:: ECONOMY :: СТРУКТУРА ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ЯК ІНСТРУМЕНТИ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО КОНВЕРСІЇ :: ECONOMY :: СТРУКТУРА ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ЯК ІНСТРУМЕНТИ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО КОНВЕРСІЇ
:: ECONOMY :: СТРУКТУРА ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ЯК ІНСТРУМЕНТИ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО КОНВЕРСІЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 19



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СТРУКТУРА ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ЯК ІНСТРУМЕНТИ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО КОНВЕРСІЇ

 
29.05.2021 10:54
Автор: Белз Олександра Григорівна, кандидат економічних наук, Львівський національний університет імені Івана Франка
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Один з найвагоміших показників діяльності інтернет-магазину, який характеризує його комерційну ефективність, є коефіцієнт конверсії. На конверсію сайтів впливають такі категорії чинників: особливості самого веб-ресурсу (візуальна складова та контент сайту, зручність ресурсу та його технічні характеристики); трафік, який заходить на сайт; рівень обслуговування покупців менеджерами компанії [1; 2]. Проте важливим є дотримання оптимальної структури інтернет-магазину, яка протестована на топових проектах. Тому метою роботи є дослідження основних елементів інтернет-магазину.

Основні елементи шапки топових інтернет-магазинів: логотип компанії; коротка інформація про компанію (дескриптор); години і графік роботи; телефон(и) і месенджери; корзина; адреса компанії; мовні версії сайту; пошук по сайту; інформаційні блоки «Про компанію», «Контакти», «Доставка і оплата», «Гарантія»; «Особистий кабінет»; блоки «Закладки», «В порівняння».

Топові сайти розміщують два меню: горизонтальне і вертикальне. У першому – основні розділи каталогу, які відсортовані за важливістю для клієнтів; в другому – детальна структура каталогу з розбивкою на категорії товарів.

Головна сторінка топових інтернет-магазинів містить промо-блок з акціями і спеціальними пропозиціями, блок з перевагами компанії, блок з категоріями і товарами (розміщують або лише найпопулярніші категорії, або найпопулярніші категорії з найпопулярнішими товарами цієї категорії з можливістю переглянути всі товари кожної з категорій), блок «Підвищення лояльності» з відгуками, ліцензіями, сертифікатами, нагородами та ін., інформаційний блок з основними ключовими словами, блок з переглянутими товарами. Провідні інтернет-магазини встановлюють онлайн-консультанти та сервіси зворотного дзвінка.

На сторінці категорій сортування товарів за замовчуванням в більшості випадків – за кількістю продаж, тобто «за популярністю». SEO-текст розміщують внизу сторінки з категорією лише на першій сторінці пагінації. Внизу списку товарів перед кнопками пагінації розміщують кнопку «Показати ще». Додають блок технічної перелінковки – блок «Нещодавно переглянуті».

На сторінці товару подають детальний опис товару з максимальною кількістю характеристик, роблять позначку, чи товар є в наявності, розміщують декілька фотографій товару великого розміру та хорошої якості, подають відгуки покупців, надають можливість купити товар в один клік. Особливу увагу приділяють up-sell та cross-sell продажам (блоки «Моделі за схожою ціною», «Хіт продажу», «З цим товаром купляють», «Зверніть увагу на» тощо).

Сторінка оформлення замовлення інтернет-магазину топових інтернет-магазинів містить мінімальна кількість полів для замовлення та кнопок. Покупку можна робити без реєстрації. Покупцям пояснюють вигоду, яку вони отримують після реєстрації в інтернет-магазині. У процесі оформлення замовлення є можливість звернутися до консультанта.

З метою підвищення конверсії інтернет-магазину для переведення читачів у покупців в контентному розділі використовують такі методи: можливість отримати промокод, ввівши контактні дані; можливість підписатися на новини сайту; в кінці статті додають блок з товарами та фіди з соціальних мереж.

Отже, правильно розроблена структура інтернет-магазину є основою його конверсійності. В подальшій роботі над покращенням показника конверсії рекомендують застосовувати такі методи: А/Б тесування; збільшення якості контенту; оптимізація цільових сторінок; аналіз поведінки відвідувачів тощо.

Список використаних джерел:

1. Конверсія в інтернет-магазині і фактори, які на неї впливають : веб-сайт. URL: https://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/konversiya-v-internet-magazini-i-faktori-yaki-na-neyi-vplivayut/

2. Що таке конверсія сайту? : веб-сайт. URL: https://lanet.click/services/conversion-optimization/



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЛЬ БРЕНДИНГУ ЯК УМОВА УСПІХУ КОМПАНІЇ
29.05.2021 11:05
FUNCTIONING OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS AS A STAKEHOLDER ORGANIZATION
26.05.2021 21:17
BRAND EVALUATION METHODS
25.05.2021 20:35




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.201 сек. / Mysql: 1396 (0.151 сек.)