:: ECONOMY :: ВПЛИВ МОЛОДИХ СПЕЦІАЛІСТІВ БАНКІВСЬКОЇ СФЕРИ НА ЕФЕКТИВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ БАНКІВ :: ECONOMY :: ВПЛИВ МОЛОДИХ СПЕЦІАЛІСТІВ БАНКІВСЬКОЇ СФЕРИ НА ЕФЕКТИВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ БАНКІВ
:: ECONOMY :: ВПЛИВ МОЛОДИХ СПЕЦІАЛІСТІВ БАНКІВСЬКОЇ СФЕРИ НА ЕФЕКТИВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ БАНКІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 18



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВПЛИВ МОЛОДИХ СПЕЦІАЛІСТІВ БАНКІВСЬКОЇ СФЕРИ НА ЕФЕКТИВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ БАНКІВ

 
13.05.2010 10:30
Автор: Вельбик Наталія Володимирівна, студентка факультету фінансів та банківської справи Київського національного торговельно-економічного університету
[Банківська справа. Фінанси і кредит. Фінансовий аналіз. Фінанси суб'єктів господарювання]
На сьогоднішній день, у світі все більшого розмаху набуває фінансова (банківська) криза. Однією з її причин є активний набір в кадри молодих спеціалістів. Труднощі, яких зазнають молоді банківські працівники, насамперед пов'язані з відсутністю сформованого професійного співтовариства, їм доводиться працювати в умовах гострого дефіциту або повної відсутності фахової спадкоємності. Немає необхідних і прийнятих усіма морально-етичних цінностей, що регламентують взаємодії в банківській сфері, не розроблено ефективних правових механізмів банківської справи, потребує суттєвої доробки комплекс банківських інструкцій.
Як наслідок, молоді банківські працівники не в змозі інтенсивно включатися в професію, у них не формується адекватна самооцінка власних можливостей, вони не здійснюють планування кар'єри.
Основою класифікації банківських працівників є види поді¬лу праці.
У банківській сфері поширений підхід, згідно з яким працівники поділяються (залежно від функціональної ролі) на керівників, спеціалістів, професіоналів і технічних виконавців [1].
Поведінка кожного працівника (належні компетенції) визначається цілями, які стоять перед його організацією, а також особливостями професійної діяльності - директорові інвестиційного банку потрібен інший набір компетенції, ніж начальникові відділу продажу філії фармацевтичної компанії. У такому розумінні завдання моделювання виробничої поведінки і визначення компетенції, що її забезпечують, є унікальним для кожної організації і може бути вирішене тільки нею самою.
Працівники та організації, що володіють такою компетен¬цією, ефективно працюють в умовах змін (як зовнішніх, так і внутрішніх) та невизначеності, постійно шукають нові підходи до вирішення проблем, які постають перед ними. Орієнтованість на зміни передбачає здатність постійно "брати під сумнів" досягнутий status quo - від банківських продуктів і послуг, використаних технологій, організаційної структури до форми приймання замовлення від клієнтів банку. Ця компетенція є антонімом консервативності - якості, що високо цінується багатьма організаціями [2].
У сучасних динамічних умовах молоді працівники мають володіти двома важливими компетенціями: орієнтованістю на потреби клієнта, орієнтованістю на результат, удосконалення професійних навичок.
Підвищення кваліфікації має забезпечувати поглиблення фахових знань та навиків за спеціальністю, формувати у персоналу банку та його філій високий професіоналізм, корпоративну культуру, систему цінностей сучасного банку, готовність до оволодіння інноваційними технологіями [3].
Чим вища якість персоналу банку, тим більша частина співробітників, які забезпечують особливу продуктивність праці, тобто працівників високої кваліфікації, з професійною фаховою підготовкою. Тому в сучасних банках зростає увага до добору кваліфікованого персоналу. Помилки в доборі працівників коштують сьогодні для банку дуже дорого, як з погляду фінансових витрат, так і наслідків від допущених у роботі помилок.

Список використаної літератури:
1. Банківський менеджмент: Підручник/ За ред. О.А.Кириченка - К.: 2005.
2. Стратегічне планування діяльності банку// „Фінанси України” №4 2003.
3. Мишкін, Фредерік С. Економіка грошей, банківської справи і фінансових ринків - К.: Основи, 2004. – 963 с.

e-mail: Naftikys@i.ua

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ФІНАНСУВАННЯ БЮДЖЕТНОГО ДЕФІЦИТУ
26.04.2010 18:52
ВАЛЮТНИЙ КУРС УКРАЇНИ В УМОВАХ СВІТОВОЇ КРИЗИ
24.04.2010 10:05
ФІНАНСОВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ В УКРАЇНІ
24.04.2010 09:45
ПЕРСПЕКТИВИ СТВОРЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ АЛЬЯНСІВ МІЖ БАНКАМИ ТА СТРАХОВИМИ КОМПАНІЯМИ
19.05.2010 16:07
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РЕЗЕРВІВ ПІД ЗНЕЦІНЕННЯ ВАРТОСТІ КРЕДИТНОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ БАНКІВ
19.05.2010 11:51
УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ У КОМЕРЦІЙНОМУ БАНКУ
19.05.2010 10:51
КЛІЄНТЕЛА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ВАРТОСТІ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ
19.05.2010 10:26
РЕГІОНАЛЬНА КЛАСТЕРИЗАЦІЯ
17.05.2010 20:01
НЕПРИБУТКОВА КООПЕРАТИВНА ПРИРОДА КРЕДИТНИХ СПІЛОК
17.05.2010 19:35
ПОВЕДІНКОВІ АСПЕКТИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ІНВЕСТОРАМИ НА РИНКУ ЦІННИХ ПАПЕРІВ
17.05.2010 10:47




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.415 сек. / Mysql: 1396 (0.35 сек.)