосується політичної сфери. Налаштування зовнішньої бізнес-комунікації є обов’язковим для запобігання погіршення репутації суб’єкта комунікації. Це вимагає адаптування етикету спілкування, побудову повідомлень з метою зробити їх якомога чіткішими та довірення тільки професіоналам [4].

Особливості, слабкі та сильні сторони основних видів бізнес-комунікацій є важливими для розуміння на шляху до налагодження ефективності процесу передачі інформації у всіх сферах людського життя. Так важливим аспектом висхідних та низхідних бізнес-комунікацій у сучасному є побудова каналів зв’язку, чия ефективність не буде понижуватись за рахунок різниці у положенні суб’єктів за ієрархією. Особливість латеральної та зовнішньої бізнес-комунікацій полягає у співпраці та чіткості донесення повідомлень, що має критичне значення у сьогоденні, коли їх загострення чи навіть перелом між підприємствами та країнами може мати серйозні наслідки, для вирішення яких будуть необхідними до залучення велика кількість ресурсів та часу.

Список використаних джерел:

1. Rodney Overton. Business Communication. Martin Books, 2008. 104 c.

2. Maddy Martin. 4 Types of Business Communication and How They Benefit Your Business. URL: https://smith.ai/blog/types-of-business-communication (дата звернення: 27.09.2022).

3. Trevor Hatfield. 4 Different Types of Business Communication. URL: https://www.ring4.com/blog/types-of-business-communication (дата звернення: 27.09.2022).

4. Types of Business Communication. https://www.financebrokerage.com/4-types-of-business-communication/ (дата звернення: 27.09.2022).



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ ЕЛЕКТРОННИХ ГРОШЕЙ
30.09.2022 23:41
МАТЕМАТИЧНА ЗАДАЧА ОПТИМІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ ПОРТФЕЛЯ АКЦІЙ
30.09.2022 22:26
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СПИСКІВ FATF
30.09.2022 10:11
ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТА РЕАГУВАННЯ, ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ ЗАПОБІГАННЯ БАНКРУТСТВА
30.08.2022 11:54
РОЗВИТОК РИНКУ ЗЕМЕЛЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ УКРАЇНИ : РИЗИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
29.09.2022 23:04
СУТНІСТЬ ТА РОЛЬ КРЕАТИВНОГО ОБЛІКУ
29.09.2022 22:42
ОСОБЛИВОСТІ КОНТИНЕНТАЛЬНОЇ МОДЕЛІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ. ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ ЇЇ ПРИНЦИПІВ В УКРАЇНІ
29.09.2022 22:29
МІСЦЕ І РОЛЬ АУДИТУ В СИСТЕМІ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ
29.09.2022 22:14
АНАЛІЗ РИНКУ ЖИТЛОВОЇ НЕРУХОМОСТІ В УКРАЇНІ
29.09.2022 21:59
НАСЛІДКИ ФІНАНСОВОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
27.09.2022 13:56




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.227 сек. / Mysql: 1425 (0.174 сек.)