:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ БІОФІЗИКИ СТУДЕНТАМ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ БІОФІЗИКИ СТУДЕНТАМ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ БІОФІЗИКИ СТУДЕНТАМ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
 
UA  RU  EN
         

World of scientific research. Issue 30

Date of conference

24 May 2024

Remaining time to start conference 5



  Main page
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Calendar of conferences
Archive
  Scientific conferences
 
 References
 Forum
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Our bottun
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Counters
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ БІОФІЗИКИ СТУДЕНТАМ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

 
27.10.2022 03:19
Author: Дігтяр Сергій Вікторович, кандидат технічних наук, Кременчуцький медичний фаховий коледж імені В.І. Литвиненка
[23. Biological sciences;]


Традиційно при професійній підготовці фахівця-медика перевага віддавалася вивченню біологічних дисциплін та певною мірою хімії. Однак останнім часом чи не на перший план виходить знання фізичних основ як фізіологічних процесів так і принципів роботи новітнього високотехнологічного медичного обладнання. Однією з головних наук, яка об’єднує більшість з цих компонентів, можна вважати біофізику.

Біофізика це дисципліна, що досліджує живі тканини та організми, з точки зору, фізичних та біологічних закономірностей, що протікають на атомно-молекулярному, клітинно-тканинному, органолептичному та біосферних рівнях середовищ всесвіту. Фізика, пояснює будову, склад, властивості речовин, енергій та полів, їх градієнти в часі та просторі. Тоді, як біофізика характеризує процеси біосередовища [1].

Враховуючи це, кожен сучасний медик повинен мати суттєвий теоретичний бекграунд, що базується саме на розумінні фізичних законів. З огляду на зростаючі темпи розвитку медичної науки, зокрема її фізичної та біофізичної складової, на викладачів даних дисциплін покладена велика відповідальність. Ці фахівці повинні уважно слідкувати за змінами й новітніми досягненнями у галузі та своєчасно знайомити з ними студентів. Головна задача педагога при цьому – зацікавити майбутніх медиків, надати їм стимул до навчання, самовдосконалення та неухильного підвищення свого професійного рівня. Важливо знайти оптимальне співвідношення між подачею нових знань та закріпленням вже пройденого матеріалу.

Важливу допоміжну функцію в навчально-педагогічному процесі відіграє застосування компьютерної техніки та мережі Інтернет. Значна кількість навчальних анімованих роликів та відеосюжетів дозволяє візуалізувати досить складні для сприйняття процеси, що протікають на клітинному та субклітинному рівнях. Схематичні зображення прикладання сил у відповідних точках біологічних систем роз’яснюють роботу опорно-рухового апарату, зокрема м’язів і суглобів.

За умов збалансованого підходу, студенти легко зрозуміють теми, що стосуються як біомеханіки рухів людини, так і використання лазерного та іонізуючого випромінювання в медичному обладнанні. Важливим етапом у вивченні положень біофізики є отримання навиків розв’язання практичних задач, засвоєння методології підходів для знаходження правильних шляхів, пошуку вірних рішень.

У контексті інтегрованих процесів, які відбуваються в науці та відображаються у дидактиці й практиці навчання, сформувалася нова фундаментальна дисципліна, що ввійшла у навчальні плани вищої медичної школи – медична і біологічна фізика [2].

Залежно від спеціалізації студентів-медиків важливо спрямовувати процес навчання у бік набуття ними теоретичних знань та практичних навичок, корисних у їх майбутній професії, не забуваючи про базові принципи медицини.

Список використаних джерел:

1. Біофізика. Практикум/ М. Ф. Терещенко, Г. С. Тимчик, І.О. Яковенко – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2019. – 288 с.

2. Ємчик Л.Ф. Основи біологічної фізики і медична апаратура: підручник / Л.Ф. Ємчик. – 2-е вид., виправл. – К.: ВСВ «Медицина», 2014. – 392 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РІВЕНЬ АДАПТАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ У СТУДЕНТІВ
27.10.2022 03:30
ЖИРНОКИСЛОТНИЙ СКЛАД САЛА СВИНЕЙ
24.10.2022 15:46




© 2010-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.economy-confer.com.ua is obligatory!
Час: 0.477 сек. / Mysql: 1425 (0.386 сек.)