:: ECONOMY :: МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ, ЯК ВИЗНАЧАЮЧИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ, ЯК ВИЗНАЧАЮЧИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ, ЯК ВИЗНАЧАЮЧИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 21



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ, ЯК ВИЗНАЧАЮЧИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

 
15.12.2016 13:59
Автор: Подус Тетяна Володимирівна, студентка 4 курсу, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, м. Харків
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

У всі часи мотивація персоналу викликала велику увагу до цього процесу, адже ресурсом кожної компанії є люди, які мають різні особливості і потребують стимулювання їх праці. Сучасний глобалізований світ вимагає від керівників створювати нові методи мотивації персоналу. Від того на скільки буде ефективною праця співробітника залежить успіх будь-якої компанії. Працівники, які не мотивовані і не мають бажання працювати з великою віддачею у кінцевому рахунку можуть призвести компанію до краху. 

Головною задачею менеджерів є як можливо ефективніше використовувати наявні трудові ресурси, а це може бути здійсненим у тому випадку, якщо персонал сам бажає працювати і отримує від цього задоволення.

Основним мотивуючим методом на підприємстві є заробітна плата, але не завжди вона може цілком мотивувати робітника до праці і до досягнення цілей. Інколи однієї заробітної плати не достатньо, адже кожний з робітників своєрідний і сприймає по різному мотивуючі методи, і якщо одному заробітної плати достатньо, то іншому потрібно щось інше. Саме тому нематеріальне мотивування працівників є найбільш ефективним і розповсюдженим в сучасних великих компаніях. Як одним з нематеріальні методів можна визначити відповідні умови праці: комфортний офіс з зоною відпочинку, організація свят, корпоративна культура, харчування за рахунок компанії, тренінги і підвищення освіти співробітників, скорочений робочий день в п’ятницю [1].

Інколи менеджери використовують нестандартні методи мотивування працівників. Прикладом цього може бути створення конкурентного середовища серед колективу, адже у деяких випадках працівники, відчуваючи боротьбу, починають працювати з великим натхненням. Цей метод широко використовується на підприємствах, які займаються торгівлею. Не рідко на підприємствах створюється посада HR-менеджерів. 

У сучасному розумінні HR-менеджер – це менеджер, який замінює відділ кадрів і виконує значний об’єм обов’язків, з яких мотивування є найголовнішим. Саме HR-менеджер розроблює і впроваджує різні методики мотивування і стимулювання персоналу до праці. При розробці методів мотивування працівника HR-менеджер повинен встановити психологію позиціонування робітника в колективі. Існує два типи працівників співробітник індивідуаліст (головним є матеріальна мотивація) і співробітник-індивідуаліст  (публічне визнання) [2].

Таким чином дуже важливим є звернення уваги на індивідуальні потреби працівника. Ієрархія потреб людини була створена ще А. Маслоу. В своїй ієрархії він визначив рівень важливості потреб людини, від найважливіших і першочергових, до тих які виникають згодом. Але слід зазначити, що кожна людина індивідуальна і рівень потреб однієї людини може відрізнятися від інших. 

Отже, можна сказати, що жодне сучасне підприємство не може нехтувати сучасні методи мотивування. Не зважаючи на умови праці, кожен працівник індивідуальний і цінний по своєму, тому потрібно знаходити індивідуальний підхід до кожного, щоб підвищити рівень ефективності трудових ресурсів. До того ж, саме мотивація є інструментом економічного розвитку підприємства і країни в цілому. Це свідчить про те, що мінливий світ змінює цінності, а вимоги до умов праці постійно зростають.




Список використаних джерел:

1 Мотивація и оплата праці [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.aup.ru/books/m64/4_3.htm

2 Нематериальная мотивація [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://hrliga.com/index.php?module=profession&op=view&id=1551

______________________

Науковий керівник: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут КНТEУ, м.Харків



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТОВАРУ НА ПРИКЛАДІ ТМ «ROSHEN»
29.11.2016 18:08
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
23.12.2016 14:05
ОЦІНКА РІВНЯ ІННОВАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
18.12.2016 12:03
НАПРЯМИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ АДРЕСНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ НАСЕЛЕННЯ В УКРАЇНІ
18.12.2016 12:01
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ ПРОМИСЛОВОСТІ РЕГІОНУ
18.12.2016 11:59
УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ РОЗВИТКОМ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
18.12.2016 11:46
СТИМУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНУ
18.12.2016 11:39
НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА РЕГІОНУ
18.12.2016 11:34
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ В УМОВАХ КРИЗИ
18.12.2016 11:30
МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАШИНОБУДІВНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ
18.12.2016 11:26




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.236 сек. / Mysql: 1396 (0.187 сек.)