:: ECONOMY :: КОРЕКЦІЙНО-ОЗДОРОВЧА РОБОТА ІЗ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗДО № 464 М. ХАРКОВА :: ECONOMY :: КОРЕКЦІЙНО-ОЗДОРОВЧА РОБОТА ІЗ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗДО № 464 М. ХАРКОВА
:: ECONOMY :: КОРЕКЦІЙНО-ОЗДОРОВЧА РОБОТА ІЗ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗДО № 464 М. ХАРКОВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 17



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

КОРЕКЦІЙНО-ОЗДОРОВЧА РОБОТА ІЗ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗДО № 464 М. ХАРКОВА

 
23.02.2022 09:44
Автор: Івахненко Наталія Костянтинівна, завідувач закладу дошкільної освіти (ясла-сад) № 464 комбінованого типу Харківської міської ради
[Психологія і педагогіка]

Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 464 комбінованого типу  має 12 груп, де в деяких  з них навчаються, виховуються та отримують корекційну допомогу діти із різними психофізичними порушеннями (ДЦП, порушення мовлення, ЗПР).

Під час роботи психологами, вчителями-дефектологами, вчителями-логопедами та вихователями було помічено ряд труднощів у більшості вихованців з ООП, серед яких:

- Недорозвинення ігрової діяльності – дитина не приймає запропоновану їй ігрову роль, не дотримується правил гри, віддає перевагу рухливим іграм. У процесі сюжетно-рольової гри така дитина діє з ігровим матеріалом стереотипно, стискається з труднощами при виконанні окремих ролей;

- Недостатня пізнавальна активність, швидка втомлюваність, виснажливість; 

- Недорозвинення емоційно-вольової сфери;

- Недорозвинення ігрової, провідної у дошкільному віці, діяльності;

- Знижена здатність до узагальнень і цілісності сприймання об’єктів.

Робота педагогічного колективу нашого закладу спрямована на корекцію та зменшення проявів зазначених недоліків. Провідна роль в корекційно-оздоровчий роботі належить інструктору з фізичної культури. Заняття з фізичної культури, які ним проводяться, передбачають вирішення корекційно-оздоровчих, навчальних та виховних завдань. Корекційне завдання полягає в подоланні недоліків фізичного та психічного розвитку засобами фізичного виховання з корекційним спрямуванням, оздоровче - у профілактиці захворювань серцево-судинної, дихальної систем та опорно-рухового апарату навчальні завдання - засвоєння рухових навичок та вмінь, необхідних для нормальної життєдіяльності, виховне - у формуванні фізичних та морально-вольових якостей особистості дитини;

Особливості роботи з дітьми з ООП передбачають наступне:

1. Заняття проводяться в підгрупах або індивідуально з дитиною в залежності від рекомендацій із висновків ІРЦ.

2. Інструктор з фізичної культури  здійснює індивідуальний підхід та при необхідності  надає  допомогу дитині. 

3. Завдання подаються з опорою на зразки. 

4. Перед виконанням завдань проводиться детальний інструктаж дітей щодо його виконання. 

5. Для закріплення нового матеріалу  надаються багаторазові вказівки і вправи. 

6. Інструктор проводить динамічне спостереження за  просуванням кожної дитини при виконанні вправ;  під час навчання дитини звертається увагу на стан різних сторін її психічної діяльності: пам’яті, уваги, мислення, мовлення, темп роботи, вміння поборювати перешкоди [1]. 

На заняттях з фізичної культури  інструктор використовує наступне обладнання для координації рухів, зорово-просторових уявлень та орієнтації в просторі:

• півсфера балансуюча масажна «Риф»

• канат гімнастичний

• мотузкова драбина

• диск «Здоров'я»

• м'які модульні елементи-тренажери  (циліндри,прямокутники)

• масажний килимок «Ортек Мікс»

• м'яч гімнастичний

Наводимо приклади корекційно-розвиткових засобів, які використовуються у роботі із дошкільниками з ООП.





Надання індивідуально-орієнтованої  допомоги вихованцям із ООП, з урахуванням  особливостей їх психофізичного розвитку та індивідуальних можливостей відповідно до рекомендацій з фізичного виховання сприятиме розвитку основних рухів і фізичних якостей, здатності до просторової організації рухів; слухо–зорово–моторної координації і почуття ритму, рівноваги, готовності руки до письма, вміння підкорятися правилам і соціальним нормам у взаєминах з дорослими  та однолітками, набуттю самостійності, навички дотримуватися правил безпечної поведінки та особистої гігієни.

Список використаних джерел:

1. Таранченко О.М., Найда Ю.М. Врахування відмінностей розвитку та навчальної діяльності дітей з особливостями психофізичного розвитку  в процесі навчання. / Інклюзивна школа: особливості організації та управління: Навчально – методичний посібник/Кол.:авторів: Колупаєва А.А., Найда Ю.М., Софій Н.З. та ін. За заг.ред .Даниленко Л.І., - К.:2007.- 128с.




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
SOME ASPECTS OF THE ORGANIZATION OF THE TRAINING PROCESS UNDER CONDITIONS OF WAR IN UKRAINE
25.03.2022 13:23
КОНЦЕПТУАЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
23.03.2022 21:14
ТРУДНОЩІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПРИ ПРОХОДЖЕННІ ПЕДАГОГІЧНОЇ (ЛОГОПЕДИЧНОЇ) ПРАКТИКИ НА БАЗІ ЗДО
22.02.2022 23:25
ПРОФЕСІОГРАФІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
22.02.2022 14:32
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ТЕКСТУАЛЬНОЇ ЛІНГВІСТИКИ В КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОЦЕСІ
20.01.2022 16:30
ЗНАЧЕННЯ МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ У ФОРМУВАННІ ОПТИМІЗМУ ВИХОВАТЕЛЯ
19.01.2022 09:13
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ВПИЛИВУ ПСИХІЧНОЇ ТРАВМИ НА ФОРМУВАННЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ
17.02.2022 13:53
ОРГАНІЗАЦІЯ ФОРМУВАННЯ СУБ’ЄКТНИХ ВІДНОСИН У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
17.02.2022 13:15
ПІДГОТОВКА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ДЛЯ НАУКОЄМНОГО ПІДПРИЄМСТВА
17.02.2022 12:57
СТАН ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ В УНІВЕРСИТЕТІ: ОПИТУВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
13.03.2022 22:17




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.226 сек. / Mysql: 1425 (0.173 сек.)