:: ECONOMY :: Конференції 2021 :: Світ економічної науки. Випуск 30 (28.04.2021) :: ECONOMY :: Конференції 2021 :: Світ економічної науки. Випуск 30 (28.04.2021)
:: ECONOMY :: Конференції 2021 :: Світ економічної науки. Випуск 30 (28.04.2021)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 31

Термін подання матеріалів

27 травня 2021

До початку конференції залишилось днів 13



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 
 
ЕКОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЛОГІСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Власенко Наталя Анатоліївна, кандидат технічних наук, доцент, Херсонський національний технічний університет; Ворона Дмитро Володимирович, студент 2Мнлог, Херсонський національний технічний університет
26.04.2021 23:35
 
 
ОСНОВНІ СПОСОБИ ЕКОНОМІЇ РЕКЛАМНОГО БЮДЖЕТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кітченко Олена Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки та маркетингу, Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут»; Ільїна Ольга Костянтинівна, студентка 4 курсу, Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут»
26.04.2021 23:30
 
 
СУЧАСНИЙ СТАН ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Дробняк Ірина Василівна, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
29.04.2021 19:56
 
 
КЛАСИФІКАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Яловега Наталія Іванівна, кандидат економічних наук, Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
27.04.2021 23:07
 
Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 



© 2010-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.455 сек. / Mysql: 773 (0.408 сек.)