:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Розвиток економічної науки на сучасному етапі :: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Розвиток економічної науки на сучасному етапі
:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Розвиток економічної науки на сучасному етапі
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 
 
ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОНТРОЛІНГУ В ДІЯЛЬНІСТЬ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Винниченко Наталія Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент, ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України»
05.06.2013 12:51
 
 
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ТА СТАЛОГО РОЗВИТКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Голік Вікторія Вікторівна, аспірантка Національного університету біоресурсів і природокористування України
04.06.2013 18:37
 
 
БАНКІВСЬКИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Грош Вячеслав Володимирович, студент магістратури Дніпропетровського університету ім. Альфреда Нобеля
04.06.2013 20:15
 
 
 
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВІДОМОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Євтушенко Ганна Валентинівна, викладач кафедри маркетингу та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна; Об’єздова Олександра Володимирівна, студентка Харківського національного університету іменіВ.Н.Каразіна
06.06.2013 10:03
 
 
ПРАЦЯ ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Літинська Валентина Анатоліївна, кандидат економічних наук, Хмельницький національний університет
04.06.2013 14:38
 
 
МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Слободенюк Аліна Олександрівна, студентка магістратури факультету менеджменту та маркетингу Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
04.06.2013 16:21
 
Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.285 сек. / Mysql: 1366 (0.226 сек.)