:: ECONOMY :: СТАНДАРТИЗАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ :: ECONOMY :: СТАНДАРТИЗАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ
:: ECONOMY :: СТАНДАРТИЗАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 31

Термін подання матеріалів

27 травня 2021

До початку конференції залишилось днів 14



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СТАНДАРТИЗАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ

 
19.02.2020 15:01
Автор: Андрусь Ольга Іванівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки і підприємництва, Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Стрімкий розвиток сучасного конкурентного середовища зумовлює появу нових компаній, продуктів, послуг, а підприємствам, які конкурують на ринку, стає все важче зберігати конкурентні позиції на ринку. Саме тому топ-менеджери провідних світових компаній впродовж останніх декількох років акцентують увагу на конкурентоспроможності підприємств та продукції.

Українські підприємства, узагальнюючи досвід провідних світових компаній прагнуть підвищити конкурентоспроможність підприємств та продукції.

Аналіз статистичних даних свідчить, що конкурентоспроможність українських підприємств, як і їх продукції на міжнародному ринку є недостатньо високою. Причинами недостатнього рівня конкурентоспроможності продукції підприємств національної економіки є [1]:

- повільні темпи розвитку науково-технічного прогресу;

- нестача матеріальних і нематеріальних ресурсів для покращення якості продукції та збільшення асортименту, реорганізація системи управління на підприємстві та впровадження інновацій на виробництво;

- фізичний і моральний знос основних засобів;

- низький рівень підготовки спеціалістів з управління якістю на всіх рівнях підприємства;

- великі витрати на впровадження заходів із підвищення якості та конкурентоспроможності продукції, які б відповідали міжнародним аналогам та невизначеність джерел їх фінансування.

Означені причини обумовлюють вкрай низьку конкурентоспроможність продукції українських підприємств та визначили проблему підвищення їх конкурентоспроможності як одну з пріоритетних. 

Одним із ефективних шляхів підвищення якості і конкурентоспроможності продукції підприємств як на вітчизняному, так і на міжнародному ринках є більш ретельне упровадження стандартизації - засобу забезпечення високого рівня якості продукції. Оскільки саме стандарти та технічні умови виробництва узагальнюють сучасні запити споживачів стосовно якісних характеристик продукції та тенденцій розвитку науково-технічного прогресу.

Для підвищення якості та конкурентоспроможності продукції вітчизняних підприємств необхідно запровадити сучасний комплекс систем управління якістю, який охоплює [2]: 

- визначення доцільності впровадження системи управління якістю та сфери її поширення; 

- розробку системи управління якістю; 

- доведення ідеї поліпшення якості до кожного працівника підприємства та впровадження системи управління якістю на підприємстві;

- опрацювання та впровадження заходів управління якістю.

Отже, з метою підвищення конкурентоспроможності підприємств національної економіки та їх продукції доцільно впроваджувати новітню систему управління якістю, яка відповідає світовим стандартам та на її основі розробляти практичний комплекс дій з метою розв’язання означеної проблеми.

Список використаних джерел:

1. Балабанова Л.В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств / Балабанова Л.В., Холод В.В. – К.: «ВД Професіонал», 2006. – 148 с.

2. Марцин В.С. Механізм забезпечення конкурентоспроможності товару та показники її оцінки // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – №1 (79). – с.37.



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ВЗАЄМОДІЯ СУБ’ЄКТІВ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ
23.01.2020 16:46
ВПЛИВ АМОРТИЗАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ НА ІНВЕСТИЦІЙНУ ПРИВАБЛИВІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
20.02.2020 14:23
КОНТРОЛІНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
20.02.2020 14:04
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІНИ НА РЕКЛАМУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
19.02.2020 14:56
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
17.02.2020 16:54
СУЧАСНІ МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
14.02.2020 16:06
БИООБОГАЩЕНИЕ СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННЫХ КУЛЬТУР
12.02.2020 18:04
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА МАЛОГО БІЗНЕСУ В КАНАДІ
10.02.2020 22:01
ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
10.02.2020 21:51




© 2010-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.527 сек. / Mysql: 774 (0.466 сек.)