:: ECONOMY :: ПРО СПЕЦИФІКУ ЗБІРКИ СЕРГІЯ ЖАДАНА «ТАМПЛІЄРИ» :: ECONOMY :: ПРО СПЕЦИФІКУ ЗБІРКИ СЕРГІЯ ЖАДАНА «ТАМПЛІЄРИ»
:: ECONOMY :: ПРО СПЕЦИФІКУ ЗБІРКИ СЕРГІЯ ЖАДАНА «ТАМПЛІЄРИ»
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРО СПЕЦИФІКУ ЗБІРКИ СЕРГІЯ ЖАДАНА «ТАМПЛІЄРИ»

 
19.12.2023 15:04
Автор: Шаповал Сергій Олександрович, здобувач ІІ (магістерського) рівня вищої освіти українського мовно-літературного факультету імені Г.Ф. Квітки-Основ’яненка, Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди
[9. Філологічні науки;]

Інтертекстуальність як одним з основних репрезентів стилю Сергія Жадана відображається у його творчості через постійні посилання на інші літературні твори, музику, фільми та інші культурні явища. С. Жадан використовує цю стратегію для створення нових значень, для створення діалогу з іншими творами та для показу своєї культурної ерудиції. Використання інтертекстуальності дозволяє письменнику створювати багатогранні та глибокі тексти, які поєднують у собі різні культурні шари і переосмислюють їх у новому контексті, а також розширює межі літературного дискурсу і створює можливості для діалогу з іншими творами та авторами.

Інтертекстуальність творів Сергія Жадана, заснована на християнських кодах (образах, сюжетах, мотивах, ідеях), є самобутньою. Олег Коцарев зазначає, що «вірогідно сам Сергій Жадан трактує все це якось інакше, по-всякому може сприйняти подібні мотиви й кожен окремий читач, але мені видається, що в його творчості віра (ясна річ, позаконфесійна, неформальна, стихійна, частково деконструйована, може, навіть не до кінця усвідомлена) відіграє роль такого собі внутрішнього не завжди виразного “кістяка” подій, на який можна спертися й через який відбувається загадковий, безперервний, пульсуючий зв’язок зі світом» [1].

Одним з найвідоміших прикладів інтертекстуальності у творчості С. Жадана є його посилання на поезію Тараса Шевченка. Він часто цитує Т. Шевченка, використовує його образи і мотиви у своїх власних віршах. Це дозволяє С. Жадану створювати зв’язок з українською літературною традицією і водночас переосмислювати її в контексті сучасності.

Іншим прикладом інтертекстуальності у творчості митця є його посилання на популярну музику і рок-культуру. Він використовує фрази з пісень, назви гуртів та альбомів, щоб створити атмосферу своїх творів. Це допомагає митцю передати емоційний настрій, створити образи і звуки, що відображають сучасну культуру і менталітет.

Основні теми збірки «Тамплієри» – це сучасна українська дійсність, політика, війна, любов, пошук сенсу життя, поетичне мистецтво та його роль у суспільстві. Автор звертається до актуальних проблем і пробує знайти своє місце в цьому світі через літературу. Стиль збірки характеризується використанням сучасної мови, включаючи жаргонні вислови, арготичні слова та фрази. Автор також використовує багато метафор, образних висловів та нестандартних поетичних засобів для створення особливого настрою та емоційного звучання тексту.

Специфіка жанру та стилю збірки «Тамплієри» полягає в поєднанні різних літературних жанрів: поезії, прози, есе, листів. Таке поєднання дає можливість автору виразити свої думки та почуття різними мовами, використовувати різні стилістичні засоби для передачі своїх ідей.

Варто зауважити, що загалом збірка «Тамплієри» виходить за межі традиційних літературних форматів і пропонує читачам новий погляд на світ. Автор використовує нестандартну мову, експериментує зі структурою та ритмом поезій, що робить їх особливими та непередбачуваними.

Отже, збірка «Тамплієри» відзначається своєю оригінальністю, сучасністю та актуальністю. Вона займає важливу позицію в сучасному літературному процесі і привертає увагу широкого кола читачів.

Список літератури:

1. Коцарев О. Безнадійні віра і любов Сергія Жадана. URL: http://litakcent.com/2011/04/08/beznadijni-vira-i-ljubov-serhija-zhadana/ (дата звернення: 10.12.2023)

2. Жадан С. Тамплієри. Поезії. Чернівці: Книги–ХХІ, Meridian Czernowitz, 2016. 120 с.

__________________

Науковий керівник: Веретюк Тетяна Володимирівна, кандидат філологічних наук, доцент, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОБРАЗ-СИМВОЛ СОНЦЯ В ПОВІСТІ ТОДОСЯ ОСЬМАЧКИ «СТАРШИЙ БОЯРИН»
19.12.2023 14:48
ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНОЇ СИСТЕМИ РОМАНУ ІРЕНИ КАРПИ «ТІЛЬКИ НІКОМУ ПРО ЦЕ НЕ КАЖИ»
15.12.2023 16:33
THE CONCEPT OF GENDER ASYMMETRY IN MODERN SOCIOCULTURAL REALITY
14.12.2023 22:54
ТВОРЧИЙ ПОРТРЕТ АНАТОЛІЯ ДІМАРОВА – ПИСЬМЕННИКА, РОМАНІСТА, «ДУХОВНОГО БАТЬКА ШЕСТИДЕСЯТНИКІВ»
08.12.2023 23:57
ТЕРМІНОСИСТЕМА ЕКОНОМІЧНОЇ ГАЛУЗІ
01.12.2023 18:55




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.264 сек. / Mysql: 1425 (0.217 сек.)