:: ECONOMY :: РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ :: ECONOMY :: РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ
:: ECONOMY :: РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 22



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ

 
15.12.2016 15:44
Автор: Оболенцева Лариса Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри туризму і готельного господарства Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова; Сімоне Олена Павлівна, магістрантка факультету Менеджменту Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]


Для розвитку туризму в Україні важливо не просто одноразово привабити туристів, а й спонукати їх приїжджати регулярно і далі рекомендувати територію для відвідування своїм знайомим. Гості країни мають право розраховувати на повноцінний туристичний продукт, а не просто на огляд основних визначних пам'яток. Саме тому необхідною є спеціально розроблена програма з розробки іміджу країни.


Формування туристичного іміджу України має певні особливості, оскільки формувати необхідно імідж як внутрішній, так і зовнішній. Але, в першу чергу, потрібно створювати внутрішній імідж держави. Для цього мають бути залучені як державні органи, так і кожен громадянин окремо, адже, якщо самі українці будуть виставляти свою державу в негативному світлі, то, звісно, іноземці не будуть вірити пропаганді прекрасного образу України. 


Програма створення внутрішнього туристичного іміджу передбачає реалізацію таких заходів:


1. Визначення декількох пріоритетних напрямків туризму, на яких варто будувати туристичний імідж України: рекреаційний, зелений, культурно-пізнавальний, подієвий, релігійний.


2. Створення державного агентства з формування іміджу та бренду України.


3. Повернення закону про ліцензування агентств і фірм з метою підвищення якості обслуговування.


4. Звільнення від податків на деякий час підприємств туризму, з метою відновлення матеріально-технічної бази та підвищення рівня якості надання послуг.


5. Сприяння державою формування більш вигідних цін в Україні, ніж на відпочинок за кордоном. Корегування співвідношення ціни та якості.


6. Вдосконалення досвіду працівників туризму та підвищення їхньої кваліфікації. Організація семінарів, проведення регулярних тренінгів, заохочення до самостійного розвитку персоналу. Використання мотиваційних засобів, премій, заохочень для більшої продуктивності праці та поліпшення обслуговування.


7. Використання ЗМІ, радіо, телебачення, інтернету для поширення інформації. Підключення служби комерційної інформації іноземних посольств та консульств, банків та фінансових груп, двосторонніх асоціацій і торгових палат.


8. Вставлення в рекламні ролики на телеканалах невеличких пізнавальних хвилинок про Україну, які легко запам’ятовуються.


9.Створення телевізійних випусків різного плану: про історію, культуру, традиції, визначні місця країни тощо. Спонукання побачити видатні об'єкти, які є дорогоцінними для кожного українця, що любить свою країну.


Таким чином, особливо важливим є пропагування в країні відпочинку на вітчизняних курортах, щоб закріпити серед громадян ставлення до України як до туристичної держави. Це означає, що за умови реалізації зазначених заходів, спочатку буде сформовано внутрішній туристичний імідж, а потім вже варто особливу увагу приділяти формуванню іміджу зовнішньому.


Що стосується програми формування зовнішнього туристичного іміджу України, то пропонується включити такі заходи:


1.  Радикальні перетворення у державі: реформування законодавчої бази, розвиток інфраструктури розваг, стабілізація економіки та політичної ситуації.


2.  Забезпечення безпеки для туристів. До закінчення воєнної ситуації варто донести до відома іноземних туристів, що є велика кількість дестинацій, віддалених від місць воєнних дій, де безпечно відпочивати. 


3.  Реформування транспортної галузі, створення більш доступних шляхів під’їзду до головних туристичних об’єктів.


4. Контроль інформації, що поширюється про Україну за кордоном, спростування неправдивих даних. Утворення власної міжнародної програми новин.


5. Створення представництв України в різних країнах, які б поширювали за допомогою фотоматеріалів, брошур, буклетів та інших засобів інформацію про історію, культуру, визначні місця та можливість чудово відпочити.


6. Створення інформаційних туристичних пунктів в Україні, видача путівників іноземцям.


7. Приведення матеріально-технічної бази готелів до європейських стандартів, сертифікація засобів розміщення, контролювання владою дотримання норм і відповідності ціни послуги її якості.


8. Підвищення рівня якості обслуговування та забезпечення сфери туризму кадрами, які володіють декількома іноземними мовами.


9.  Просування країни; створення образу України на основі вже відомих позитивних стереотипів та уявлень; позиціювання держави як туристичного центру з різноманіттям видів відпочинку;акцентування на самобутності та унікальності культури, історії, традицій;«розкручення» об’єктів, що занесені до спадщини ЮНЕСКО.


Підсумовуючи проведене дослідження, можна зробити висновок, що формування зовнішнього іміджу є більш складним процесом, ніж внутрішнього. Крім того, формування сприйняття України іншими державами та їхніми громадянами буде процесом довготривалим, а також вартісним, більше того, потрібно постійно займатись цим процесом, щоб досягти позитивних змін в економіці та зробити країну конкурентоспроможною з позитивним туристичним іміджем.





Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТОВАРУ НА ПРИКЛАДІ ТМ «ROSHEN»
29.11.2016 18:08
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
23.12.2016 14:05
ОЦІНКА РІВНЯ ІННОВАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
18.12.2016 12:03
НАПРЯМИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ АДРЕСНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ НАСЕЛЕННЯ В УКРАЇНІ
18.12.2016 12:01
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ ПРОМИСЛОВОСТІ РЕГІОНУ
18.12.2016 11:59
УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ РОЗВИТКОМ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
18.12.2016 11:46
СТИМУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНУ
18.12.2016 11:39
НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА РЕГІОНУ
18.12.2016 11:34
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ В УМОВАХ КРИЗИ
18.12.2016 11:30
МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАШИНОБУДІВНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ
18.12.2016 11:26




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.184 сек. / Mysql: 1396 (0.142 сек.)