:: ECONOMY :: РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗПОДІЛУ МЕРЕЖІ ОФІСІВ ТУРИСТИЧНИХ АГЕНТСТВ ТУРОПЕРАТОРА JOIN UP! :: ECONOMY :: РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗПОДІЛУ МЕРЕЖІ ОФІСІВ ТУРИСТИЧНИХ АГЕНТСТВ ТУРОПЕРАТОРА JOIN UP!
:: ECONOMY :: РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗПОДІЛУ МЕРЕЖІ ОФІСІВ ТУРИСТИЧНИХ АГЕНТСТВ ТУРОПЕРАТОРА JOIN UP!
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗПОДІЛУ МЕРЕЖІ ОФІСІВ ТУРИСТИЧНИХ АГЕНТСТВ ТУРОПЕРАТОРА JOIN UP!

 
09.06.2023 14:29
Автор: Бондар В. В., студент I курсу магістратури, Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського; Безчасний О. У., доктор економічних наук, доцент, Гарант ОП “Управління туристичним бізнесом”, Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського
[1. Економічні науки;]

Ефективно працююча мережа агентств окремо взятого туроператора, є невід’ємною складовою каналу збуту туристичного продукту – комплексу туристичних послуг, узгоджених за часом, місцем, якістю, ціною, порядку і тривалості їх надання туристові [1, с. 7].   

Положення статті 5 Закону України “Про туризм” визначає зміст поняття туристичні агенти (турагенти) – “як юридичні особи, що створені згідно із законодавством України, а також фізичні особи – суб’єкти підприємницької діяльності, які здійснюють посередницьку діяльність з реалізації туристичного продукту туроператорів та туристичних послуг інших суб’єктів туристичної діяльності” [2]. 

Важлива роль туристичних агентств у системі безпосереднього збуту туристичного продукту полягає в тому, що вони “перетворюють” потенційного клієнта (у місцях попиту та реалізації туристичних послуг) на власне туриста.

На сучасному ринку туристичних послуг все більшого розповсюдження набуває франчайзинг (ліцензійна угода) – форма взаємодії учасників ринку, яка надає право продавати турпакети від імені туроператора. Ця модель прямої дистрибуції туристичних послуг використовується туроператорами, які уникають участі посередників у процесі реалізації туристичного продукту, створюючи при цьому регіональні представництва для активізації продажу різних турпакетів та зміцненню авторитету їх власного бренду.

Саме тому нами було поставлено за мету дослідити регіональні особливості розподілу мережі франчайзингових офісів туристичних агентств на прикладі найбільших туристичних операторів країни. 

Одним з таких туристичних операторів є ТОВ “Join Up!” – українська приватна компанія, що працює на ринку туристичних послуг понад 20 років. 

У 2001 році вона розпочала свою діяльність як туристичне агентство, займаючись продажем турпакетів від імені та за дорученням інших туроператорів, зокрема Turtess, TEZ Tour, Karya Tour. Проте з відкриттям у жовтні 2010 року першого напрямку – Дубай (ОАЕ), компанія працює як туроператор [8].  

Центральний офіс туроператора “Join Up!” знаходиться в Дарницькому адміністративному районі м. Києва за адресою Харківське Шосе, 201/203, поблизу станції метро “Бориспільська”. Регіональні офіси (філії) компанії також функціонують в Дніпрі, Запоріжжі, Львові, Одесі та Харкові. 

Станом на 1 січня 2023 р. туристична компанія “Join Up!” характеризується наступними маркерами організаційно-управлінської та суспільної діяльності:  

•розвитком широкої мережі регіональних туристичних агентств, яка нараховує 6 власних та 121 франчайзингових офісів у 46 містах країни (не приймаючи до уваги тимчасово окуповані території Донбасу й Придніпров’я);

•організацією ділового, екзотичного, культурно-пізнавального, молодіжного, сімейного, лікувально-оздоровчого (курорти Івано-Франківської та Закарпатської областей) видів туризму;

•пропозицією понад 20 популярних напрямів відпочинку в різних історико-географічних субрегіонах світу, зокрема Південної (Греція, Іспанія, Італія, Португалія), Центрально-Східної (Албанія, Болгарія, Грузія, Словаччина, Угорщина, Хорватія, Чехія, Чорногорія) та Західної Європи, Південної (Мальдіви), Південно-Західної (Кіпр, ОАЕ, Туреччина) й Південно-Східної (Індонезія, Таїланд) Азії, Північної та Східної Африки (Єгипет, о. Занзібар (Танзанія)) тощо [5];    

•відправленням на відпочинок  967,0 тис. туристів у 2021 р. (максимальне значення було в 2019 р. – 1015,5 тис., 2020 р. – 449,3 тис.) [7];

•продажем турів близько 160,0 тис. туристів упродовж  2022 р., серед яких 60,0 % бронювань припадає на зовнішні ринки [3];

•регулярним потраплянням на стабільній основі за рейтингом Української асоціації туристичних агенцій “tourist-friendly Літо 2019-2021 рр.” до переліку ТОП-10 туроператорів, згідно показника зручності для туриста [6];

•подальшим розвитком власної авіакомпанії SkyUp Airlines, яка починаючи з 2018 р. виконує чартерні та лоукост-рейси до Південної Європи, Близького Сходу, Північної Африки;

•участю в низці військово-гуманітарних компаніях під час повномасштабної російсько-української війни, починаючи з 24 лютого 2022 р. (багато співробітників вступили до лав Збройних Сил України, тероборони, створивши власний добровільний загін “Skyбат”, туроператор запустив також програму “Як в дома” для українців, які тимчасово виїхали з країни і домовився про їх проживання в готелях Грузії, Іспанії, Чорногорії) [4].

Розглядаючи регіональний розподіл мережі франчайзингових  офісів турагенцій компанії “Join Up!”, слід зауважити, що максимальна їх кількість представлена в столиці (36 або 29,7 % загалом по країні), а також Дніпропетровській, Запорізькій, Львівській, Одеській та Харківській областях (38 офісів або 31,4 %). При цьому майже 3/4 серед них розміщуються в адміністративних центрах вище зазначених областей (табл. 1), де функціонують регіональні філії даного туроператора. Це найбільші багатофункціональні міста країни із людністю понад 500,0 тис. осіб, в яких значно розвинуті промисловість, сфера послуг, управлінська діяльність. 

Натомість мінімальна кількість франчайзингових офісів турагенцій компанії “Join Up!” представлена в субрегіональних центрах (15 офісів або 12,4 % загалом по країні), як правило других за чисельністю населення містах регіону – Біла Церква, Дрогобич, Ізмаїл, Конотоп, Кривий Ріг, Кременчук та ін.

Вони здебільшого є потужними промисловими та промислово-транспортними центрами своїх регіонів, які мають сформовану приміську зону тяжіння міських і сільських населених пунктів.

Таблиця 1. Регіональний розподіл максимального представництва мережі франчайзингових офісів туристичних агентств компанії “Join Up!”

(станом на 01.01.2023 р.)





Джерело: [5]






Примітка1: Не брались до уваги офіси туристичних агентств, які розташовані в окремих містах на тимчасово окупованих територіях Донецької, Луганської та Запорізької областей






Окремо, слід виділити Київську область, де 4/5 відповідних офісів розміщуються у передмісті столиці, переважно малих та середніх за людністю містах. На нашу думку, це можна пояснити інтенсивним розвитком субурбанізаційних процесів, які викликані тут між- та внутрішньо регіональною міграцією населення у напрямку “сільська місцевість – місто”, а також достатньо високим рівнем доходів населення. 






Таким чином, мережа франчайзингових офісів турагенцій компанії “Join Up!” представлена фактично в усіх регіонах країни, що відповідає головній місії вітчизняного туроператора – забезпечити можливість відпочити максимальній кількості українців. Їхній розподіл тісно пов'язаний із системою регіонального розселення населення, особливо це характерно для Центральної (разом із м. Києвом) та Західної систем розселення (з центром у м. Львів), адже тут функціонує кожний другий офіс з-поміж всіх туристичних агентств компанії.  






Список використаних джерел:






1.Домбровська С. М. Опорний конспект лекцій з курсу “Туроперейтинг” для студентів усіх форм навчання напряму підготовки 242 “Туризм”. – Харків: НУЦЗУ, 2018. – 249 с.;






2.Закон України “Про туризм” від 15.09.1995 р. №325/95-ВР [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/324/95/;     






3.Куди і як подорожували українці під час війни. Join UP! показав результати й тенденції 2022 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://forbes.ua/news/kudi-i-yak-podorozhuvali-ukraintsi-pid-chas-viyni-join-up-pokazav-rezultati-y-tendentsii-2022-roku-09022023-11629/; 






4.Національний рейтинг туристичних компаній України за 2022 рік [Електронний ресурс]. – Режим доступу:  https://www.elitukraine.com/nacionalnii-reiting-turisticheskih-kompanii-ukrain/;






5.Офіційний сайт туристичного оператора Join Up! [Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://joinup.ua/uk/; 






6.Офіційний сайт Української асоціації туристичних агенцій [Електронний ресурс]. – Режим доступу:  https://uata.com.ua/; 






7.Рейтинг туроператорів України за кількістю відправлених на відпочинок туристів  [Електронний ресурс]. – Режим доступу:   https://piligrim.ua/turoperatory-ukrainy/; 






8.Join UP!, SkyUp. Інтерв'ю з власником про затримки рейсів, МАУ, створення авіакомпанії [Електронний ресурс]. – Режим доступу:    https://biz.nv.ua/ukr/markets/join-up-skyup-interv-yu-z-vlasnikom-pro-zatrimki-reysiv-mau-stvorennya-aviakompaniji-50029634.html/.






Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПОДАТКОВІ ПЕРЕВІРКИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПРОВЕДЕННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
30.05.2023 17:22
ПОПИТ НА РИНКУ ПРАЦІ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ
22.06.2023 12:05
ЯКІСНО-ЦІНОВЕ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ВИРОБНИКІВ В СТРУКТУРІ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА РИНКУ ГАЗОБЕТОНУ УКРАЇНИ
20.06.2023 17:50
СИСТЕМНО-ДИНАМІЧНИЙ ПІДХІД ДО МОДЕЛЮВАННЯ МЕХАНІЗМУ ФІНАНСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
20.06.2023 13:54
ПОТЕНЦІЙНІ МОЖЛИВОСТІ ГІДРОЛОГІЧНИХ РЕКРЕАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ
20.06.2023 13:08
ОСОБЛИВОСТІ РЕКРЕАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ
20.06.2023 13:05
RECONSTRUCTION OF CUSTOMER PREFERENCE IN DIGITAL MARKETING BASED ON KERNEL MACHINE LEARNING
20.06.2023 10:17
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ РЕАЛІЯХ
14.06.2023 15:40
ІНСТИТУЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
13.06.2023 23:14
GLOBAL TRADE POLICY WITHIN RADICAL CHANGES IN THE 21ST CENTURY: POSSIBILITIES OF UKRAINE'S EUROPEAN INTEGRATION
13.06.2023 10:06




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.199 сек. / Mysql: 1425 (0.157 сек.)