:: ECONOMY :: СТРАТЕГІЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ В УМОВАХ КРИЗИ :: ECONOMY :: СТРАТЕГІЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ В УМОВАХ КРИЗИ
:: ECONOMY :: СТРАТЕГІЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ В УМОВАХ КРИЗИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 25



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СТРАТЕГІЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ В УМОВАХ КРИЗИ

 
25.11.2020 12:47
Автор: Грінько Алла Павлівна, доктор економічних наук, професор Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна; Пукалова Катерина Олександрівна, студентка Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

У силу підвищення мінливості зовнішнього середовища та недостатньої науково-методичної розробленості багатьох аспектів формування та реалізації конкурентних переваг організацій у контексті кризових явищ останнього року проблема формування стійкої конкурентоспроможності набула особливої актуальності. Проблема управління конкурентоспроможністю організацій актуальна і з практичної точки зору в силу далеко не повного володіння керівництвом сучасними методами оцінки конкурентоспроможності та механізмами розробки конкурентостійкості стратегій менеджменту в реалізації ефективної стратегії розвитку.

Конкуренцію розглядають як суперництво, боротьбу, забезпечення переваг, досягнення успіху, завоювання місця (ніші) на ринку. І з цим не можна не погодитись, оскільки така цільова установка конкурентної стратегії. Ми лише додамо до цього, що з позицій окремого учасника конкурентної боротьби це є спосіб співіснування його в середовищі йому подібних. Якщо ж розглядати конкуренцію як певний механізм, пружину, силу дії, то це вже інша її характерна властивість - бути рушійною силою розвитку, а конкурентний потенціал відображає динамічну характеристику здатності до розвитку. Похідними від терміну «конкуренція» будемо вважати конкурентний потенціал, конкурентний стан, конкурентну здатність і спроможність. Пропонуємо розмежувати поняття «здатність» і «спроможність» в такому варіанті: здатність - внутрішні можливості; спроможність - сума внутрішніх і зовнішніх можливостей.

В основі конкурентоспроможності пропонується поставити таку характеристику як «якість», в самому широкому розумінні цього поняття: якість - це відмінність властивостей від аналогічних в кращий (більш важливий) бік, або вища вартість, ніж вартість аналогів різного роду (товарів, послуг, організаційних систем, моделей, технологій тощо).

В умовах посилення конкурентної боротьби для кожної організації на перший план виходить завдання збереження і підвищення власної конкурентоспроможності. Отже, конкурентоспроможність організації - це можливість ефективної господарської діяльності та її практичної прибуткової реалізації в умовах конкурентного ринку. Ця реалізація забезпечується всім комплексом наявних у підприємства коштів [1].

Управління конкурентоспроможністю організації розглядається в контексті управління конкурентоспроможністю товару, внаслідок їх сильного взаємозв'язку. Але, на нашу думку, менеджмент повинен зводитись до формування конкурентних переваг у всіх сферах діяльності організації, але не окремими блоками впливу, а комплексним, цілеспрямованим вирішенням завдань з управління конкурентоспроможністю організації.

У стратегії конкурентоспроможності якість, успіх, результат пропонуємо оцінювати за різними критеріями, а саме: ступінь (рівень) ефективності використання ресурсів; ступінь досягнення цілей; ефект прибутковості; ефект синергії (позитивного результату взаємоузгодження інтересів і дій між елементами системи, учасниками взаємодій); ступінь безконфліктності та соціальної відповідальності; ступінь швидкого реагування на зміни (адаптивності до умов і викликів середовища).

У системі управління конкурентоспроможністю організації об'єктом управління стають її конкурентні переваги, які є ключовими факторами, компетенціями, забезпечують організації вигідніше, у порівнянні з конкурентами, положення, а також досягнення стратегічних і тактичних цілей при оптимальних витратах всіх видів ресурсів [2]. 

Таким чином, розробка і реалізація системи управління конкурентоспроможністю організації в умовах кризи передбачає систему наступних заходів: діагностика зовнішнього середовища; розробка чіткої концепції управління конкурентоспроможністю в кризових умовах; реалізація заходів та оцінка рівня конкуренції організації на ринку; вдосконалення рівня конкурентоспроможності. 

Список використаних джерел:

1. Маврова В. В. Управління конкурентоспроможністю підприємств в Україні. Молодий вчений. 2016. № 7 (34). С. 78-80.

2. Посохов І. М., Чепіжко О. В. Проблеми управління конкурентоспроможністю підприємств в умовах трансформації економіки України. Актуальні проблеми моделювання та управління соціально-економічними системами в умовах глобалізації : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. 11 травня 2018 р. С. 285-288.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЙ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ КОМПАНІЙ
27.11.2020 14:43
НОВА ПРОФЕСІЯ: «ІВЕНТ-МЕНЕДЖЕР» В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
26.11.2020 16:50
РОЛЬ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ МЕДИЧНОЇ УСТАНОВИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ
26.11.2020 16:05
НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
17.11.2020 14:18
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ЄФЕКТИВНОЇ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ В СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
17.11.2020 14:14
ВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА
06.11.2020 10:28




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.185 сек. / Mysql: 1396 (0.143 сек.)