:: ECONOMY :: ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХИСТУ КОМЕРЦІЙНОЇ ТАЄМНИЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ :: ECONOMY :: ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХИСТУ КОМЕРЦІЙНОЇ ТАЄМНИЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
:: ECONOMY :: ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХИСТУ КОМЕРЦІЙНОЇ ТАЄМНИЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 4



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХИСТУ КОМЕРЦІЙНОЇ ТАЄМНИЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ

 
17.12.2016 20:06
Автор: Кутвіцька Вікторія Олегівна, студентка, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

У наш час одним з найголовніших аспектів будь-якого бізнесу є інформація. І, для того, щоб успішно вести підприємницьку діяльність, забезпечити високий рівень його економічної безпеки, бути конкурентоспроможним,  захистити свою компанію від  комерційного шпигунства та витоку важливих даних, необхідно, передусім, захистити інформацію, якою ми володіємо. Тому необхідно визначитися, яка ж інформація відноситься до поняття комерційної таємниціта яким чином можна її захистити.

Поняття комерційної таємниці сформульовано в ст. 505 Цивільного Кодексу України: 

- комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому або в певній формі та сукупності її складових невідома і не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. 

Також, поняття «комерційна таємниця» пояснюється у ст. 36 «Неправомірне збирання, розголошення та використання відомостей, що є комерційною таємницею» Господарського Кодексу України. Відповідно до даної статті комерційною таємницею можуть бути визнані відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання. 

Щодо існуючих заходів охорони комерційної таємниці слід зазначити, що існують певні способи її захисту на підприємствах:

1. Організаційні заходи: обмежений доступ до важливої для організації інформації.

2. Технічні заходи: використовуються спеціальне обладнання та/або спеціальні комп’ютерні  програми, що унеможливлюють перегляд та/або копіювання важливої електронної інформації. 

3. Юридичні заходи:

а). Матеріальна відповідальність (відповідно до ст. 132 Кодексу законів про працю України).

б).Кримінальна відповідальність (згідно зі ст. 231 та ст. 232 Кримінального кодексу України).

в). Адміністративна відповідальність (у ст. 1643 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено відповідальність за недобросовісну конкуренцію).

Отже, будь-яка комерційна інформація є важливою та потребує надійного захисту, щоб ніхто із третіх осіб та конкурентів не зміг скористатися нею у власних меркантильних інтересах та завдати шкоди підприємству. 

Список використаних джерел:

1.Кодекс законів про працю України - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/кзпп

2.Кодекс України про адміністративні правопорушення - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/80731-10

3.Господарський Кодекс України - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/436-15

4.Кримінальний кодекс України - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2341-14/page

5. Цивільний кодекс України-[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/435-15.

__________________________

Науковий керівник: Головкова Людмила Степанівна, доктор економічних наук, професор, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПIДХOДИ ДO КЕРУВАННЯ ПРИБУТКOМ ПIДПРИЄМCТВA У ТЕПЕРЕШНІЙ ЧАС
29.11.2016 18:18
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ КАЗНАЧЕЙСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ УКРАЇНИ ЗА ДОХОДАМИ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ
18.12.2016 16:51
КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ ЯК СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ ПОТОКАМИ УКРАЇНИ
18.12.2016 16:48
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ ОРГАНIВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
18.12.2016 16:42
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, ЯКІ ВИЗНАЧАЮТЬ ФОРМАТ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
18.12.2016 16:28
ОСОБЛИВОСТІ ПІДХОДІВ ДО РОЗРАХУНКУ ВАРТОСТІ БУДІВЕЛЬ ТА СПОРУД
17.12.2016 21:43
НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
17.12.2016 21:28
КРАУДФАНДИНГ: СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВІТЧИЗНЯНІ РЕАЛІЇ
17.12.2016 18:05
ВИКОРИСТАННЯ ЕКОНОМЕТРИЧНИХ МОДЕЛЕЙ ДЛЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА
17.12.2016 17:38
ПОКАЗНИК ДЛЯ ВИМІРУ ЕКОНОМІЧНОЇ ПОТУЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЧАСОВИЙ РЯД
17.12.2016 15:02




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.206 сек. / Mysql: 1396 (0.161 сек.)