:: ECONOMY :: НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 6



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА

 
17.12.2016 21:28
Автор: Марченко Валентина Миколаївна, доктор економічних наук, професор, професор кафедри економіки та підприємства, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»; Галай Денис Сергійович, студент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Сучасні тенденції розвитку ринку вимагають постійної зміни підходів до споживача, тобто необхідно враховувати всі фактори, що впливають на вибір споживача.

З розвитком економіки, з появою нових технологій, з автоматизацією і, як наслідок, полегшенням випуску товарів, з'являється все більше виробників на ринку. В результаті цього посилюється конкуренція і розширюється ринкова пропозиція, а це, в свою чергу, провокує виробників на випуск більш якісних продуктів і на надання більш якісних послуг.

Маркетологи успішних американських компаній вважають за необхідне точне знання свого споживача за допомогою засобів зворотного зв'язку. Кейсі Келлер (виконавчий директор в H.J. Heinz Co.) сказав: «Якщо ви не проводите хоча б один день на тиждень, спілкуючись зі своїми споживачами, намагаючись зрозуміти, хто вони і що роблять, - ви просто не робите свою роботу» [1].

Серед нововведень слід відзначити використання таких понять як «традиційний маркетинг» і «новий маркетинг». Перший спрямований на збільшення продажів і прибутку, а «новий маркетинг» має на увазі збільшення вартості бізнесу. 

До того ж з'являються нові і псевдонові напрямки маркетингу. Так, в ужиток економістів входить: 

Вертикальний маркетинг - використання нових напрямків для старих ідей. Наприклад, до нього відносяться такі методи: модуляція; варіювання розмірами; спрощення форм оплати покупок та ін [3].

Вторинний маркетинг заснований на використанні нових ідей. Найчастіше, це комбінація 2-х ідей для створення однієї. Наприклад, інтернет-кафе, кіндер-сюрприз тощо. Вторинний маркетинг зараз користується найбільшою популярністю, так як вертикальний веде до фрагментації ринку.

Вірусний маркетинг. Інформація про той чи інший продукт передається при особистій зустрічі або ж через Інтернет. Але ж це давно забутий прийом «з вуст в уста».

Маркетинг розваг. Ідея запрошення ключових клієнтів на спортивні заходи, в ресторани з метою передачі їм емоційних вражень, створення у них почуття причетності до даного способу життя. Сюди ж відноситься надання в літаку пасажирам незвичайних послуг: масажу, манікюру, казино, що дають нові враження [2].

На закінчення, виходячи з тенденцій розвитку маркетингу, хотілося б сформувати основні вимоги до маркетологів:

1. Маркетологи повинні бути творцями, одержимими духом підприємництва. Вони повинні постійно виробляти нові ідеї, щоб їх підприємство було конкурентоспроможним.

2. Маркетологи повинні бути в певному сенсі психологами, щоб краще розуміти споживача. Вони повинні бути досить комунікабельними, щоб знаходити спільну мову з людьми різних світоглядів, звичок і характерів.

Список використаних джерел:

1. Албитов А. CRM [Електронний ресурс] / А. Албитов, Е. Соломатин – Режим доступу до ресурсу: http://www.cfin.ru/itm/crmreview.shtml.

2. Голубков Е. П. Основы маркетинга. / Е. П. Голубков, 2014. – (Учебник. 2-е изд.).

3. Котлер Ф. Основы маркетинга. / Ф. Котлер. – СПб: Вивиан, 2014.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПIДХOДИ ДO КЕРУВАННЯ ПРИБУТКOМ ПIДПРИЄМCТВA У ТЕПЕРЕШНІЙ ЧАС
29.11.2016 18:18
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ КАЗНАЧЕЙСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ УКРАЇНИ ЗА ДОХОДАМИ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ
18.12.2016 16:51
КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ ЯК СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ ПОТОКАМИ УКРАЇНИ
18.12.2016 16:48
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ ОРГАНIВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
18.12.2016 16:42
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, ЯКІ ВИЗНАЧАЮТЬ ФОРМАТ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
18.12.2016 16:28
ОСОБЛИВОСТІ ПІДХОДІВ ДО РОЗРАХУНКУ ВАРТОСТІ БУДІВЕЛЬ ТА СПОРУД
17.12.2016 21:43
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХИСТУ КОМЕРЦІЙНОЇ ТАЄМНИЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
17.12.2016 20:06
КРАУДФАНДИНГ: СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВІТЧИЗНЯНІ РЕАЛІЇ
17.12.2016 18:05
ВИКОРИСТАННЯ ЕКОНОМЕТРИЧНИХ МОДЕЛЕЙ ДЛЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА
17.12.2016 17:38
ПОКАЗНИК ДЛЯ ВИМІРУ ЕКОНОМІЧНОЇ ПОТУЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЧАСОВИЙ РЯД
17.12.2016 15:02




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.296 сек. / Mysql: 1396 (0.235 сек.)