:: ECONOMY :: ПІСЛЯВОЄННЕ ВІДРОДЖЕННЯ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ :: ECONOMY :: ПІСЛЯВОЄННЕ ВІДРОДЖЕННЯ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
:: ECONOMY :: ПІСЛЯВОЄННЕ ВІДРОДЖЕННЯ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 6



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

ПІСЛЯВОЄННЕ ВІДРОДЖЕННЯ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ

 
01.12.2023 19:33
Автор: Ошита Андрій Віталійович, студент, Державний торговельно - економічний університет; Тимошенко Дар’я Сергіївна, студент, Державний торговельно - економічний університет
[1. Экономические науки;]

За даними Всесвітньої туристичної організації, до 2010 року Україну відвідували майже 20 мільйонів іноземних туристів на рік, переважно з Росії та Східної Європи, що робило її восьмою за популярністю країною в Європі [1]. Однак ця цифра впала до близько 12 мільйонів у 2014 році після анексії Росією Кримського півострова - одного з найпопулярніших туристичних регіонів України - і подальшої підтримки сепаратистів у величезному східному регіоні Донбасу [1]. А після вторгнення Росії 24 лютого 2022 року кількість відвідувачів впала ще більше. 

До конфлікту туристичний сектор в Україні робив значний внесок у розвиток країни, приносячи мільярди євро та створюючи численні робочі місця. Мандрівників з усього світу приваблювали в країну численні пам'ятки, серед яких спокійні Карпати та енергійна столиця Київ. Однак війна призвела до того, що ця динамічна індустрія з тріском зупинилася, оскільки питання безпеки та обмеження на пересування стали першочерговими.

Туризм є важливим джерелом доходу для України. Війна призвела до зменшення кількості іноземних туристів, які відвідують Україну, а також до пошкодження інфраструктури та туристичних об'єктів, особливо на півдні та сході країни. Як наслідок, перед Україною постала проблема відновлення та розвитку туристичної галузі після війни, яка має великий потенціал для підвищення економічного добробуту та соціальної стабільності країни.

За даними Державної служби статистики України, кількість міжнародних туристів до України в 2022 році знизилася на 95,5% порівняно з 2021 роком. Наприклад, столицю України відвідали 270 тис. внутрішніх і міжнародних туристів, що в 11,5 раза менше, ніж за 2021 рік із 3,12 млн туристів [2]. Це призвело до втрати понад 11 мільярдів доларів США в доходах від туризму. Однак, незважаючи на війну, галузь туризму України має потенціал для відродження після перемоги. Україна має багату історію та культуру, а також унікальні природні ресурси. Ці фактори роблять її привабливим напрямком для туристів з усього світу.

Післявоєнне відродження туризму в Україні буде залежати від кількох факторів, і перший з них - це стабільність безпеки та політична ситуація. Туристи будуть і хотітимуть відвідувати країну, яка є стабільною та безпечною. Другий і не менш важливий фактор - відновлення інфраструктури. Туристична інфраструктура України була серйозно пошкоджена внаслідок війни. Для відродження туризму необхідно відновити готелі, ресторани, аеропорти та інші об'єкти інфраструктури. Також необхідно розмінувати гігантські площі. Третім фактором є маркетинг і просування. Україна повинна активно просувати себе як туристичний напрямок. Для цього необхідно розробити ефективну маркетингову стратегію, яка буде спрямована на потенційних туристів з усього світу. Українські туроператори та рекламні агентства працюють над популяризацією України як туристичної дестинації. Вони розробляють нові туристичні маршрути та пропозиції, спрямовані на залучення туристів з усього світу. Якщо ці фактори будуть вирішені, Україна має всі шанси стати популярним туристичним напрямком у майбутньому.

Очікується, що відродження туризму в Україні буде поступовим процесом. У перші роки після війни, ймовірно, основний акцент буде зроблено на внутрішній туризм. Однак, з відновленням інфраструктури та підвищенням рівня безпеки, можна очікувати поступового зростання і в’їзного туризму.

Список літератури:

1.Ukraine sees tourism as 'crucial' for post-war revival. The Straits Times. URL: https://www.straitstimes.com/world/europe/ukraine-sees-tourism-as-crucial-for-post-war-revival (дата звернення: 28.11.2023)

2.Interfax-Ukraine. Київ у 2022 році відвідали 270 тис. туристів. Інтерфакс-Україна. URL: https://interfax.com.ua/news/general/902375.html (дата звернення: 28.11.2023)

_______________________________________________________________________

Науковий керівник: Жученко Валентина Григорівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри туризму та рекреації, Державний торговельно - економічний університет

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ МИТНИЦІ ЯК НАПРЯМ ПІДВИЩЕННЯ МИТНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ
27.11.2023 21:54
НАЦІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА В УМОВАХ ГІБРИДНИХ ВІЙН
14.12.2023 13:00
ОГЛЯД ОКРЕМИХ ПИТАНЬ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ МЕРЕЖАМИ ВІДДІЛЕНЬ БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
14.12.2023 12:36
СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ ДО КОНКУРЕНТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЗРОСТАЮЧОЇ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
14.12.2023 12:20
ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ ЯК АСПЕКТ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ У ПЕРІОД ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА
14.12.2023 12:09
WEB 3.0: НАСТУПНА СХОДИНКА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНИХ МЕРЕЖ
14.12.2023 11:22
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТІЙКОСТІ ЯК ЧИННИК ЗРОСТАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
13.12.2023 21:17
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНИК ВЕЛИЧИНИ АДАПТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
13.12.2023 19:48
ТРАНСФОРМАЦІЯ СИСТЕМИ ФІНАНСУВАННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я – ПОЧАТОК ЗНАЧНИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ
13.12.2023 11:22
ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНЕ ПАРТНЕРСТВО ТА ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
13.12.2023 11:09




© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.255 сек. / Mysql: 1425 (0.203 сек.)