:: ECONOMY :: MEDIAPIPE – ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ :: ECONOMY :: MEDIAPIPE – ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ
:: ECONOMY :: MEDIAPIPE – ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 5



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

MEDIAPIPE – ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ

 
22.05.2023 20:56
Автор: Олейнічук Валерій Вікторович, кандидат медичних наук, доцент кафедри стоматології, Харківський національний медичний університет; Савєльєва Наталія Миколаївна, доктор медичних наук, професор кафедри стоматології, Харківський національний медичний університет; Костюк Микола Михайлович, аспірант кафедри інформаційних технологій проектування, Харківський національний медичний університет
[18. Медицинские науки;]


ORCID: 0000-0002-6690-6986 Валерій Олейнічук


ORCID: 0000-0002-9670-0997 Наталія Савельєва


ORCID: 0000-0001-6356-1719 Микола Костюк



Дистанційне навчання передбачає наявність освітнього середовища, суб'єктами якого виступають викладач та студенти. Моніторинг його якості у методологічному та законодавчому плані знаходиться у стадії розвитку та формування основних закономірностей ефективного застосування. Вище наведене зумовлює  наш інтерес до пошуку адекватного наукового інструментарію та відповідного організаційного супроводу навчання. Одним із таких інструментів є моніторинг уваги студентів в аудиторії під час on-line занять.

На нашій кафедрі спільно з співробітниками кафедри інформаційних технологій проектування ХНАУ розроблено та проходить випробування метод моніторингу уваги студентів під час проведення занять у форматі on-line. Для його реалізації ми використали систему розпізнавання руху Media Pipe, яка була створена в 2018 році, і вперше була представлена на конференції Google I/O того ж року [1,2]. Ця система заснована на синтезі технологій комп'ютерного зору та машинного навчання для аналізу руху та пози людини. В адаптованому форматі    спроможна визначити рівень уваги та втоми. Суть методу полягає у встановленні камери, спрямованої на аудиторію на комп'ютері викладача, запуску програми MediaPipe та спостереженню за параметрами, що відображаються в інтерфейсі програми (Мал.1, 2).





Мал.1.  Камера викладача направлена в аудиторію. З права від обличчя – індикація напряму погляду та розташування голови у кадрі. 


Аналіз отриманих даних здійснюється за допомогою алгоритмів та статистичних методів, інтегрованих у MediaPipe у вигляді кейсу налаштування калькулятора готових рішень. [3,4]. Для налаштування калькулятора готових рішень необхідно запустити MediaPipe; відкрити модуль моніторингу уваги; у налаштуваннях модуля вибрати параметри частоти оновлення даних, граничні значення для визначення рівня уваги та втоми, площа зони на яку буде орієнтована камера; зберегти налаштування та запустити модуль. На малюнку 2 представлено вид студента, інтерпретований MediaPipe.







Мал.2.  Індивідуальні параметри. Загальний вигляд: напрям погляду, активність міміки, аудіо контакт під час заняття


Для більш детального аналізу уваги аудиторії під час подачі інформаційного контенту існує опція побудови графіків користувача. Для цього запускаємо MediaPipe; відкриваємо модуль моніторингу уваги; зберігаємо дані, отримані з модуля у файл або базу даних за допомогою програмного забезпечення Excel, Tableau або Python з бібліотекою Matplotlib і таким чином отримуємо можливість візуалізувати дані у графічному варіанті. На малюнку 3 представлені варіанти відхилення кривої у заданому діапазоні реєстрації об'єкта.







Рис.3 Графік активності студента 


Перший  провал - погляд спрямований убік, або закриті очі. Другий провал – розмова студента під час монологу викладача. Великий провал – відсутність студента у полі зору камери.


Графічний аналіз, поєднаний із записом заняття, дозволяє викладачу контролювати активність аудиторії, робити висновки про рівень втоми, зниження або підвищення уваги студентів, і таким чином, виявляти проблемні зони заняття в on-line форматі, передбачати індивідуальні методологічні траєкторії подачі інформації.


Ми розуміємо, що моніторинг занять за допомогою системи розпізнавання руху MediaPipe не є ідеальним. Проте цей метод, по праву, може вважатися прогресивним, відкриваючим  нові  перспективи творчого пошуку та удосконалення для розробників курсів, програм та навчальних матеріалів в учбових закладах любої форми акредитації.


Список використаних джерел;


1. MediaPipe: A Framework for Building Perception Pipelines. Camillo Lugaresi, Jiuqiang Tang, Hadon Nash, Chris McClanahan, Esha Uboweja, Michael Hays, Fan Zhang, Chuo-Ling Chang, Ming Guang Yong, Juhyun Lee, Wan-Teh Chang, Wei Hua, Manfred Georg and Matthias Grundmann. Google Research, 2019.rXiv:1906.08172v1 https://arxiv.org/abs/1906.08172


2. MediaPipe on the Web. Michael Hays and Tyler Mullen. https://developers.googleblog.com/2020/01/mediapipe-on-web.html January 28, 2020.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОЦІНКА ПОШИРЕНОСТІ ГЕПАТИТУ А СЕРЕД НАЙБІЛЬШ УРАЗЛИВИХ ВЕРСТВ НАСЕЛЕННЯ ПІД ЧАС ВІЙСЬКОВИХ ДІЙ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ ЗА ПЕРІОД З БЕРЕЗНЯ 2022 РОКУ ПО БЕРЕЗЕНЬ 2023 РОКУ
23.05.2023 14:09
ПРОВЕДЕННЯ ІНТУБАЦІЇ ТРАХЕЇ НА ДОГОСПІТАЛЬНОМУ ЕТАПІ У ЛЮДЕЙ З НАДЛИШКОВОЮ ВАГОЮ
22.05.2023 15:14
ДЕФІЦИТ ВІТАМІНУ B-12 І ПЕРНІЦІОЗНА АНЕМІЯ ПРИ ЗАХВОРЮВАННЯХ ЩИТОПОДІБНОЇ ЗАЛОЗИ
22.05.2023 14:20
ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ ЕКЗОГЕННОЇ ПРОФІЛАКТИКИ КАРІЄСУ У ДІТЕЙ, ЯКІ ПЕРЕБУВАЛИ НА ШТУЧНОМУ ВИГОДОВУВАННІ
21.05.2023 22:47
ФАКТОРИ РИЗИКУ, ЯКІ ПРИ ПОЄДНАНІЙ ДІЇ ПРОВОКУЮТЬ НЕВИНОШУВАННЯ ВАГІТНОСТІ
19.05.2023 18:32
СТОМАТОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ДІТЯМ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ
11.05.2023 13:47
ОН-ЛАЙН НАВЧАННЯ ОЧИМА СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19 ТА ВІЙНИ В УКРАЇНІ
09.05.2023 23:56




© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.215 сек. / Mysql: 1425 (0.164 сек.)