:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 2 (28.03.2018) :: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 2 (28.03.2018)
:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 2 (28.03.2018)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 
 
АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Булах Ірина Іванівна, викладач вищої категорії, ВСП Агротехнічний коледж УНУС; Шиманська Олена Володимирівна, викладач вищої категорії, ВСП Агротехнічний коледж УНУС
13.03.2018 12:18
 
 
МАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гірняк Євген Іванович, викладач кафедри природничо-наукових дисциплін, Хортицька національна академія
28.03.2018 19:59
 
 
СУЧАСНІ ТРЕНДИ В ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Тритяк Дарія Богданівна, бакалавр, Львівський національний університет ім. І. Франка
28.03.2018 20:12
 
 
ПРИНЦИП ПАРЕТО В МЕНЕДЖМЕНТІ ПЕРСОНАЛУ, ЯК МЕТОД ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ НЕЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шабельнік Дарина Володимирівна, студентка, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
02.04.2018 13:18
 
Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.250 сек. / Mysql: 1366 (0.198 сек.)