:: ECONOMY :: ЛОГІСТИЧНА СКЛАДОВА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: ЛОГІСТИЧНА СКЛАДОВА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: ЛОГІСТИЧНА СКЛАДОВА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 22



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЛОГІСТИЧНА СКЛАДОВА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

 
10.12.2016 14:19
Автор: Набільська Анастасія Сергіївна, студент кафедри менеджменту та маркетингу НТУУ «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського», м. Київ, Україна
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Загострення конкуренції в Україні відбувається в умовах інтеграції вітчизняної економіки в світову економічну систему. В такій ситуації використання українськими підприємствами старих традиційних методів управління бізнес-процесами не можуть забезпечити конкурентних переваг[1, с. 18]. Саме тому впровадження логістики як однієї з складових конкурентоспроможності підприємства є актуальним питанням сьогодення.

Сучасні підприємства конкурують не товарами та послугами, а бізнес-моделями, основними завданнями яких є оптимізувати бізнес-процеси та мінімізувати витрати. Завдяки впровадженню логістичної концепції підприємство зможе організувати інтегровані ланцюги постачання, що призводить до зменшення сукупних витрат та, в свою чергу, до зниження собівартості продукції, що автоматично підвищує конкурентоспроможність підприємства. 

Результатами ефективного використання логістичної складової підприємства є:

 низький рівень запасів, що скорочує кошти на їх утримання;

 зменшення кількості невиконаних замовлень та браку за рахунок скорочення циклів виробництва та реалізації, впровадженню гнучких виробничих технологій;

 зменшення сукупних витрат за рахунок оптимізації виробничих процесів, процесу відвантаження, маршрутів руху транспортних засобів;

 високі стандарти якості продукції, висока якість обслуговування споживача[2].

Значні переваги логістики в конкурентній боротьбі базуються на тому, що у середньому логістичні витрати складають 5-35% від загальних витрат. В структурі даного виду витрат найбільшу частку складають витрати на управління запасами (20-40%), транспортні витрати (15-35%) та витрати на адміністративно – управлінські функції (14%) [3, с. 41-42].

В умовах динамічного ринкового середовища значну конкурентну перевагу надасть впровадження гнучких логістичних систем, суть яких полягає в оперативному адаптуванні до змін середовища існування, що наразі є особливо актуальним.  

Таким чином, логістика є невід’ємною складовою діяльності підприємства, яке хоче зберігати конкурентні позиції на ринку. 




Список використаних джерел:

1.Дудар Т. Г., Волошин Р. В. Основи логістики. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 176 с.

2. Логістична складова конкурентоспроможності промислового підприємства  [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу:

http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/natural/Vnulp/Ekonomika/2009_640/57.pdf

3. БауэрсоксДоналд Дж., Клосс Дэйвид Дж. Логистика: интегрированная цепь поставок. 2-е изд. / Пер. с англ. - М. ЗАО «Олимп-Бизнес», 2005. - 640 с.: ил.

_________________________


Науковий керівник: Луценко І.С., доцент кафедри менеджменту, кандидат економічних наук НТУУ «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського», м. Київ, Україна




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПIДХOДИ ДO КЕРУВАННЯ ПРИБУТКOМ ПIДПРИЄМCТВA У ТЕПЕРЕШНІЙ ЧАС
29.11.2016 18:18
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ КАЗНАЧЕЙСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ УКРАЇНИ ЗА ДОХОДАМИ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ
18.12.2016 16:51
КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ ЯК СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ ПОТОКАМИ УКРАЇНИ
18.12.2016 16:48
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ ОРГАНIВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
18.12.2016 16:42
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, ЯКІ ВИЗНАЧАЮТЬ ФОРМАТ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
18.12.2016 16:28
ОСОБЛИВОСТІ ПІДХОДІВ ДО РОЗРАХУНКУ ВАРТОСТІ БУДІВЕЛЬ ТА СПОРУД
17.12.2016 21:43
НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
17.12.2016 21:28
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХИСТУ КОМЕРЦІЙНОЇ ТАЄМНИЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
17.12.2016 20:06
КРАУДФАНДИНГ: СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВІТЧИЗНЯНІ РЕАЛІЇ
17.12.2016 18:05
ВИКОРИСТАННЯ ЕКОНОМЕТРИЧНИХ МОДЕЛЕЙ ДЛЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА
17.12.2016 17:38




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.197 сек. / Mysql: 1396 (0.152 сек.)