:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІНИ НА РЕКЛАМУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІНИ НА РЕКЛАМУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІНИ НА РЕКЛАМУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 31

Термін подання матеріалів

27 травня 2021

До початку конференції залишилось днів 14



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІНИ НА РЕКЛАМУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

 
19.02.2020 14:56
Автор: Мізан Ірина Миколаївна, студентка Криворізького факультету Запорізького національного університету
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Сучасний розвиток рекламної діяльності передбачає застосування певних ознак, які характеризують тенденцію зростання ролі реклами в сучасному суспільстві. До таких ознак належать: глобалізація рекламного комунікаційного ринку, яка включає в себе вихід рекламних мереж на основі ринку, підвищення рівня соціальної відповідальності, а також зростання ролі рекламістів у розробці регулювання процесами рекламного бізнесу [1].

Основне призначення реклами - забезпечення збуту товару і прибутку рекламодавцю. Одне з найважливіших властивостей реклами - показати покупцеві цінність товару. Успішна рекламна компанія - це головна запорука успішних продажів, що природно впливає на ціну.

У реклами в соціальних мережах є ряд переваг:

• вона дешевше, ніж засоби масової інформації;

• вона менш затратна, ніж будь-яке поліграфічне рекламне видання;

• рекламодавцем може стати будь-який користувач;

• її можна направити на конкретного споживача.

Соціальні мережі користуються чималою популярністю в Україні. Частка жителів України, які зареєстровані в соціальних мережах, зросла до 61 %. 

Ціноутворення в соціальних мережах і в інтернеті в цілому може залежити від багатьох факторів: репутації он-лайн продавця, інформованості покупця, конкуренції, аудиторії, майданчика, реклами.

Розглянемо деякі аспекти ціноутворення реклами в соціальних мережах для двох основних її типів.

У таргетинговій рекламі в соціальних мережах використовуються три методи встановлення ціни:

o «CPM» (Cost per mille) ціна, що встановлюється за тисячу показів. Підходить і для «іміджевого» просування («Coca-Cola») і для просування товару, який ще не вийшов на ринок («Apple»).

o «CPC» (Cost per click) - ціна, яка встановлюється за клік, тобто перехід на сайт рекламодавця. Однак тут є присутнім ризик «склікування» - це коли спеціальні програми імітують кліки.

o «Directadvert», встановлює розцінки на рекламу в Інтернеті на основі аукціонних ставок. Оплата тут поклікова, але ціна одного кліка залежить від популярності обраного сегмента просування.

Другий тип - звичайна реклама в самих соціальних мережах. Це пости в популярних групах або на сторінках з високою відвідуваністю.

Однак варто зазначити, що соціальні мережі в основному не націлені на продажу і реклама в них служить скоріше для популяризаціі бренду.

Природно, що ціна буде залежити і від того хто буде займатися рекламою. У соціальних мережах цим може займатися і сам продавець, це економить гроші, але вимагає довгої і старанної роботи. Це потребує грошових витрат та є ризик , що якість виконаних робіт буде низькою, однак це дає можливість зекономити час. Для пошуків фрілансерів існують спеціальні сайти, наприклад, «YouDo» або «Epicstars». Більш надійним вибором стануть рекламні агентства, але це вимагає грошових коштів.

Отже, реклама в соціальних мережах та в інтернеті збільшує роль маркетингових комунікацій та сприяє просуванню товарів, робіт, послуг, що сприяє підвищенню ефективності роботи підприємства.

Список використаних джерел:

1. Лазебник М.Р. Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України в 2010 році і прогноз розвитку ринку в 2011 році. Експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції. URL: Режим доступу: http://www.sostav.ua/columns/2010/12/22/49/36930/ (дата звернення: 14.02.2020) 

________________

Науковий керівник: Гакова Міра Володимирівна, викладач Криворізького факультету Запорізького національного університету



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ВЗАЄМОДІЯ СУБ’ЄКТІВ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ
23.01.2020 16:46
ВПЛИВ АМОРТИЗАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ НА ІНВЕСТИЦІЙНУ ПРИВАБЛИВІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
20.02.2020 14:23
КОНТРОЛІНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
20.02.2020 14:04
СТАНДАРТИЗАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ
19.02.2020 15:01
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
17.02.2020 16:54
СУЧАСНІ МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
14.02.2020 16:06
БИООБОГАЩЕНИЕ СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННЫХ КУЛЬТУР
12.02.2020 18:04
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА МАЛОГО БІЗНЕСУ В КАНАДІ
10.02.2020 22:01
ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
10.02.2020 21:51




© 2010-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.187 сек. / Mysql: 774 (0.161 сек.)