:: ECONOMY :: МЕРЧАНДАЙЗИНГ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ :: ECONOMY :: МЕРЧАНДАЙЗИНГ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
:: ECONOMY :: МЕРЧАНДАЙЗИНГ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 21



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МЕРЧАНДАЙЗИНГ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ

 
12.12.2012 00:49
Автор: Дубовик Тетяна Віталіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
В сучасних умовах проблема мерчандайзингу в мережі Інтернет на рівні торговельних підприємств ще не достатньо вивчена і потребує подальшої уваги як зі сторони спеціалістів-практиків, так і науковців, які розробляють концептуальні положення функціонування торговельних підприємств в умовах конкуренції.
Окремі питання цієї проблеми досліджували зарубіжні фахівці - Кананян К., Кананян Р., Колборн Р., Федько В.П., Бондаренко В.А. та інші. У роботах вітчизняних науковців – Н. В. Ільченко, Є. В. Ромата – приділяється увага процесам організації і управління мерчандайзингу, аспектам підвищення ефективності мерчандайзингу підприємств виробничих та торгової галузей. Разом з тим, в цих роботах спостерігається недостатність  практичного обґрунтування організації мерчандайзингу в торговельних підприємства в мережі Інтернет.
На основі систематизації та узагальнення літературних джерел, а також власних напрацювань здійснено порівняльний аналіз елементів мерчандайзингу торговельних підприємств, які працюють за звичайними технологіями та за допомогою інтернет-технологій (табл.1).

Таблиця 1


Порівняння елементів мерчандайзингу торговельних підприємств та інтернет-магазинів



На основі результатів власних досліджень, визначено рекомендації щодо організації мерчандайзингу в інтернет-магазині:
-  Сторінки сайту скачати швидко
-  Подання та характеристики товарів є адекватними
-  Коли керівництво інтернет-магазину обіцяє зробити щось протягом певного періоду, то воно це робить
-  Якщо у клієнта є скарги, то з ними розбираються швидко і ефективно
-  На сайті легко знайти будь-яку інформацію
-  Інформація регулярно оновлюється на сайті 
-  Доставка здійснюється в узгоджені терміни і дати
-  Керівництво інтернет-магазину намагається створювати враження того, що воно серйозне і заслуговує довіру клієнтів
-  На сайті міститься чітка інформація про наявні запаси в момент здійснення покупки
-  Включена захисна система щодо інформації про покупців
-  Допускаються різні способи оплати
-  На сайті розміщена чітка інформація про те, як зробити покупку
-  Надається можливість змінювати і / або відкладати покупку без
компромісу
-  Інформація для клієнтів гарантовано буде строго конфіденційною
-  На сайті розміщено достатньо інформації щодо характеристик товарів
і послуги, які запропоновані
-  Розміщена чітка інформація про торговельне підприємство (назва,
країна, телефон, адреса тощо)
-  На сайті є елементи дозвілля і розваг (ігри, відео-, інтерактивні
додатки)
-  Дозволяється на сайті або надається можливість за межами сайту спілкуватися з іншими користувачами зі схожими вподобаннями або інтересами
-  Торговельне підприємство має доступ до інших сайтів, які мають додатковий контент
-  Додатки і елементи, які складають сайт, візуально привабливі
-  24-годинне обслуговування клієнтів по телефону
-  Різні умови пропонуються для різних видів і термінів доставки
-  Клієнтам надається індивідуальне обслуговування
Таким чином, запропоновано дані рекомендації об’єднати в три групи факторів, які доцільно враховувати при управлінні мерчандайзингом в інтернет-магазині:
1. Надійність: ефективна навігація, виконання термінів постачання, додаткове обслуговування, характеристики, пов'язані з виконання обіцянок, швидким розглядом скарг тощо.
2. Впевненість: визначаються аспекти, пов'язані з інформацією від процесу покупки або наявності товарів, включення систем безпеки, підтвердженням покупки,  до можливості здійснення платежу за допомогою різних способів і конфіденційність даних клієнтів.
3. Комунікації: надається площадка для спілкування з людьми зі схожими інтересами, посилання на інші сайти, існування контактного телефону 24 години,  вдалий веб-дизайн.

e-mail: Tatiana_Dubovik@i.ua


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОЦЕНКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГА НА ПРЕДПРИЯТИИ МЕБЕЛЬНОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ
30.11.2012 14:47
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ПІДБОРУ УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ
12.12.2012 17:42
АСПЕКТИ СУЧАСНОГО СОЦІАЛЬНО – ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ
12.12.2012 16:57
ПОРТРЕТ СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА В СФЕРІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
12.12.2012 16:42
СПЕЦИФІЧНІ РИСИ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН
11.12.2012 23:41
МОТИВАЦІЯ ЯК ЗАГАЛЬНА ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ
10.12.2012 19:19
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНИХ МЕНЕДЖЕРІВ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
10.12.2012 18:31
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
10.12.2012 16:57
КОНЦЕПЦІЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ ПРОДУКТУ «AKTIMEL» ТОРГОВОЇ МАРКИ «DANON»
07.12.2012 00:21
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
06.12.2012 18:40




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.175 сек. / Mysql: 1396 (0.135 сек.)