:: ECONOMY :: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ КАЗНАЧЕЙСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ УКРАЇНИ ЗА ДОХОДАМИ  ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ :: ECONOMY :: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ КАЗНАЧЕЙСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ УКРАЇНИ ЗА ДОХОДАМИ  ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ
:: ECONOMY :: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ КАЗНАЧЕЙСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ УКРАЇНИ ЗА ДОХОДАМИ  ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ
 
UA  RU  EN
         

World of scientific research. Issue 30

Date of conference

24 May 2024

Remaining time to start conference 11



  Main page
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Calendar of conferences
Archive
  Scientific conferences
 
 References
 Forum
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Our bottun
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Counters
Українська рейтингова система

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ КАЗНАЧЕЙСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ УКРАЇНИ ЗА ДОХОДАМИ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ

 
18.12.2016 16:51
Author: Федотова Олена Миколаївна, студентка, Університет митної справи та фінансів
[1. Economy and еntrepreneurship;]

Державна казначейська служба України є центральним органом державної влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів; діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів України. Вона дозволяє акумулювати бюджетні кошти на єдиному казначейському рахунку (ЄКР), що надає можливість Уряду мати оперативну інформацію щодо фінансового стану країни та приймати відповідні рішення.

Казначейське обслуговування місцевих бюджетів за доходами регламентується Порядком казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №938 від 12.09.2012р., Порядком повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 № 787 (редакція від 03.04.2015, підстава z0287-15). 

На сьогодні основною передумовою ефективного функціонування місцевого самоврядування є володіння ним достатньою кількістю коштів для проведення своєї діяльності. 

Через постійну нестачу ресурсів органи місцевої влади мають ще одну проблему – це висока частка міжбюджетних трансфертів у складі доходів місцевих бюджетів.

Існуюча система формування доходів місцевих бюджетів України має низку серйозних недоліків, серед яких: 

- практично щорічна зміна переліку видів податків, які зараховуються до доходів місцевих бюджетів; 

- відсутність єдиних та досить стабільних нормативів, хоча б на кілька років, відрахувань від загальнодержавних податків до місцевих бюджетів; 

- надмірна централізація управління місцевими бюджетами та відсутність чіткого розподілу компетенції щодо вирішення конкретних завдань між центральними органами влади і органами регіонального та місцевого самоврядування та ін.

Аналіз сучасного стану функціонування системи казначейства показав, що ціла низка методологічних питань залишається недостатньо вирішеною та вимагає системного розв’язання. Основними з них є: 

- нестача кваліфікованих кадрів; 

- обмеженість фінансовими ресурсами та недосконалість діючого механізму їх управління; порядок реєстрації зобов’язань;

- несвоєчасного надання головними та розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня розподілів зведених показників, паспортів бюджетних програм, кошторисів, реєстрів зобов’язань, фінансових зобов’язань та підтвердних документів до них, розподілів відкритих асигнувань, платіжних документів, а також подання документації з помилками. 

Для вирішення зазначених проблем потрібно:

- підвищити якість планування, орієнтованого на кінцевий результат

- систему електронного документообігу з елементами санкціонування електронних документів;

- єдиний програмний продукт, який використовуватиметься органами Казначейства України та розпорядниками бюджетних коштів;

- єдиний інформаційний ресурс (портал) для розміщення нормативно-правової та довідкової інформації, методичної підтримки спеціалістів бюджетних установ, висвітлення інформації про проведення державних закупівель та встановлених порушень бюджетного законодавства;

- підвищення відповідальності розпорядників і одержувачів бюджетних коштів щодо недопущення ними порушень бюджетного законодавства в процесі здійснення видатків дозволило б набагато зменшити кількість помилок

- також потрібно вдосконалити систему внутрішнього контролю органами ДКСУ за допомогою розробки й запровадження нових навчальних програм; забезпечити координацію взаємодії контрольних органів різних рівнів та застосовувати сучасні інформаційно-технологічні інструменти.




Список використаних джерел: 

1. Баранова В.Г. Менеджмент фінансових потоків в казначейській системі/ В.Г. Баранова, Е.І. Курганська// Вісник соціально-економічних досліджень – 2014. – №2(53). – С.181-188 

2. Березка Т.С. Казначейське обслуговування місцевих бюджетів в Україні: переваги та недоліки / Т.С. Березка// «Управління розвитком». – 2014. - №12 (175). – С.19-21 

3. Березка. Т.С. Окремі аспекти внутрішнього контролю в органах Державної казначейської служби України та шляхи його вдосконалення /Т.С. Березка// «Управління розвитком». – 2014. – №9(172). – С.45-47



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПIДХOДИ ДO КЕРУВАННЯ ПРИБУТКOМ ПIДПРИЄМCТВA У ТЕПЕРЕШНІЙ ЧАС
29.11.2016 18:18
КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ ЯК СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ ПОТОКАМИ УКРАЇНИ
18.12.2016 16:48
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ ОРГАНIВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
18.12.2016 16:42
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, ЯКІ ВИЗНАЧАЮТЬ ФОРМАТ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
18.12.2016 16:28
ОСОБЛИВОСТІ ПІДХОДІВ ДО РОЗРАХУНКУ ВАРТОСТІ БУДІВЕЛЬ ТА СПОРУД
17.12.2016 21:43
НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
17.12.2016 21:28
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХИСТУ КОМЕРЦІЙНОЇ ТАЄМНИЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
17.12.2016 20:06
КРАУДФАНДИНГ: СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВІТЧИЗНЯНІ РЕАЛІЇ
17.12.2016 18:05
ВИКОРИСТАННЯ ЕКОНОМЕТРИЧНИХ МОДЕЛЕЙ ДЛЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА
17.12.2016 17:38
ПОКАЗНИК ДЛЯ ВИМІРУ ЕКОНОМІЧНОЇ ПОТУЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЧАСОВИЙ РЯД
17.12.2016 15:02




© 2010-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.economy-confer.com.ua is obligatory!
Час: 0.235 сек. / Mysql: 1425 (0.185 сек.)