:: ECONOMY :: ТЕХНОЛОГІЯ СКРАЙБІНГУ- ІННОВАЦІЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ :: ECONOMY :: ТЕХНОЛОГІЯ СКРАЙБІНГУ- ІННОВАЦІЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
:: ECONOMY :: ТЕХНОЛОГІЯ СКРАЙБІНГУ- ІННОВАЦІЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ТЕХНОЛОГІЯ СКРАЙБІНГУ- ІННОВАЦІЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

 
01.10.2022 12:23
Автор: Осадча Оксана Миколаївна, вчитель біології, Драбівський навчально-виховний «Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім. С.В. Васильченка-гімназія» Драбівської селищної ради; Осадча Богдана Анатоліївна, вчитель інформатики, Драбівський навчально-виховний «Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім. С.В. Васильченка-гімназія» Драбівської селищної ради
[3. Педагогічні науки;]

Сучасні новітні методи сприйняття інформації вкрай потрібні в умовах розвитку інноваційних технологій та великих інформаційних потоків. Поступово мозок  людини звикає до яскравих картинок та відео – формується так зване «кліпове мислення». Це досить нове явище, яке приводить до сприйняття світу за допомогою яскравих образів, постів, мережі новин чи відео-кліпів. 

Аналіз наукових джерел засвідчив, що досить новою тенденцією в освітніх сфері є скрайбінг, або використання замальовок для проведення уроків, практичних чи лабораторних роботах.  

Ефективним в роботі вчителя сучасного освітнього закладу є використання технології скрайбінгу в процесі подання освітнього матеріалу, оскільки це дає можливість наочно відтворити ключові елементи теоретичного матеріалу і встановити взаємозв’язки між основними поняттями. Скрайбінг – прекрасний старт для придбання нових знань, умінь і навичок на уроках біології та інформатики. Ця технологія не може не зацікавити яскравістю графічних образів, пов’язаних безпосередньо з новим навчальним матеріалом, що у свою чергу сприяє кращому запам’ятовуванню основних термінів і понять. Саме завдяки скрайбінгу тези презентації  перетворюються в слова і образи, розкривається зв’язок і виокремлюються ключові моменти. Провідним позитивним ефектом є захоплення уваги аудиторії графічними образами «тут і зараз», які легше запам’ятати і усвідомити. Саме «схематичний малюнок» і концентрує увагу здобувачів, інтригує і змушує очікувати нової інформації, занурює в навчання. Використання скрайбінга в навчанні зумовлено дидактичним потенціалом цієї технології, який полягає в створенні нових можливостей для реалізації на більш високому рівні таких принципів навчання, як: наочність (ілюстрація, демонстрація), доступність, усвідомленість, емоційність навчання. 

Скрайбінг є зручним інструментом не тільки для викладу навчального матеріалу: новизна і привабливість цієї технології дозволяє на її основі організовувати самостійну, пошукову, дослідницьку  роботу учнів, спрямовану на оброблення ними вивченого матеріалу, відтворення власного ставлення до об’єкта навчання. 

У процесі навчання візуалізація допомагає правильно аналізувати і засвоювати інформацію. Зрозумілі малюнки, схеми або діаграми сприяють швидкому засвоєнню великих обсягів інформації, запам’ятовуванню без зусиль, а також є можливість простеження взаємозв’язку між різними темами. Універсальність візуалізації за допомогою мови малюнків доступна всім, тож можна вважати скрайбінг універсальною мовою спілкування, це технологія візуалізації, яка забезпечує відображення ключових моментів змісту освітнього 

матеріалу шляхом використання простих графічних зображень.

Список використаних джерел:

1. Андрощук І. В., Андрощук І. П. Скрайбінг-презентація як засіб підвищення ефективності освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Інформаційні технології і засоби навчання. 2019. Том 72. № 4. С. 67–80.

2. Білоусова Л. І., Житєньова Н. В. Візуалізація навчального матеріалу з використанням технології скрайбінг у професійній діяльності вчителя. Фізико-математична освіта. 2016. Випуск 1 (7). С. 39–48.

3. Карпушкіна Н. Скетчноутинг: візуалізація ідей. 28.01.2019. Інформаційно-технологічний супровід сучасного уроку. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ГЕОГРАФІЇ «УКРАЇНА І СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО»
29.09.2022 22:37
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ТА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ РІЧКОВОГО І МОРСЬКОГО ФЛОТУ
29.09.2022 13:41
ВИКЛИКИ ВОЄННОГО ЧАСУ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ СУСПІЛЬНОЇ РОБОТИ УЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА, БАТЬКІВ ТА ВИХОВАТЕЛЯ З КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ
27.09.2022 09:29
STEM-ОСВІТА В ПРОЄКТІ «ІНТЕЛЕКТ УКРАЇНИ» ДЛЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
26.09.2022 19:48
КОМПЛЕКСИ ВПРАВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ
24.09.2022 23:51
РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
19.09.2022 16:03
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ
15.09.2022 15:10
ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
08.09.2022 15:12
ДО ПИТАННЯ ПРО ОСНОВИ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИ: РЕЛІГІЙНИЙ ЧИННИК У ВИХОВНОМУ ІДЕАЛІ
05.10.2022 23:20
СПЕЦИФІКА ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ МАГІСТРАНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014.09 - СО_ІНФОРМАТИКА
02.10.2022 01:22




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.203 сек. / Mysql: 1396 (0.159 сек.)