:: ECONOMY :: НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ :: ECONOMY :: НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
:: ECONOMY :: НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 25



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

 
12.02.2020 18:14
Автор: Зіброва Олена Володимирівна, старший викладач, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
[Секція 9. Економічна наука та освіта;]

Успіхи у становленні соціальної держави визначають для України можливість поступового входження у світове співтовариство, інтеграцію у європейські структури. Але це неможливо без розв'язання проблем бідності та безробіття, формування національної моделі ринку праці, доходів і заробітної плати. В умовах ринкових перетворень, коли кожна людина самостійно приймає рішення про форму участі в економічному процесі та в основному особисто відповідає за своє благополуччя, соціальному захисту населення відводиться особлива роль. Україна не зможе інтегруватися у європейський економічний простір, не забезпечивши для свого населення загальноприйняті норми соціального захисту та добробуту.

Стрижнем соціальної політики є система соціального захисту населення, її формування засновано на диференційованому підході до різних верств населення в залежності від їх працездатності, законодавчому закріпленні економічних, соціальних, правових гарантій, які надаються суспільством з урахуванням міжнародного досвіду [1].

Незважаючи на істотні відмінності в соціально-економічній та політичній ситуації в країнах розвиненої ринкової та перехідної економіки, зарубіжний досвід соціальної політики має певне значення у формуванні ефективної моделі соціального захисту населення України [2]. Цінність цього досвіду полягає у приділенні великої уваги питанням соціальної політики та відпрацюванню оптимальних форм, методів і механізму соціального захисту різних верств населення; профілактичній спрямованості підходів боротьби з бідністю та реальності діючих систем соціального захисту населення; побудові механізму соціального захисту населення з урахуванням системоутворюючого фактора, втіленого у сукупності суспільних цілей та інтересів громадян; реалізації соціальних програм на основі застосування їх належного наукового забезпечення, соціальної експертизи і моніторингу; перенесенні акцентів у вирішенні проблем соціального захисту з центральних державних структур на регіональні, підвищенні ролі недержавних громадських організацій у реформуванні системи соціального захисту населення; використанні в системі соціального захисту найбільш ефективних його форм та методів. 

У сучасний період соціальна орієнтація ринку передбачає включення у його механізм спеціальної системи соціального захисту населення, таким чином, можливими напрямками використання в Україні є досвід соціальної політики країн з розвиненою ринковою та перехідною економіками, що втілений у різних моделях соціального захисту населення, наприклад:

- забезпечення демократичності та прозорості соціального захисту, спрощення процедури надання різних видів соціальної допомоги;

- повне використання кожною людиною своїх прав для звернення за допомогою до відповідних соціальних інститутів;

- перевірка об'єктивності стану рівня життя осіб, сім'ї, соціальне уразливих груп, що звертаються за соціальною допомогою;

- посилення наукової обґрунтованості заходів з соціального захисту та нормативно-правового його забезпечення.

Список використаних джерел:

1. Демчак Р.Є. Вдосконалення соціального захисту населення як об`єкту державного управління в Україні: методологічні підходи.Державне управління: удосконалення та розвиток, 2012. № 5. URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=414

2. Реформування соціальної політики в Україні: проблеми та перспективи. В.А. Скуратівський, В.П. Трощинський та ін. Львів: НАДУ, 2012. 368с. URL: http://academy.gov.ua/NMKD/library_nadu/Navch_Posybniky/6c8a65cb-ba64-4b9e-af9c-fef97c8bd307.pdf



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІТ ФІНАНСУВАННЯ ОСВІТИ
24.01.2020 13:04
ЗАСТОСУВАННЯ КОЕФІЦІЄНТА БІВЕРА ДЛЯ ВИЯВЛЕННЯ ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ НЕЗАДОВІЛЬНОЇ СТРУКТУРИ БАЛАНСУ
21.01.2020 16:08
ОПОРНА ШКОЛА ЯК ЕКОНОМІЧНА СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ
20.02.2020 14:13




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.184 сек. / Mysql: 1396 (0.143 сек.)