:: ECONOMY :: МЕРЧАНДАЙЗИНГ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ :: ECONOMY :: МЕРЧАНДАЙЗИНГ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
:: ECONOMY :: МЕРЧАНДАЙЗИНГ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МЕРЧАНДАЙЗИНГ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ

 
12.12.2012 00:49
Автор: Дубовик Тетяна Віталіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
В сучасних умовах проблема мерчандайзингу в мережі Інтернет на рівні торговельних підприємств ще не достатньо вивчена і потребує подальшої уваги як зі сторони спеціалістів-практиків, так і науковців, які розробляють концептуальні положення функціонування торговельних підприємств в умовах конкуренції.
Окремі питання цієї проблеми досліджували зарубіжні фахівці - Кананян К., Кананян Р., Колборн Р., Федько В.П., Бондаренко В.А. та інші. У роботах вітчизняних науковців – Н. В. Ільченко, Є. В. Ромата – приділяється увага процесам організації і управління мерчандайзингу, аспектам підвищення ефективності мерчандайзингу підприємств виробничих та торгової галузей. Разом з тим, в цих роботах спостерігається недостатність  практичного обґрунтування організації мерчандайзингу в торговельних підприємства в мережі Інтернет.
На основі систематизації та узагальнення літературних джерел, а також власних напрацювань здійснено порівняльний аналіз елементів мерчандайзингу торговельних підприємств, які працюють за звичайними технологіями та за допомогою інтернет-технологій (табл.1).

Таблиця 1


Порівняння елементів мерчандайзингу торговельних підприємств та інтернет-магазинів



На основі результатів власних досліджень, визначено рекомендації щодо організації мерчандайзингу в інтернет-магазині:
-  Сторінки сайту скачати швидко
-  Подання та характеристики товарів є адекватними
-  Коли керівництво інтернет-магазину обіцяє зробити щось протягом певного періоду, то воно це робить
-  Якщо у клієнта є скарги, то з ними розбираються швидко і ефективно
-  На сайті легко знайти будь-яку інформацію
-  Інформація регулярно оновлюється на сайті 
-  Доставка здійснюється в узгоджені терміни і дати
-  Керівництво інтернет-магазину намагається створювати враження того, що воно серйозне і заслуговує довіру клієнтів
-  На сайті міститься чітка інформація про наявні запаси в момент здійснення покупки
-  Включена захисна система щодо інформації про покупців
-  Допускаються різні способи оплати
-  На сайті розміщена чітка інформація про те, як зробити покупку
-  Надається можливість змінювати і / або відкладати покупку без
компромісу
-  Інформація для клієнтів гарантовано буде строго конфіденційною
-  На сайті розміщено достатньо інформації щодо характеристик товарів
і послуги, які запропоновані
-  Розміщена чітка інформація про торговельне підприємство (назва,
країна, телефон, адреса тощо)
-  На сайті є елементи дозвілля і розваг (ігри, відео-, інтерактивні
додатки)
-  Дозволяється на сайті або надається можливість за межами сайту спілкуватися з іншими користувачами зі схожими вподобаннями або інтересами
-  Торговельне підприємство має доступ до інших сайтів, які мають додатковий контент
-  Додатки і елементи, які складають сайт, візуально привабливі
-  24-годинне обслуговування клієнтів по телефону
-  Різні умови пропонуються для різних видів і термінів доставки
-  Клієнтам надається індивідуальне обслуговування
Таким чином, запропоновано дані рекомендації об’єднати в три групи факторів, які доцільно враховувати при управлінні мерчандайзингом в інтернет-магазині:
1. Надійність: ефективна навігація, виконання термінів постачання, додаткове обслуговування, характеристики, пов'язані з виконання обіцянок, швидким розглядом скарг тощо.
2. Впевненість: визначаються аспекти, пов'язані з інформацією від процесу покупки або наявності товарів, включення систем безпеки, підтвердженням покупки,  до можливості здійснення платежу за допомогою різних способів і конфіденційність даних клієнтів.
3. Комунікації: надається площадка для спілкування з людьми зі схожими інтересами, посилання на інші сайти, існування контактного телефону 24 години,  вдалий веб-дизайн.

e-mail: Tatiana_Dubovik@i.ua


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОЦЕНКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГА НА ПРЕДПРИЯТИИ МЕБЕЛЬНОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ
30.11.2012 14:47
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ПІДБОРУ УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ
12.12.2012 17:42
АСПЕКТИ СУЧАСНОГО СОЦІАЛЬНО – ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ
12.12.2012 16:57
ПОРТРЕТ СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА В СФЕРІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
12.12.2012 16:42
СПЕЦИФІЧНІ РИСИ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН
11.12.2012 23:41
МОТИВАЦІЯ ЯК ЗАГАЛЬНА ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ
10.12.2012 19:19
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНИХ МЕНЕДЖЕРІВ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
10.12.2012 18:31
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
10.12.2012 16:57
КОНЦЕПЦІЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ ПРОДУКТУ «AKTIMEL» ТОРГОВОЇ МАРКИ «DANON»
07.12.2012 00:21
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
06.12.2012 18:40




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.221 сек. / Mysql: 1396 (0.172 сек.)