:: ECONOMY :: РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В УПРАВЛІННІ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ТЬЮТОРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ) :: ECONOMY :: РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В УПРАВЛІННІ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ТЬЮТОРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ)
:: ECONOMY :: РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В УПРАВЛІННІ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ТЬЮТОРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В УПРАВЛІННІ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ТЬЮТОРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ)

 
25.04.2017 13:18
Автор: Клименко Світлана Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри теорії й методики управління навчальними закладами освіти, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
[Секція 9. Економічна наука та освіта]

Концептуальні засади реформування середньої освіти «Нова школа. Простір освітніх можливостей» [1] формують ідеологію змін, які буде реалізовувати підготовлений до прийняття Верховною Радою у другому читанні Закон «Про освіту» [2]. Одне з головних завдань реформування – стимулювання та розвиток інноваційних процесів в освіті.  Але впровадження в освітній простір України тьюторних технологій вимагає уважного аналітичного підходу до перших результатів їх застосування за науково-дослідною роботою «Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті» [3]. На мікрорівні освітня установа є суб'єктом різних видів діяльності — як освітньої, так і не освітньої [4, с. 34].   До останньої відносяться такі її види, як наукова, управлінська, фінансова, зростає маркетингова складова залучення інших фінансових джерел розвитку школи. Л. Бойко-Бойчук, Ю. Буй соціальну складову відзначають в якості стратегічної перспективи розвитку організацій [6, 7]. Це визначення можна застосувати до використання тьюторних технологій, що дають поштовх розвитку українських навчальних закладів - учасників експерименту та ініціативних прихильників цього напрямку. Ризики незабезпечення інноваційного проекту «Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті» достатнім рівнем фінансування включають в себе: ризик неотримання коштів, необхідних для розробки інноваційного проекту; ризик неотримання фінансових коштів в результаті неправильно обраного методу фінансування. Останнє означає, що орієнтація лише на бюджетне фінансування, відмова від участі у відповідних грантових, волонтерських, благодійних програмах може  ускладнити виконання науково дослідної роботи. Тому алгоритм спільного фінансування інноваційного освітнього процесу на території, наприклад, об`єднаної територіальної громади має бути вибудуваний на договірних засадах, адже  одним із шляхів подолання кризових процесів в освітній галузі є забезпечення саме інноваційного характеру  української освіти.

Список використаних джерел: 

1. Концепція «Нова школа. Простір освітніх можливостей». - 21 серпня  2016 р. - [Електронний ресурс] - Режим доступу: mon.gov.ua/Новини%202016/08/21/2016-08-17-3-.pdf

2. Проект Закону «Про освіту» № 3491від 4.04.2016 р. - [Електронний ресурс] - Режим доступу: w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=58639

3. Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в  освіті -  [Електронний ресурс] - Режим доступу: https://sites.google.com/.../tutorskatehnologiaak

4. Заблоцький Б.Ф. Економіка й організація інноваційної діяльності : навч. посіб. / Б. Ф. Заблоцький. – Львів: Новий світ, 2007. – 456 с. 

5. Про затвердження Положення  про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності. - Наказ  МОН України від 7.11.2000 р. № 522 зі змінами та доповненнями .  - [Електронний ресурс] - Режим доступу: zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0946-00 

6. Бойко-Бойчук Л. В. Поняття «соціальна інновація»: типи визначень, приклади застосування / Л. В. Бойко-Бойчук // Наука та інновації, 2009. –Т. 5. – № 3. – С. 94–99. 

7. Буй Ю.В. Соціальні інновації: сутність та класифікація [Електронний ресурс] / Ю.В. Буй, Л.Д. Мельниченко. – Режим доступу: http://Conference.SPKNEU.ORG 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
НАУКОВІ ПІДХОДИ АКТИВІЗАЦІЇ ТОЧОК ЗРОСТАННЯ ПОЛЯРИЗОВАНОГО ПРОСТОРУ
25.04.2017 20:40




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.143 сек. / Mysql: 1396 (0.107 сек.)