:: ECONOMY :: МЕДИЧНІ КОНФЛІКТИЧНІ В СИСТЕМІ «МЕДИЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ-ЛІКАР-ПАЦІЄНТ» :: ECONOMY :: МЕДИЧНІ КОНФЛІКТИЧНІ В СИСТЕМІ «МЕДИЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ-ЛІКАР-ПАЦІЄНТ»
:: ECONOMY :: МЕДИЧНІ КОНФЛІКТИЧНІ В СИСТЕМІ «МЕДИЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ-ЛІКАР-ПАЦІЄНТ»
 
UA  RU  EN
         

World of scientific research. Issue 30

Date of conference

24 May 2024

Remaining time to start conference 5



  Main page
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Calendar of conferences
Archive
  Scientific conferences
 
 References
 Forum
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Our bottun
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Counters
Українська рейтингова система

МЕДИЧНІ КОНФЛІКТИЧНІ В СИСТЕМІ «МЕДИЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ-ЛІКАР-ПАЦІЄНТ»

 
12.02.2023 13:31
Author: Бідучак Анжела Степанівна, кандидат медичних наук, доцент, Буковинський державний медичний університет, м. Чернівці
[18. Medical sciences;]


Анотація. За останні роки значно зросла кількість конфліктних ситуацій, що виникають між пацієнтами та медичними організаціями у зв’язку з наданням медичної допомоги (медичних послуг). Причин цьому багато: і зміна соціально-економічних умов, і підвищення правової свідомості населення, і збільшення частки дорогих медичних послуг, і навіть поширеність серед населення прикордонних психічних розладів. Ефективність практичної діяльності лікаря багато в чому залежить від того, наскільки професійно фахівець організовує взаємодію з пацієнтами, їх родичами та найближчим оточенням і, звичайно, з колегами.

Метою дослідження було розробити модель загальнофункціональних і специфічних компетенцій, які відображають усі навички організатора охорони здоров’я, необхідні для виявлення, розв’язання та запобігання конфлікту.

Матеріал і методи. Дослідження конфліктності в колективі проводилося медико-соціологічними методами за розробленою нами анонімною анкетою.

Результати. Аналіз скарг пацієнтів показав, що домінують скарги і конфліктні ситуації, пов’язані з якістю та доступністю медичної допомоги. Більшість респондентів припускають можливість у деяких ситуаціях називатися конфліктними людьми. Так само у питанні про частоту конфліктів більше половини респондентів обирають варіант – періодично. Гіпотеза про те, що попри все негативне ставлення до конфліктів у медичному колективі, конфлікти найчастіше виникають між керівниками та підлеглими, не знайшла повного підтвердження серед колег. У вирішенні конфліктів домінують співпраця, пристосування, компроміс над конкуренцією та уникненням.

Основним способом захисту прав пацієнта є суд. Держава зобов’язана належним чином організувати системи захисту прав людини з точки зору правового регулювання та судового та позасудового захисту. Необхідність сильної та незалежної судової системи є незаперечною, особливо коли йдеться про вирішення спорів, пов’язаних із наданням медичних послуг.

Висновок. Наше дослідження показало, що основні претензії населення і, відповідно, конфліктні ситуації в медичних організаціях пов’язані з якістю та доступністю медичної допомоги. Адже тут ми маємо справу з відповідальністю за здоров’я та життя пацієнта, що саме по собі вимагає врахування різноманіття аспектів, що лежать в основі медичних конфліктів, пов’язаних із вирішенням суперечок, що виникають у сфері надання медичних послуг.

Список використаних джерел:

1. Балабанова Л.В., Сардак О.В. Управління персоналом: підручник. К.: ЦУЛ, 2018. 468 с.

2. Богомазова ІО. Збалансування права лікаря на повагу до ділової репутації з правом громадськості на свободу вираження поглядів (за матеріалами практики Європейського суду з прав людини). Медичне право. 2020;2:24-33. doi: 10.25040/medicallaw2020.02.024  

3. Тихомирова Є. Б., Постоловський С. Р. Конфліктологія та теорія переговорів: підручник. 2-ге вид., випр. Суми: ВТД «Університетська книга», 2018. 240 с.

4. Сенюта ІЯ. Цивільно-правова відповідальність у сфері надання медичної допомоги. Харків: Фактор; 2018. 64 с.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЗМІНА РІВНЯ ГОРМОНІВ ТРОФОБЛАСТА ПРИ НЕВИНОШУВАННІ ВАГІТНОСТІ
24.01.2023 20:28
ВАГІТНІСТЬ ТА СТРЕС У ЖІНОК В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
17.02.2023 20:19
ДВОХЕТАПНИЙ МЕТОД ЛІКУВАННЯ КОНТРАКТУРИ ДЮПЮІТРЕНА ВАЖКОГО СТУПЕНЯ
17.02.2023 19:51
НОВІТНІЙ ПІДХІД ДО ВИБОРУ ТЕРМІНУ ПРОВЕДЕННЯ ГІСТЕРОСКОПІЧНОЇ МЕТРОПЛАСТИКИ У ЖІНОК З НЕПОВНОЮ ВНУТРІШНЬОМАТКОВОЮ ПЕРЕТИНКОЮ
17.02.2023 19:32
ФІКСАЦІЇ СУХОЖИЛКА ГЛИБОКОГО ЗГИНАЧА ДО НІГТЬОВОЇ ФАЛАНГИ ПАЛЬЦЯ КИСТІ АВТОРСЬКИМ МЕТОДОМ
17.02.2023 18:08
NUTRITIONAL STATUS AND HYPERBILIRUBINEMIA IN THE FIRST MONTH OF LIFE CHILDREN: A PEDIATRIC VIEW
17.02.2023 11:27
ВПЛИВ РАЦІОНАЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ НА СТАН ШКІРИ ОБЛИЧЧЯ
17.02.2023 09:51
ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ- ІНОЗЕМЦІВ НА КАФЕДРАХ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
16.02.2023 23:20
ОКРЕМІ ПИТАННЯ ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОГО НАГЛЯДУ ЗА ІНФЕКЦІЙНИМИ ХВОРОБАМИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
16.02.2023 22:43
ОПТИМІЗАЦІЯ ВЕНТИЛЯЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ ПРИ ГОСТРОМУ РЕСПІРАТОРНОМУ ДИСТРЕС-СИНДРОМІ
16.02.2023 21:04




© 2010-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.economy-confer.com.ua is obligatory!
Час: 0.165 сек. / Mysql: 1425 (0.127 сек.)