:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ У КОМЕРЦІЙНОМУ БАНКУ :: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ У КОМЕРЦІЙНОМУ БАНКУ
:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ У КОМЕРЦІЙНОМУ БАНКУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ У КОМЕРЦІЙНОМУ БАНКУ

 
19.05.2010 10:51
Автор: Литвин Уляна Миколаївна, студентка економічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка
[Банківська справа. Фінанси і кредит. Фінансовий аналіз. Фінанси суб'єктів господарювання]
У сучасних умовах розвитку економіки України проблема управління персоналом набуває все більшу актуальність. Це пояснюється тим, що підвищення ефективності управління при більш повному використанні кадрового потенціалу набуло вирішального значення для успішної діяльності в умовах конкуренції. Конкурентоспроможність багато в чому залежить від умілого використання різних методів управління.
Виділяють наступні методи управління персоналом:
- економічні – це оплата праці, соціальні виплати й пільги, створення робочих місць, система професійно-посадового просування (за даними комерційних банків найбільші витрати з оплати праці на одного спеціаліста в місяць є у Альфа-Банку – 12,15тис.грн, друге місце посідає Укрексімбанк – 11,07тис.грн, третє – ОТП Банк – 10,69тис.грн);
- соціально-психологічні - формування соціально - психологічного мікроклімату в колективі, соціальне стимулювання;
- організаційні - стабілізуюча дія, розпорядницькі, дисциплінарні, адміністративні, правові, авторитарні, автономні.
Наведені методи управління персоналом застосовуються і щодо трудових колективів комерційних банків.
Також в комерційних банках серед інших використовують такі методи, як створення стимулюючої ситуації для підрозділів за допомогою таких категорій, як ціна, кредит, заохочувальні фонди. Деякі з форм стимулювання в період економічних і соціальних перетворень в Україні набули широкого поширення в комерційних банках, але вони і пов'язані з недосконалістю податкового законодавства, спробами керівників ряду комерційних банків знизити розміри оподаткування заробітків працівників банку. Найбільш поширеною серед них є видача кредитів своїм працівникам під низький відсоток, на основі яких відкриваються депозитні рахунки. Отримувані при цьому відсотки є джерелом погашення кредиту і заробітком працівнику, що значно перевищує встановлений йому оклад. Розміри кредиту виступають тут своєрідним інструментом диференціації заробітків працівників. Таким чином, отримання від комерційного банку тих додаткових благ, які працівник не може дозволити собі сам, підвищує зацікавленість в роботі, тобто серйозно мотивує робітника.
У одному з найбільших банків України банку «Фінанси і Кредит» працює програма формування власного кадрового резерву, призначеного для задоволення потреби банку в кваліфікованих кадрах. Якщо можливостей внутрішнього резерву недостатньо, то вакансія виноситься на ринок праці. 17 лютого 2009 року в банку відкрито Корпоративний Університет, завданням якого є підвищення кваліфікації співробітників банку за декількома напрямками:
- первинне адаптаційне навчання для новачків;
- професійне навчання в розрізі кожного напрямку діяльності банку;
- навчання навикам роботи з клієнтами і продажу банківських послуг;
- навчання менеджерів банку в напрямках: управління персоналом, управління проектами і особистою ефективністю.
Викладачі Корпоративного Університету проводять виїзні тренінги в регіонах для працівників філій, а також у Києві.
Банк розгорнув активну роботу з вищими навчальними закладами по формуванню кадрового резерву, в рамках якої студенти – старшокурсники мають можливість безкоштовно отримати необхідні практичні навики роботи у сфері економіки та фінансів. 27% практикантів програми 2009 року вже прийнято на постійну роботу в банк.
Як основні принципи стимулювання і методів задоволення різних потреб працівників і керівників різних рівнів та з метою вирішення визначених проблем доцільніше використовувати наступні принципи і методи:
1. З метою заохочення працівників в умовах надмірної інтенсивності праці пропонуються такі заходи:
а) установлення премій за перевиконання плану;
б) надбавка до заробітної плати за понаднормову роботу, за умови, що вона не пов'язана з відставанням працівників у термінах виконання завдання.
2. Для подолання розбіжностей щодо організаційних питань потрібні:
а) збереження неформальних груп, якщо вони не завдають організації реального збитку;
б) заохочення підтримки одним співробітником іншого;
в) створення в кожнім відділі духу єдиної команди за рахунок проведення конкурсів між відділами за обсягами збуту і якістю обслуговування клієнтів.
г) розробка програм підтримки і психологічного консультування, що протидіють кризам кар'єри.
3. Для орієнтування працівників на перспективу пропонується:
а) забезпечення підлеглим можливості навчання і підвищення кваліфікації, що дасть можливість займати вищі управлінські посади;
б) залучення підлеглих до формулювання цілей;
в) забезпечення зворотного позитивного зв'язку з досягнутими результатами шляхом підготовки піврічних листівок про роботу організації, результати роботи кожного зі співробітників і про співробітників, які зробили найістотніший внесок у досягнуті результати;
г) винесення подяк співробітникам, що домоглися найкращих результатів роботи.
4. Беручи до уваги зовнішню економічну для побудови нової системи управління вкрай необхідно:
а) надання можливостей для навчання, що дозволить цілком використовувати потенціал працівників;
б) можливість просування підлеглих по службовим сходам шляхом призначення на вищі посади за рахунок успішного, акуратного, обміркованого виконання доручених робіт;
в) надання підлеглим складних робіт, що вимагають від них повної віддачі;
г) ознайомлення працівників з наявними у банку можливостями просування у виді програм навчання і консультацій за індивідуальними планами підвищення кваліфікації;
д) регулярне інформування і консультування щодо можливостей, які відкриваються у банку, навчання і вакантних місць;

Список використаної літератури
1. Давиденко Б. Ну, очень дорогие топы! / Борис Давиденко // Рейтинг лучших компаний Украины. Топ - 100. – 2010. – № 10. – 98 с.
2. Іванцевич Дж. М. Людські ресурси управління. / Дж. М. Іванцевич, А.А. Лобанів. – М.: Справа, 2003. – 279 с.
3. Мережа аналітичних центрів України. – Режим доступу з:
http://intellect.org.ua/index.php

e-mail: ulyanalytvyn@gmail.com

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ФІНАНСУВАННЯ БЮДЖЕТНОГО ДЕФІЦИТУ
26.04.2010 18:52
ВАЛЮТНИЙ КУРС УКРАЇНИ В УМОВАХ СВІТОВОЇ КРИЗИ
24.04.2010 10:05
ФІНАНСОВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ В УКРАЇНІ
24.04.2010 09:45
ПЕРСПЕКТИВИ СТВОРЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ АЛЬЯНСІВ МІЖ БАНКАМИ ТА СТРАХОВИМИ КОМПАНІЯМИ
19.05.2010 16:07
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РЕЗЕРВІВ ПІД ЗНЕЦІНЕННЯ ВАРТОСТІ КРЕДИТНОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ БАНКІВ
19.05.2010 11:51
КЛІЄНТЕЛА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ВАРТОСТІ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ
19.05.2010 10:26
РЕГІОНАЛЬНА КЛАСТЕРИЗАЦІЯ
17.05.2010 20:01
НЕПРИБУТКОВА КООПЕРАТИВНА ПРИРОДА КРЕДИТНИХ СПІЛОК
17.05.2010 19:35
ПОВЕДІНКОВІ АСПЕКТИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ІНВЕСТОРАМИ НА РИНКУ ЦІННИХ ПАПЕРІВ
17.05.2010 10:47
ІНДИКАТОРИ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ БАНКІВ
16.05.2010 16:27




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.188 сек. / Mysql: 1396 (0.145 сек.)